AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Bare sånn i tilfelle folk blir engstelige, deprimerte og paranoide av å lese side opp og side ned om utro drittsekker på dette forumet: Flertallet av menn over 25 år i stabile parforhold er altså ikke utro mot partneren. Og det mindretallet som innleder forhold på si, de gjør det stort sett fordi kona ikke gir dem nok anerkjennelse og bekreftelse. Så lenge man anerkjenner mannens verdi, viser at man synes han er deilig, tar initiativ til å ha sex med ham, ikke avviser ham sexuelt, ser gjennom fingrene på det som egentlig er bagateller og fokuserer på hans positive egenskaper isteden for å rakke ned på ham, syte og mase, så er faren for utroskap mikroskopisk. Bare så det var sagt. Anonymous poster hash: b9551...62c 16
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Helt enig, bra innlegg Anonymous poster hash: 1f3e5...bee 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Vet ikke helt om jeg kjøper den jeg. Ser det mye "laiv" også. Og har venninner som puler på gifte menn. Anonymous poster hash: dc8f1...c16 2
Saleried Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 http://edition.cnn.com/2008/LIVING/wayoflife/10/03/o.why.men.cheat/ "What's the number one reason men cheat? Ninety-two percent of men said it wasn't primarily about the sex. "The majority said it was an emotional disconnection, specifically a sense of feeling underappreciated." 2
Spaghetti Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Kvinner er jo mer utro enn menn, så det du sier om menn er nok sant, ja. 2
Sapientia Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 I følge den mest troverdige statistikken en annen en meg har funnet. Så er mellom 25% og 33% av alle menn OG kvinner utro en eller flere ganger i løpet av sitt liv. Men disse statistikkene skiller ikke på "langvarige stabile forhold" og andre forhold. Uansett, det er under halvparten som er utro 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #7 Skrevet 25. mai 2014 Det er ikke min erfaring. Syns de fleste menn virker som utro slasker. Glad jeg holder meg unna. Og nei, jeg vil ikke ta noe ansvar for at de mannfolka var utro mot meg. Jeg ga alt av meg selv og la mye i forholdet. Det der gjør jeg aldri igjen. Anonymous poster hash: aff46...ade
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #8 Skrevet 25. mai 2014 Jeg synes ikke menn virker noe verre enn kvinner, men min oppfatning er at nesten alle er utro. Det er virkelig helt drøyt, og så mange naive folk som lures. Anonymous poster hash: 091ad...12b
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #9 Skrevet 25. mai 2014 Så lenge man anerkjenner mannens verdi, viser at man synes han er deilig, tar initiativ til å ha sex med ham, ikke avviser ham sexuelt, ser gjennom fingrene på det som egentlig er bagateller og fokuserer på hans positive egenskaper isteden for å rakke ned på ham, syte og mase, så er faren for utroskap mikroskopisk.Anonymous poster hash: b9551...62c Og selv om kvinner gjør dette, gir det ingen mann rett til å være utro. Bare så det er sagt. Anonymous poster hash: e988d...4ae
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #10 Skrevet 25. mai 2014 Og selv om kvinner gjør dette, gir det ingen mann rett til å være utro. Bare så det er sagt. Anonymous poster hash: e988d...4ae Eh.. Jo, om man behandler partneren sin dårlig får man bare regne med at vedkommende kan være utro. Man binder ikke opp et menneske i et parforhold, for så å neglisjere eller rakke ned på vedkommende, slik mange gjør. Mange av de som er utro har lyst til å bryte ut før de er utro, de bare klarer det ikke, fordi de innerst inne ønsker anerkjennelse og respekt fra den partneren de har. Enhver er i sin fulle rett til å oppføre seg som en dritt mot en som behandler dem som en. Anonymous poster hash: b9551...62c
Gjest Corto Maltese Skrevet 25. mai 2014 #11 Skrevet 25. mai 2014 Men sannheten er at flertallet er utro. Jeg tror at alle er utro ihvertfall en gang i løpe av et forhold. Men de fleste vil selvsakt ikke innrømme det.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #12 Skrevet 25. mai 2014 Men sannheten er at flertallet er utro. Jeg tror at alle er utro ihvertfall en gang i løpe av et forhold. Men de fleste vil selvsakt ikke innrømme det. Signeres. Og det er ingen grunn til ikke å være utro heller. Ingen blir skadd, ingen dauer, absolutt alt er som før. Anonymous poster hash: 77dd1...fe6
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #13 Skrevet 25. mai 2014 Men sannheten er at flertallet er utro. Jeg tror at alle er utro ihvertfall en gang i løpet av et forhold. Men de fleste vil selvsakt ikke innrømme det. Nei, sannheten er at ca 1/4 - 1/3 er utro en eller flere ganger i løpet av livet. Noen er utro mange ganger, og mot flere partnere, andre gjør det bare en gang. De fleste i ung alder, eller i ulykkelige ekteskap, med en partner de passer dårlig med. Hvordan du klarer å få maks 1 av 3 (det finnes mange studier og tung statistikk på dette) til å bli flertallet er jeg veldig nysgjerrig på. Anonymous poster hash: b9551...62c 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #14 Skrevet 25. mai 2014 Signeres. Og det er ingen grunn til ikke å være utro heller. Ingen blir skadd, ingen dauer, absolutt alt er som før. Anonymous poster hash: 77dd1...fe6 Har du vurdert å lese gjennom symptomene på narsissistisk og antisosial personlighetsforstyrrelse? Evt. Aspergers syndrom? Anonymous poster hash: b9551...62c 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #15 Skrevet 25. mai 2014 Eh.. Jo, om man behandler partneren sin dårlig får man bare regne med at vedkommende kan være utro. Man binder ikke opp et menneske i et parforhold, for så å neglisjere eller rakke ned på vedkommende, slik mange gjør. Mange av de som er utro har lyst til å bryte ut før de er utro, de bare klarer det ikke, fordi de innerst inne ønsker anerkjennelse og respekt fra den partneren de har. Enhver er i sin fulle rett til å oppføre seg som en dritt mot en som behandler dem som en.Anonymous poster hash: b9551...62c Om partneren er utro istedenfor å forsøke å finne ut av problemene da kan han forsyne meg bare være singel. Ingen vil ha en slik mann. Anonymous poster hash: e988d...4ae 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #16 Skrevet 25. mai 2014 Om partneren er utro istedenfor å forsøke å finne ut av problemene da kan han forsyne meg bare være singel. Ingen vil ha en slik mann. Anonymous poster hash: e988d...4ae Eller kvinne. Om partneren behandler deg dårlig er det ikke veldig lett å motivere seg til å "finne ut av problemene". Blir man avvist seksuelt, opptil flere ganger i uka, da er det noe som skurrer et sted, og en søker seg selvsagt ut av forholdet. Kvinner må slutte å la seg overraske av at de ødelegger forholdene sine når de ikke vil ha sex med partneren, eller kritiserer ham og maser på ham langt mer enn de viser at de setter pris på ham for den han er, ikke den de vil han skal være. Anonymous poster hash: b9551...62c 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #17 Skrevet 25. mai 2014 Eller kvinne. Om partneren behandler deg dårlig er det ikke veldig lett å motivere seg til å "finne ut av problemene". Blir man avvist seksuelt, opptil flere ganger i uka, da er det noe som skurrer et sted, og en søker seg selvsagt ut av forholdet. Kvinner må slutte å la seg overraske av at de ødelegger forholdene sine når de ikke vil ha sex med partneren, eller kritiserer ham og maser på ham langt mer enn de viser at de setter pris på ham for den han er, ikke den de vil han skal være.Anonymous poster hash: b9551...62c Hvor mange menn forsøker egentlig å finne ut av problemene tror du før de knuller på en annen? Svært få. Anonymous poster hash: e988d...4ae
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #18 Skrevet 25. mai 2014 I følge den mest troverdige statistikken en annen en meg har funnet. Så er mellom 25% og 33% av alle menn OG kvinner utro en eller flere ganger i løpet av sitt liv. Men disse statistikkene skiller ikke på "langvarige stabile forhold" og andre forhold. Uansett, det er under halvparten som er utro Hmm, er det egentlig mulig å finne en god statistikk på dette? Man kan jo aldri vite hvor mange som lyver når de blir spurt om dette. Anonymous poster hash: 7aa7c...63d
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #19 Skrevet 25. mai 2014 Hadde menn hatt større sjanse til å ligge med flotte 10´er klasses damer hadde omtrent alle menn vært utro. Dere må huske at mange mannfolk ikke har hatt sjangs på en flott kvinne, og dermed ikke hatt tilbudet enda. Mann Anonymous poster hash: 12042...166 1
KaDust Skrevet 25. mai 2014 #20 Skrevet 25. mai 2014 Hmm, er det egentlig mulig å finne en god statistikk på dette? Man kan jo aldri vite hvor mange som lyver når de blir spurt om dette. Anonymous poster hash: 7aa7c...63d De fleste undersøkelser foregår jo anonymt. Hva får man ut av å lyve om man har vært utro eller ei når man likevel er anonym?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå