Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I desember ble eksen min i ett forhold med en dame.

Da jeg gikk inn på hennes profil idag stod det bare at hun var i ett forhold og ikke med han lenger liksom hvis dere skjønner hva jeg mener. Nekter å tro at det er ny type hun har fått for når jeg trykker på det så står det de samme kommentarene som sist at hun var i ett forhold med han. Hva betyr dette da? Vil de plutselig skjule at de er i et forhold eller? Skjønner ingenting.

Unte han det forholdet men begynner å tvile nå....

Anonymous poster hash: fa7d4...94f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vel være de fant ut at de ikke ville ha det offentlig på FB hvem de er i et forhold med?
Hvorfor kan jo være et utall grunner til.
Jeg legger ærlig talt ikke så mye i hva andre har og ikke har av informasjon tilgjengelig på FB.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor de skal skjule det nå når det har vært offetlig hele veien frem til våren ! Men ok. Jeg bryr meg og jeg er nysgjerrig

AnonymBruker
Skrevet

Tror du skal slutte å stalke eksen din. For din egen psykiske helses skyld.

Anonymous poster hash: aa7cc...06f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare ett spørsmål, går det an å skjule hvem du er i ett forhold med men ikke skjule at du er i ett forhold?

Skrevet

Bare ett spørsmål, går det an å skjule hvem du er i ett forhold med men ikke skjule at du er i ett forhold?

Ja. Du kan jo bare sette opp at du står i et forhold, uten å spesifisere med hvem. Men da tar de vel bort at det er "de to" som er sammen, og bare lar det stå at de ER i et forhold, uten å si med hvem.

Min erfaring er uansett at de som fjerner/skjuler hvem de er sammen med, de er på randen av et brudd. Om de ikke allerede har gjort det slutt. Det er sikkert ikke alltid sånn, men det stemmer rimelig bra i de fleste tilfellene.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje jeg burde blokkert han eksen min i tilfelle han holder på sånn som meg og stalker meg. Men jeg har stengt profil så han får ikke se noe som helst. Blokkere eller ikke? :)

Skrevet

Kanskje jeg burde blokkert han eksen min i tilfelle han holder på sånn som meg og stalker meg. Men jeg har stengt profil så han får ikke se noe som helst. Blokkere eller ikke? :)

Slett han som venn evt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke venn med han på Facebook :) bare lurte på om jeg trengte å blokkere han egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...