Gå til innhold

Gi samboeren en "eksamensgave/opplevelse"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har seg sånn at min samboer er ferdig med bachelorgraden sin nå første uken i juni. Han har jobbet ekstremt hardt, og blir noen ganger sjokkert over at han har er slikt pågangsmot. Sitter på skolen fra 8 på morgen til sent kveld eller frem til 12. Han skal nå ta seg pause før han starter på master, og jeg ønsker å feire at han er ferdig med bacheloren. Men, jeg er rom for ideèr. Jeg vil gi han noe spesielt, enten det er en opplevelse eller en gave og trenger tips litt utenom det vanlige. Har ikke all verdens penger da jeg også er student. Sexforslag trengs ikke, da vi har et perfekt sexliv, og krydrer det stadig. Vil gi han noe virkelig spesielt, fordi han fortjener det!

Anonymous poster hash: 829ff...0df

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har seg sånn at min samboer er ferdig med bachelorgraden sin nå første uken i juni. Han har jobbet ekstremt hardt, og blir noen ganger sjokkert over at han har er slikt pågangsmot. Sitter på skolen fra 8 på morgen til sent kveld eller frem til 12. Han skal nå ta seg pause før han starter på master, og jeg ønsker å feire at han er ferdig med bacheloren. Men, jeg er rom for ideèr. Jeg vil gi han noe spesielt, enten det er en opplevelse eller en gave og trenger tips litt utenom det vanlige. Har ikke all verdens penger da jeg også er student. Sexforslag trengs ikke, da vi har et perfekt sexliv, og krydrer det stadig. Vil gi han noe virkelig spesielt, fordi han fortjener det!

Anonymous poster hash: 829ff...0df

Det ser ut som han trenger en eksamensoppgave i husstell/ annet bidrag på hjemmebane. Det spørs om han består denne...

Anonymous poster hash: b2f0c...6d7

Gjest bustyvel
Skrevet

Jeg fikk en god middag og i sommer skal vi på en herlig ferie sammen, det var en veldig flott "mastergave" :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en god middag og i sommer skal vi på en herlig ferie sammen, det var en veldig flott "mastergave" :)

Takk for tips. Vi reiser på ferie sent i sommer, så kanskje jeg kan ta han med på en skikkelig opplevelse der :)

Anonymous poster hash: 17db2...7f2

Skrevet

Hva med å spandere en helg på hotell, 4-retters middag o.l. Noe koselig dere kan gjøre sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Hva har dere master i? :-)

Anonymous poster hash: 197ee...fb2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg driver med bachelor, han starter på en master innen noe med finans og ledelse, det er iallfall planen, han ble nå ferdig med bachelor i finans og forrettningsjuss :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis økonomien tillater det, overask han med en weekend i en storby med fotballkamp (eller ølmuseum om det er der interessen er..), eller noe lignende? Evt dra på telttur, en helg eller en uke, om dere er friluftsmennesker? Det ville jeg blitt kanonglad for!

Anonymous poster hash: 21464...f0b
Gjest bustyvel
Skrevet

Rettsvitenskap.

AnonymBruker
Skrevet

Rettsvitenskap.

Hvor kom det fra? Ikke noe i nærheten engang.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis økonomien tillater det, overask han med en weekend i en storby med fotballkamp (eller ølmuseum om det er der interessen er..), eller noe lignende? Evt dra på telttur, en helg eller en uke, om dere er friluftsmennesker? Det ville jeg blitt kanonglad for!

Anonymous poster hash: 21464...f0b

Det måtte blitt i Spania, vi ser kun på spansk fotball, har desverre ikke råd dit nå. Men tenkte å gjøre det til bursdagen. Han hater friluft :( men takk for forslag :) skal prøve den første litt utover året.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Det ser ut som han trenger en eksamensoppgave i husstell/ annet bidrag på hjemmebane. Det spørs om han består denne...

Anonymous poster hash: b2f0c...6d7

Hva babler du om ?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rettsvitenskap.

Åja, trodde du svarte for meg. Beklager!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...