Gå til innhold

Kjærestetur til Bulgaria, Sunny Beach

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg skal dra til Bulgaria, Sunny Beach på kjæreste tur i August og være der i 7 dager. Hvor mye burde man regne med å bruke? Mat, drikke, shopping, vannaktiviteter. Frokost og middag er inkludert på hotellet.

Anonymous poster hash: 42c30...16e
Gjest brutal_mann
Skrevet

Mindre enn i alle andre land i Europa i alle fall. Karrer du deg utenfor turistområdene så blir ting pinlig billig. en skikkelig hårklipp for 50 kroner... Middag for to med alt for under 200. Is og vann for to for 8 kroner. Bowling, tre serier pluss brus for to, 60 kroner. Kino for to, inkludert snop og brus, snaue 100 kroner. Da snakker vi moderne bowlinglokaler og kinoer.

Skrevet

Mindre enn i alle andre land i Europa i alle fall. Karrer du deg utenfor turistområdene så blir ting pinlig billig. en skikkelig hårklipp for 50 kroner... Middag for to med alt for under 200. Is og vann for to for 8 kroner. Bowling, tre serier pluss brus for to, 60 kroner. Kino for to, inkludert snop og brus, snaue 100 kroner. Da snakker vi moderne bowlinglokaler og kinoer.

Hvor mye tror du jeg bli nødt å ha med for en uke da? For en person.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Spørs hvor aktiv du ønsker å være. Med et all inclusive opphold så var et budsjett på 300 kroner dagen vanskelig å bruke opp. Merk, da shoppet jeg ikke. Du kan finne klær som er billigere i Bulgaria, kosmetikk er ofte merkbart dyrere enn i Norge. mat og drikke, utenfor turistområdene, er så billig at det kan være pinlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...