AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Hei Jeg er på leting etter treningsshorts med lomme bak. Viktig at det er lomme bak for å ha plass til husnøkkelen. Men alle shortsene jeg finner er uten lomme. Noen som kan tipse om treningsshorts som faktisk har lomme bak? Anonymous poster hash: 7e0f5...8ed 2
Chloe- Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Vet Stormberg har flere produkter med lommer bak, men vet ikke om de har shorts inne nå.
illywhack Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Jeg er så teit at jeg løper med en liten sånn "rumpetaske" til nøkler, og telefon. Den er bitteliten, men genial! Kjøpte den i syden en gang 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 Jeg er så teit at jeg løper med en liten sånn "rumpetaske" til nøkler, og telefon. Den er bitteliten, men genial! Kjøpte den i syden en gang Ts her. Jeg vil nettopp ha lomme bak, for sånn 80 åring i syden opplegg med rompetaske er ikke aktuelt Anonymous poster hash: 7e0f5...8ed 2
Gjest bustyvel Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 https://www.getinspired.no/merker/nike/nike-mod-tempo-emboss-run-shorts.html Denne har liten lomme med glidelås bak.
jappe Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Har en treningsthightsshorts fra Nike med lommer bak. Sverger til treningsunderdeler fra Nike, da de alltid er bra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå