Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2015


Nautika

Anbefalte innlegg

Gjest AquaFina

Det sies at gravide får ekstra pen hud og en helt spesiell glød. Eneste som gløder her er alle kvisene jeg har fått i panna! :kjefte: Har omtrent ikke hatt en eneste kvise før, det skal jeg vist ta igjen nå. :glare:

Ellers er det kun få dager til jeg drar til norge :biggrin: Første jeg skal gjøre når jeg lander på Gardermoen er å gå til nærmeste kjosk å kjøpe ostepop, har tom. drømt om ostepop på natten. Grusomt når du ikke kan få tak i det her :sjenert: Mamma lurte på om de skulle ha klart noe godt den kvelden jeg kommer hjem. Har lyst å si rømmegrøt. :rodme: (vet, jeg er ikke normal. Skylder på lille bønna i magen).

Kan tenke meg du gleder deg , jeg teller også dager reiser til Norge i August vist alt går greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Privat eller? Har du i byen? :)

Ja, der ved kaia, ved siden av Rimi :) Har vært der før, så lå jo "inne" i systemet. :)

Forresten, jeg har en app som heter hello! Baby, men den kan da ikke stemme? Den viser et embryo som ligner mer på uke seks enn uke fire. På babyverden er et embeyo fire uker på vei fortsatt bare en klump, også får den litt mer babyaktig form de to nese ukene. På hello! Baby er det absolutt ingen klump. Tenkte den appen mente babyens alder og ikke mors yker, dvs at når det står 4 uker så vil mor være 6 uker, men det stemmee jo ikke i forhold til at jeg har lagt inn termin 3 mars. Så den appen der kan ikke stemme.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi kan jeg spør om hvorfor dere fikk det ?

Shitt ble litt redd nå :-/ hadde sex i dag vi , og nå tenker jeg at hva vist det skjer noe :-/

Det var i forbindelse med alt styret i starten. Hcg-dropp fra ca 1500 til 1000, beskjed om graviditet utenfor livmoren osv. 4 dager senere ble det tatt ny hcg-prøve, for å sjekke at hcg sank som det skulle. Da hadde hcg steget til ca 16000! :icon_lol: Ble satt på progesteron-sprøyter. Sikkert i forbindelse med dette jormor mente sexforbud var lurt :vetikke::P

Tror ikke du trenger bekymre deg. Sex er jo vanligvis null problem i svangerskap! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der ved kaia, ved siden av Rimi :) Har vært der før, så lå jo "inne" i systemet. :)

Forresten, jeg har en app som heter hello! Baby, men den kan da ikke stemme? Den viser et embryo som ligner mer på uke seks enn uke fire. På babyverden er et embeyo fire uker på vei fortsatt bare en klump, også får den litt mer babyaktig form de to nese ukene. På hello! Baby er det absolutt ingen klump. Tenkte den appen mente babyens alder og ikke mors yker, dvs at når det står 4 uker så vil mor være 6 uker, men det stemmee jo ikke i forhold til at jeg har lagt inn termin 3 mars. Så den appen der kan ikke stemme.

Din Gynekolog? Hos Ellen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din Gynekolog? Hos Ellen? :)

Husker ikke hva hun heter. Jeg gikk til Steffensen (Bodøs gynekologiske senter), men han er pensjonert. Vet jeg har fått ei dame, men usikker på navn. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hva hun heter. Jeg gikk til Steffensen (Bodøs gynekologiske senter), men han er pensjonert. Vet jeg har fått ei dame, men usikker på navn. :)

Jaokei! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var hos legen i dag og fikk kvalmestillende og to ukers sykemelding. Håper ikke jeg trenger å bruke hele sykemeldinga, men tar den tida det trengs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AquaFina

Ok jenter da har jeg fått svar på hcg prøven som ble tatt i går , hcg er steget til 1399 miu/ml :) altså litt mer enn dobbelt.

Prøver å tenke at dette må være et godt tegn da ihvertfall , men skal vente til ca 1500 før jeg drar på ny ul .

Når synes dere at jeg burde dra på ul ? Vil så gjerne vente men vil ogsā få bekrefter at de ser noe slik at jeg slipper å gå å tenke pā at det ikke er noe der :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på UL og sett et lite knøtt på 4 cm som sprellet med armer og ben :rodmer:

Det stemte bra med menstermin også, ble bare en dag i forskjell. Holder meg til menstermin fram til vi har vært på OUL :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok jenter da har jeg fått svar på hcg prøven som ble tatt i går , hcg er steget til 1399 miu/ml :) altså litt mer enn dobbelt.

Prøver å tenke at dette må være et godt tegn da ihvertfall , men skal vente til ca 1500 før jeg drar på ny ul .

Når synes dere at jeg burde dra på ul ? Vil så gjerne vente men vil ogsā få bekrefter at de ser noe slik at jeg slipper å gå å tenke pā at det ikke er noe der :(

Så fint å høre :danse: . Med så fin økning ser det jo veldig fint ut!

Da har vi vært på UL og sett et lite knøtt på 4 cm som sprellet med armer og ben :rodmer:

Det stemte bra med menstermin også, ble bare en dag i forskjell. Holder meg til menstermin fram til vi har vært på OUL :)

:rodmer: Heldige deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer: Heldige deg!

Ja, det var veldig herlig å høre at alt ser veldig bra ut :) Så nå er det bare å vente til 18. august, da er det OUL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok jenter da har jeg fått svar på hcg prøven som ble tatt i går , hcg er steget til 1399 miu/ml :) altså litt mer enn dobbelt.

Prøver å tenke at dette må være et godt tegn da ihvertfall , men skal vente til ca 1500 før jeg drar på ny ul .

Når synes dere at jeg burde dra på ul ? Vil så gjerne vente men vil ogsā få bekrefter at de ser noe slik at jeg slipper å gå å tenke pā at det ikke er noe der :(

Så bra stigning! :danse: Du kan jo egentlig dra på UL når som helst nå, siden hcg var på 1399 på Søndag :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, holdt nettopp på å svime av på kjøpesenteret og ble skikkelig kvalm. Fikk i meg litt mat og satt meg, så følereg bittelitt bedre nå. Håper dette var et engangstilfelle!!!

Får tenke positivt, selvom det er vanskelig akkurat nå, men kroppen jobber iallfall med å utvikle den lille babyen i magen <3 .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har blødd noen dager, og fikk i dag bekreftet at det var en SA. Så jeg takker for meg, og ønsker alle lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blødd noen dager, og fikk i dag bekreftet at det var en SA. Så jeg takker for meg, og ønsker alle lykke til videre.

:kose: Håper det går bra med deg og at vi ser deg på gravid-sidene snart igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blødd noen dager, og fikk i dag bekreftet at det var en SA. Så jeg takker for meg, og ønsker alle lykke til videre.

Uff så trist Pebbles! :klemmer:

Det er kanskje ikke noen trøst akkurat nå, men du vet iallfall nå at det er mulig for deg å bli gravid! Håper det går ved neste forsøk - ønsker deg masse lykke til fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...