AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Hei! Kjæresten min er bortreist i to uker på jobb, og vi har aldri vært så lenge borte fra hverandre. Det er kjempevanskelig, men både jeg og han har merket hvor stor forelskelsen faktisk er mellom oss av å kjenne på savnet. Vi har på en måte aldri hatt sjanse til å savne hverandre før siden vi alltid er i nærheten osv. Jeg har lyst å overraske han på en mer positiv måte enn "det vanlige". Ettersom han har jobbet da 12 timer hver dag i 2 uker vil han nok bare slappe av første kvelden. God middag er en selvfølge, sex og film. Er det noen som har noen andre koselige forslag? :-) Anonymous poster hash: 0512d...d68 Anonymous poster hash: 0512d...d68
Skilpadden Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Så søtt tenkt av deg! Overask ham deg selv iført sexy undertøy, og tenn masse fint og romantisk lys. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Vel, mitt tips er å tenke "hva ville HAN likt." Og så gjør du det. Liker han god middag? Lag god middag. Ville han heller likt en McDonaldsburger og en øl forran tv'n? Kjøp burger. Liker han romantisk lyssetting? Go for it! Vil han heller bli møtt av naken samboer i yttergangen? Altså: når en overrasker noen så gjør en som når en gir en gave: en fokuserer 100% på dem. Ingen her kan svare på hva typen din ville likt. Men du vet det forhåpentligvis, ts. Og dersom du ikke vet det så ta muligheten nå til å bli kjent med typen din.Anonymous poster hash: 27e00...147
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå