Gå til innhold

Får hjelp til å flytte, hva serverer vi?

Anbefalte innlegg

Gjest Blubbs
Skrevet

Vi skal flytte neste helg, og får endel hjelp fra venner og familie. Noen skal hjelpe oss i 2-3 dager, og noen kommer innom noen timer for å hjelpe oss.

Vi ønsker derfor å tilby noe mat, og drikke selvfølgelig. Men usikker hva som kan være greit. Folk kommer på ulike tidspunkt, så mye felles lar seg vanskelig gjøre.

Tenker som så, at det kan være lurt å ha noe som står fremme, som folk bare kan småspise på? Tenker å kjøpe inn noe brus, saft som folk bare kan ta. Ellers noe småspiselig. Men det eneste jeg kommer på vil bli å kjøpe noen bollepakker å la stå fremme? Chips og kjeks? Kunne gjerne tenke å ha noen sunne og bedre alternativer, men tenker at frukt ikke metter så veldig?

Ellers, så tenker vi å kjøpe inn noen pizzaer på ettermiddagen/kvelden. Kjærestens mot og far kommer kjørende med hans flyttelass også. En firetimers kjøretur. De kommer nok frem sultne, men er få og ingen kjøkkenmuligheter før vi får pakket ut alt og kommet på plass. Burde jo ha en slags lunsj å tilby dem.

Forslag mottas med stor takk.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Wraps til lunsj, pizza, lapskaus og gryterett til middag!

Anonymous poster hash: 90578...ca9
AnonymBruker
Skrevet

Bestill ferdigmat til måltidene og ha frukt, kjeks og drikke tilgjengelig mellom dem.

Anonymous poster hash: b7e96...9d9

AnonymBruker
Skrevet

Boller og brus

Pizza

Chips, peanøtter, kjeks

Frukt

Anonymous poster hash: 18397...e61
Skrevet

Når jeg har deltatt i flyttinger, har det alltid vært pizza. Det er nok stress om dere ikke skal lage mat også. De som ikke kjører, setter sikkert pris på litt øl også.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Øl er alltid godt, eventuelt munkholm til de som kjører men som likevel vil ha ølsmaken.

Anonymous poster hash: 3465f...a71
Gjest Blubbs
Skrevet

Ja, det var tanken at det ble ingen kokkelering på kjøknet. Kanskje mulig med gryterett til middag sent, om vi har fått pakket ut endel.

Vil prøve å unngå kokkelering, da vi nok har masse annet å bruke tid på.

Så det går nok i retning av:

Middag/kvelds - Pizza

Gjennom dagen: Brus, saft, vann, Boller, kjeks, nøtter, litt frukt.

Lunsj når hans foreldre kommer: Kanskje kjøpe inn ett brød, og en smørpakke, noe enkelt pålegg? Så kan man fikse kjapt selv.

Øl, var en fin idè, takk!

Wraps, blir nok litt styr tenker jeg..

AnonymBruker
Skrevet

Pølser ville jeg hatt utover dagen.

De mennene jeg kjenner er sultne karer, og ville gjerne hatt en pølse eller to til lunsj/før middag.

Anonymous poster hash: 6c03d...766

AnonymBruker
Skrevet

Pølser ville jeg hatt utover dagen.

De mennene jeg kjenner er sultne karer, og ville gjerne hatt en pølse eller to til lunsj/før middag.

I tillegg til pizza til middag.

En kjele med pølser er enkelt og greit, og kan lett slenge oppi flere ved behov osv.

Skrevet

Påsmurte rundstykker, bestille pizza til middag, nøtteblanding, lefser, vanlige boller og skillingsboller?

Skrevet

da vi fikk hjelp til oppussing av stua serverte vi pølser :)

AnonymBruker
Skrevet

Pizza, pølser, gryterett. Frukt, knekkebrød, ferdig oppskjært brød, ost på tube, engangspålegg (makrell i tomat, leverpostei, syltetøy, kaviar), engangstallerkener og kopper.

Pakk ned en kasse med kjøkkenutstyr med det mest nødvendige som er lett å pakke ut. Vannkoker, par kjeler, stekepanne, stekespade, bestikk, øser. Engangsgrill hvis dere har hage/uteplass.

Anonymous poster hash: e800b...39b
AnonymBruker
Skrevet

Ville latt kaffe, kjeks/boller, vannmelon, jordbær ol stå fremme så folk bare kunne ta. Så ville jeg bestilt pizza litt senere.

Anonymous poster hash: 928e9...dd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...