AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg har mange marsvin og kaniner og jeg bruker fleecetepper nederst i buret. Nå har jeg tenkt å kaste skitt og bæsj og gammelt høy i hagen fordi det er en skråning der jeg bor og jeg vil ha høyere tomt så derfor tenkte jeg å kaste rusk og rask der sånn at det kan bli jord og mere hage. Men hva gjør jeg med fleecepledda i buret? Blir de nedbrytbart? I tillegg så fyller jeg opp en felles søppelboks og dumt å bruke hele den bare på meg.Anonymous poster hash: 379c3...2e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 25. mai 2014 #2 Del Skrevet 25. mai 2014 Da ville jeg heller dratt til renoverinsstasjonen. Fleece er ikke nedbrytbart, det er plast som er gjennbrukt. Det skal i restavfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Del Skrevet 25. mai 2014 Oki da kaster jeg ikke fleeceteppet i hagen. Er det lurt å kaste gammel marsvin/kanin bæsj og skrot og gammelt høy i en skråning for å få skråningen høyere og mere hage som jeg kan bruke?Anonymous poster hash: 379c3...2e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 25. mai 2014 #4 Del Skrevet 25. mai 2014 Oki da kaster jeg ikke fleeceteppet i hagen. Er det lurt å kaste gammel marsvin/kanin bæsj og skrot og gammelt høy i en skråning for å få skråningen høyere og mere hage som jeg kan bruke?Anonymous poster hash: 379c3...2e3 Bæsj og høy er brytes ned i naturen. Men blir det en varm sommer så kommer det til å lukte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #5 Del Skrevet 25. mai 2014 Oki da kaster jeg ikke fleeceteppet i hagen. Er det lurt å kaste gammel marsvin/kanin bæsj og skrot og gammelt høy i en skråning for å få skråningen høyere og mere hage som jeg kan bruke?Anonymous poster hash: 379c3...2e3 Jeg ville dekket over dette med jord i såfall Anonymous poster hash: 8258f...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 25. mai 2014 #6 Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg ville dekket over dette med jord i såfall Anonymous poster hash: 8258f...df3 Eller bark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå