Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mange marsvin og kaniner og jeg bruker fleecetepper nederst i buret. Nå har jeg tenkt å kaste skitt og bæsj og gammelt høy i hagen fordi det er en skråning der jeg bor og jeg vil ha høyere tomt så derfor tenkte jeg å kaste rusk og rask der sånn at det kan bli jord og mere hage. Men hva gjør jeg med fleecepledda i buret? Blir de nedbrytbart? I tillegg så fyller jeg opp en felles søppelboks og dumt å bruke hele den bare på meg.

Anonymous poster hash: 379c3...2e3

Gjest constance90
Skrevet

Da ville jeg heller dratt til renoverinsstasjonen. Fleece er ikke nedbrytbart, det er plast som er gjennbrukt. Det skal i restavfall.

AnonymBruker
Skrevet

Oki da kaster jeg ikke fleeceteppet i hagen. Er det lurt å kaste gammel marsvin/kanin bæsj og skrot og gammelt høy i en skråning for å få skråningen høyere og mere hage som jeg kan bruke?

Gjest constance90
Skrevet

Oki da kaster jeg ikke fleeceteppet i hagen. Er det lurt å kaste gammel marsvin/kanin bæsj og skrot og gammelt høy i en skråning for å få skråningen høyere og mere hage som jeg kan bruke?

Bæsj og høy er brytes ned i naturen. Men blir det en varm sommer så kommer det til å lukte.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville dekket over dette med jord i såfall

Anonymous poster hash: 8258f...df3

Gjest constance90
Skrevet

Jeg ville dekket over dette med jord i såfall

Anonymous poster hash: 8258f...df3

Eller bark.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...