Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ta restylane men vil skjule det for noen. Skal ikke ta veeeeldig masse, mellom 05 og 1 ml. MEN jeg lurer på; er det mulig å skjule det ved f.eks. å trekke leppene litt inn evt. sminke som skjuler litt? Denne personen er ikke veldig oppmerksom, men likevel..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det vil bli veldig hovent noen få dager etterpå, så de dagene vil det kunne bli vanskelig. Etter dette vil det jevne seg ut, 0,5 ml/1 ml pleier ikke se unaturlig ut hvis du gjør det hos noen som kan sakene sine.

Anonymous poster hash: a4c97...705
  • Liker 1
Skrevet

Det vil bli veldig hovent noen få dager etterpå, så de dagene vil det kunne bli vanskelig. Etter dette vil det jevne seg ut, 0,5 ml/1 ml pleier ikke se unaturlig ut hvis du gjør det hos noen som kan sakene sine.

Hahah derfor skal jeg ikke la denne personen se meg den perioden.. Men etter? Kan det skjules? Tenkte først 05 men vil ikke kastebort 3000 om det nesten ikke er forskjell.. Han jeg gjør det hos har typ 30 års erfaring så der er jeg trygg..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok 1 ml oppe, og 0.5 nede. Var kun folk som hadde gjort det selv som kommenterte det, for de kjente igjen stikkblåmerkene. Andre venner og familie la ikke merke til det. Holdt meg innendørs de første dagene, da, så heeelt sprø ut :)

Anonymous poster hash: 5a9ba...ebe

Gjest KeyserSoze
Skrevet

De setter ikke kun 0.5 leste jeg en plass for det er ikke nok. Men at man kan fylle på 0.5 etterhvert om man trenger mer. Det er 1 ml som som regel er det minste de legger :) ingen har kommentert det hos meg iallfall men nå var det ingen som så meg de to dagene etter jeg tok det :)

AnonymBruker
Skrevet

De setter ikke kun 0.5 leste jeg en plass for det er ikke nok. Men at man kan fylle på 0.5 etterhvert om man trenger mer. Det er 1 ml som som regel er det minste de legger :) ingen har kommentert det hos meg iallfall men nå var det ingen som så meg de to dagene etter jeg tok det :)

Joda, det er mange som tar 0,5 ml første gangen, men noen velger å ikke gjøre det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen?

Anonymous poster hash: ac1ab...84e
  • Liker 1
Skrevet

Hva er vitsen?

Anonymous poster hash: ac1ab...84e

Med restylane? Tykkere lepper, finere lepper, føler seg finere ergo litt bedre selvtillit :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok 1 ml oppe, og 0.5 nede. Var kun folk som hadde gjort det selv som kommenterte det, for de kjente igjen stikkblåmerkene. Andre venner og familie la ikke merke til det. Holdt meg innendørs de første dagene, da, så heeelt sprø ut :)

Har du før og etter bilde? Samme mengde som jeg ønsker å ta.

Anonymous poster hash: c3d84...37f

AnonymBruker
Skrevet

Har du før og etter bilde? Samme mengde som jeg ønsker å ta.

Anonymous poster hash: c3d84...37f

Nei, har ikke bilder, men jeg ble veldig fornøyd. Syntes dog ikke det varte lenge nok til at jeg vil gjøre det igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...