Ole123 Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Jeg har rotet meg inn i en veldig ubehagelig situasjon som først og fremst går ut over min samboer. Vi er begge 23, uten barn. Forholdet til meg og min samboer gjennom 6 år har skrantet i det siste (jeg har mistet følelser) og for en måned skiftet jeg arbeidsgiver - bak min samboers rygg - til et stort firma i utlandet. Jeg flytter om en måned og hun er helt uvitende, faktisk er vi på leilighetsjakt nå og jeg starter å bli helt knust innvendig for det opplegget jeg har styrt fram til nå. Jeg har forstøkt et par ganger å gjøre det slutt, men det er så ufattelig vanskelig for jeg ser den sorgen hun vil gå gjennom - for hun er jeg overbevist at dette vil ta lang tid for henne. Når jeg sier prøver, har jeg aldri kommet så langt at jeg har prøvd å gjort det slutt, samtalen ble heller dratt over til hva som kan forbedres i forholdet. Jeg føler jeg er tidenes drittsekk og har rotet det til helt forferdelig. Hun kommer hjem i morgen kveld da hun er hos et vennepar i en annen by, og da må jeg gjøre det slutt, men bare tanken på det gjør meg svært kvalm. Det jeg ønsker nå er å rette litt opp i det vepsebolet jeg har laget, og trenger derfor hjelp. Rett og slett hjelp på hvordan jeg gjør det slutt. Burde hun f.eks vite at jeg skal til utlandet? Burde jeg gi en liten advarsel, i så fall hvordan? Hilsen idioten.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Vær ærlig om alt. Lykke til.Anonymous poster hash: b67ad...dc9 5
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Hvis det er vanskelig å snakke bør du skrive et brev til henne der du forklarer alt. Nå. Anonymous poster hash: 7bb64...e4b 1
Gamerfrue Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 (endret) Hvis det er vanskelig å snakke bør du skrive et brev til henne der du forklarer alt. Nå. Anonymous poster hash: 7bb64...e4b Brev? Er du skrullete? Dette er noe man i hvert fall skal være mann nok til å ta face to face og ikke etterlate seg en knust eks og en bit med papir som liksom skal unnskylde alt? Nei, her er det bare å legge seg flat og være åpen om det som har skjedd, og snakke ut med henne slik at hun også får lov til å få ut det hun sitter inne med etter en slik bombe. Endret 25. mai 2014 av Gamerfrue 6
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Bra at du innrømmer at du er en drittsekk, for det er du. Mann deg opp og gjør det slutt. Det blir bare verre jo lengre du utsetter det, både for deg og henne. Anonymous poster hash: a4f0c...8f1 4
Anglofil Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Få deg noen baller, vær en mann og gjør det slutt. Ærlig talt, skjønner du ikke hvor mye verre du gjør dette når du drar det ut på denne måten? Ja, dette vil jeg absolutt si kvalifiserer til drittsekkoppførsel. Mvh Yvonne 3
Gjest Snuppi Skrevet 25. mai 2014 #8 Skrevet 25. mai 2014 Ikke si noe og bare flytt til utlandet. Du hadde sikkert likt å få samme behandlingen selv.... Eller??
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #9 Skrevet 25. mai 2014 Brev? Er du skrullete? Dette er noe man i hvert fall skal være mann nok til å ta face to face og ikke etterlate seg en knust eks og en bit med papir som liksom skal unnskylde alt? Nei, her er det bare å legge seg flat og være åpen om det som har skjedd, og snakke ut med henne slik at hun også får lov til å få ut det hun sitter inne med etter en slik bombe. Han har allerede forsøkt, tror du ikke det var vanskelig nok? Snakk om å være trangsynt. Anonymous poster hash: 7bb64...e4b 2
Gjest Snuppi Skrevet 25. mai 2014 #10 Skrevet 25. mai 2014 Jeg tror ikke hun vil bruke så forferdelig lang tid å komme over deg! Du et jo ifølge deg selv, tidenes drittsekk. Denne oppførselen din og sviket ditt vil gjøre det lettere for henne å hate deg! Hva tror du venner og familie tenker om deg og denne oppførselen?? Foreldrene dine må skjemmes over den feigheten som du viser ovenfor samboeren din!
Gjest Snuppi Skrevet 25. mai 2014 #11 Skrevet 25. mai 2014 Han har allerede forsøkt, tror du ikke det var vanskelig nok? Snakk om å være trangsynt.Anonymous poster hash: 7bb64...e4b Ja, du er trangsynt da du ikke innser at Ts er feig og uærlig!!
MajorasMaske Skrevet 25. mai 2014 #12 Skrevet 25. mai 2014 Du hadde sikkert likt å få samme behandlingen selv.... Eller?? Ja, det hadde gjort det kjempelett å miste alle følelser for eksen.
Gjest Snuppi Skrevet 25. mai 2014 #13 Skrevet 25. mai 2014 Ja, det hadde gjort det kjempelett å miste alle følelser for eksen. Da vet vi at det er ok å lyve til deg, føre deg bak lyset og misslede deg for å la deg sitte igjen knust og forvirret! Flott det!
MajorasMaske Skrevet 25. mai 2014 #14 Skrevet 25. mai 2014 Da vet vi at det er ok å lyve til deg, føre deg bak lyset og misslede deg for å la deg sitte igjen knust og forvirret! Flott det! Det går opp i opp. Liker det best sånn.
Gjest Snuppi Skrevet 25. mai 2014 #15 Skrevet 25. mai 2014 Det går opp i opp. Liker det best sånn. Nei, det gjør faktisk ikke det! Du bør ikke gå inn et forhold med det første.
Gjest brutal_mann Skrevet 25. mai 2014 #16 Skrevet 25. mai 2014 Det beste er å fortelle henne alt nøyaktig som det er. Ikke gi ting inn, men vær ærlig og saklig. Det vil være det beste for dere begge i det lange løp.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #17 Skrevet 25. mai 2014 Har dere sagt opp leiligheten dere bor i? Du må rett og slett bare vokse deg et par og slå opp. Du kan gi henne grunner dersom hun vil, men ikke "pakk det inn". Ikke sitt og legg ut om hvor bra hun er - det vil både gi henne håp om å lappe sammen ting igjen, samt at det ikke er riktig. Si at du har tenkt frem og tilbake og du beklager at du har dratt dette ut, men at årsaken var at det er vanskelig, du er likevel bestemt. Du trenger ikke nevne utlandet nei, men klart at du flytter ut umiddelbart. Anonymous poster hash: e2e76...2d4 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #18 Skrevet 25. mai 2014 Ja, du er trangsynt da du ikke innser at Ts er feig og uærlig!! Jeg har en eks som var som ts. Han fikk aldri til å snakke om ting. Brev og ord var faktisk løsningen for han. Slutt med å være så trangsynt og uvitende! Anonymous poster hash: 7bb64...e4b
Gjest Snuppi Skrevet 25. mai 2014 #19 Skrevet 25. mai 2014 Jeg har en eks som var som ts. Han fikk aldri til å snakke om ting. Brev og ord var faktisk løsningen for han. Slutt med å være så trangsynt og uvitende! Anonymous poster hash: 7bb64...e4b Slutt med å overfortolke situasjonen og ikke legg dine egne personlige oppleveleser i ditt forhold på denne dama. Du må lese hva Ts skriver. Han er feig som ikke har vært ærlig med samboeren sin.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #20 Skrevet 25. mai 2014 Ikke rart at psykiatrin er overbelastet når det finnes så mange drittsekk-menn der ute. Dette kan i verste fall framprovosere et selvmordsforsøk ts... Anonymous poster hash: 9643f...a8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå