AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Prøver å gå ned noen kg. Spiser myyye grønnsaker, og det jeg lurer på er om jeg spiser for mye grønnsaker? Middagen i dag: 150g. (3stk) kjøttkaker 293 kcal 2dl brun saus 70 kcal 500g brokkoliblanding 135 kcal Det ser jo sinnsykt ut med en halv kilo grønnsaker, men det er jo så godt! Og når jeg spiser meg så god og mett, så småsiser jeg ikke utover kvelden.. I tillegg så er det jo ikke så mange kcal, og det er jo sunt? Uff, ser dette greit ut? Kan jeg fortsette å fråtse i grønnsaker, så lenge jeg er innenfor kalorigrensen min?Anonymous poster hash: 2cdf9...8eb
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Prøver å gå ned noen kg. Spiser myyye grønnsaker, og det jeg lurer på er om jeg spiser for mye grønnsaker? Middagen i dag: 150g. (3stk) kjøttkaker 293 kcal 2dl brun saus 70 kcal 500g brokkoliblanding 135 kcal Det ser jo sinnsykt ut med en halv kilo grønnsaker, men det er jo så godt! Og når jeg spiser meg så god og mett, så småsiser jeg ikke utover kvelden.. I tillegg så er det jo ikke så mange kcal, og det er jo sunt? Uff, ser dette greit ut? Kan jeg fortsette å fråtse i grønnsaker, så lenge jeg er innenfor kalorigrensen min?Anonymous poster hash: 2cdf9...8eb Ja. Grønnsaker er sunt og gull verdt når du skal ned i vekt da de metter og tar plass i magen. Kjør på med grønt Anonymous poster hash: 6250d...186
Supraspinatus Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Bare fråts i grønnsaker. Generelt kan man si at det er mer stivelse i grønnsaker som vokser under jorden. Det er dog noen unntak. Om du sliter med at du ikke blir mett, så kan det være at proteininntaket er litt lavt. 1
koffein Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Det anbefales å spise ca. 500-750 g frukt og grønt hver dag der 3/5 bør være grønnsaker, så det er det bare å fortsette med. Det er bra vomfyll og gir mye næring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå