Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2015


Nautika

Anbefalte innlegg

Ok godt å høre , min første viste 120 ca så 2 dager senere 280 ca og 2 dager etter dette 659 så det har ihvertfall gått den riktige veien så langt , i morgen tar jeg ny test for å se om den er dobblet for da er det 2 dager siden sist.

Ja skal vente med ul til jeg har kommet over 1500 gidder ikke gå tilbake til ho på mandag :-/ .

Har bestilt clear blue test som kan ca fortelle hvor langt jeg er på vei men den kommer selfølgelig ikke før om 10-12 dager :-/ .

:) takk for siden og info hjelp :)

Hvordan går det med deg? Har du fått tatt ny blodprøve idag? (var jo foressten kjempefin stigning på de tidligere prøvene dine da!) :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har fortalt det til helt nærmeste familie (søsken og foreldre) og én venninne. Blir nok et par til som får vite det til helgen, men etter det skal vi vente til 12 uker. Har heller ikke fortalt det til lillemor som skal bli storesøster. DET gleder jeg meg veldig til! Hun sier hun ønsker seg en baby til bursdagen sin :rodmer: .

Håper alt går fint med deg AquaFina! Det er jo et veldig godt tegn med stigende HcG!

Lite som skjer med denne gravide kroppen, bare fortsatt veldig trøtt. Og samme cravings som sist har startet: knekkebrød med gulost. Nå skal det helst være ryvita sesamknekkebrød og 2 tykke skiver agurk på :)

Noen andre med gravidcravings? Evt noe dere absolutt ikke takler?

Jeg klarer ikke tanken på kornblanding med melk eller havregrøt, som jeg spiste mye før.

så koselig! :)

Jeg er så kort på vei enda at det er ingen cravings her. :) Sist hadde jeg en oeriode med sjokolademelk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig! :)

Jeg er så kort på vei enda at det er ingen cravings her. :) Sist hadde jeg en oeriode med sjokolademelk.

Ja, sjokolademelk var det her også sist. Nå er det kun 1 glass melk sammen med knekkebrødet som gjelder :) . Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig ingen cravings her, men har mistet all matlyst noe som ikke er kjempe gøy.

Utenom det er det ekstrem tretthet og kløe. Og "vondt" overalt. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde craving på meksikansk salat helt i starten, men nå sliter jeg med å få i meg
ritz liksom -.- Går i riskaker og en halv middagsporsjon for tida.. Og brødskive med kaviar..
Det som går ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært kvalm siden i går, og de ømme puppene som forsvant er tilbake med dobbel kraft!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringte for å endre timen min hos privat gyn, men den neste ledige timen var i oktober...... Vises godt at det kun er én eneste person/firma som utfører privat UL i denne byen...

Edit: Lilleninja, skal du ha privat UL?

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AquaFina

Hvordan går det med deg? Har du fått tatt ny blodprøve idag? (var jo foressten kjempefin stigning på de tidligere prøvene dine da!) :Nikke:

Heisann

Fikk tatt bp i går ja , men får ikke svar før om 6 timer i dag .

Satser på at det går bra :)

Et spm til dere her inne , vet det hørea dumt ut men kan sex være farlig :-/?

Vi var veldige aktive før graviditeten ikke kun fordi vi skulle lage barn men før det ogsā

Nå er jeg nesten litt redd for å ha det selvom jeg har lyst nesten hele tide :-/ .

Sist vi hadde det fikk jeg jo de spottene på kvelden .

Hva med dere andre er det liksom som før eller er dere "forsiktige " nå. ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøkkelost og sjokolademelk og iste! Det er det eneste jeg klarer å spise uten å kaste opp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Fikk tatt bp i går ja , men får ikke svar før om 6 timer i dag .

Satser på at det går bra :)

Et spm til dere her inne , vet det hørea dumt ut men kan sex være farlig :-/?

Vi var veldige aktive før graviditeten ikke kun fordi vi skulle lage barn men før det ogsā

Nå er jeg nesten litt redd for å ha det selvom jeg har lyst nesten hele tide :-/ .

Sist vi hadde det fikk jeg jo de spottene på kvelden .

Hva med dere andre er det liksom som før eller er dere "forsiktige " nå. ??

Krysser fingrene for fint resultat på blodprøvene! :) Ang sex så er jeg dritredd. Vi har kun hatt sex to ganger etter jeg fikk positiv test, og den siste gangen blødde jeg litt. Er jo ikke farlig, men liker det allikevel ikke. Venter heller til det føle trygg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jeg tyter i meg riskaker til alle døgnets tider, greier jeg å holde kvalmen i sjakk :P

Nå spiser jeg faktisk brødskive med sennep og sommerskinke på :laugh:
Godt med noe annet enn kaviar og tørre riskaker altså :laugh:

Jeg har ikke turt å ha sex etter at jeg ble gravid, men har vært uggen stort sett hele tiden, så
har ikke orket heller :P Vil vente til det føles trygt jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke farlig å ha sex som nygravid. Kun i spesielle tilfeller at man får sexforbud. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner den ;)

Da har jeg fått time her jeg bor på svangerskapskontroll + ultralyd 11 september. Da er jeg 16 uker på vei. Vurderer å bestille time i Trondheim i august når jeg likevel skal dit. :), rundt uke 12. :)

Endret av Teriyaki
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner den ;)

Da har jeg fått time her jeg bor på svangerskapskontroll + ultralyd 11 september. Da er jeg 16 uker på vei. Vurderer å bestille time i Trondheim i august når jeg likevel skal dit. :), rundt uke 12. :)

Privat eller? Har du i byen? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AquaFina

Godt å høre at flere er redde , heldigvis er jeg ikke helt gal da :P

Men dere sier dere venter til det er trygt når er det egentelig trygt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AquaFina
Krysser fingrene for fint resultat på blodprøvene! :)

Takk :) er bare 4 timer igjenn til svar merker tiden kommer til å gå veeeeldig seint nå :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at gravide får ekstra pen hud og en helt spesiell glød. Eneste som gløder her er alle kvisene jeg har fått i panna! :kjefte: Har omtrent ikke hatt en eneste kvise før, det skal jeg vist ta igjen nå. :glare:

Ellers er det kun få dager til jeg drar til norge :biggrin: Første jeg skal gjøre når jeg lander på Gardermoen er å gå til nærmeste kjosk å kjøpe ostepop, har tom. drømt om ostepop på natten. Grusomt når du ikke kan få tak i det her :sjenert: Mamma lurte på om de skulle ha klart noe godt den kvelden jeg kommer hjem. Har lyst å si rømmegrøt. :rodme: (vet, jeg er ikke normal. Skylder på lille bønna i magen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk sexforbud i en mnd fra jordmor når jeg var 5 uker på vei. Har ikke turt å gjøre noe nå senere heller :klo: Redd det skal skje noe, spesielt siden vi faktisk fikk forbud i starten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AquaFina

Vi fikk sexforbud i en mnd fra jordmor når jeg var 5 uker på vei. Har ikke turt å gjøre noe nå senere heller :klo: Redd det skal skje noe, spesielt siden vi faktisk fikk forbud i starten...

Oi kan jeg spør om hvorfor dere fikk det ?

Shitt ble litt redd nå :-/ hadde sex i dag vi , og nå tenker jeg at hva vist det skjer noe :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...