Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå må jeg ned i vekt. Et 174 høy og veier vel noen og 80 kg. 39 år.

Begynner å få vondter her og der, senebetennelse i foten, stiv i kroppen, passer inke i klærne eg vil gå i og føler meg småfeit.

Trenger litt motivasjon, altfor glad i sjokkis og god mat. Glad i å løpe, men kan ikke det nå pga betennelsen. Kan fx sykle og trene styrke hjemme. Trenger tips og motivasjon for å komme i gang før det er "forsent"

Anonymous poster hash: 69db2...f74

Videoannonse
Annonse
Gjest Terra.
Skrevet

Prøv å tenke på at det er til kjærlighet for deg selv og å ta vare på deg selv og din kropp! :-) Du er viktig, og du fortjener kun det beste. Gi deg selv sunn mat og riktig mat og si til deg selv at du tar vare på deg selv og din kropp. Når du gir din kropp sunn mat så vil den ikke lenger ha så sterk lyst på sjokolade og kaker osv. Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Slutt å tenk "At jeg begynner på mandag" (passer forsåvidt å tenke det i dag, men..). Begynn nå, bytt ut matvarene som ikke er noe "bra" for deg med bedre og renere matvarer. Les rundt på blogger og forumer og finn sunnere alternativer. Kutt sukker som godteri og brus, hardt i begynnelsen, men etterhvert forsvinner alt sug. Du vil til slutt tenke at du er glad for at du begynte med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...