Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Meg og min kjære var på fest i helgen. Mens jeg var inne satt han ute med en kompis og en jente da de tok seg en røyk. Jenten satt på fanget til kompisen hans, men da han skulle noe i lommen sin og det ikke var flere sitteplasser, sa kjæresten min at hun kunne sitte der mens han hentet det han skulle i lommen. Kjæresten min holdt henne på rumpen.

Kjæresten min kom å fortalte meg hva som hadde skjedd. Han sa at det ikke betydde noe, han angret svært mye og var kjempe lei seg. Han var bare full og ikke tenkte, selv om han innrømmer at det ikke er noe god grunn. Han har virkelig vist meg at han elsker meg, er lei seg og sier at han aldri skal gjøre noe slikt igjen.

Jeg synes ikke at dette er greit.. Han forstår at jeg er skuffet. Jeg er forferdelig såret ettersom jeg sliter veldig med å stole på en gutt i et forhold pga tidligere forhold. Men det at han kom å sa det til meg, setter jeg veldig pris på.

Ville du sett på dette som helt uskyldig, eller hva tenker du om dette? Overreagerer jeg, eller er dette big deal?

Anonymous poster hash: c119e...4b3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sett på det som veldig uskyldig. I den tiden jeg var mye ute og festen skjedde det støtt og stadig at jeg måtte sitte på fanget til en gutt eller at en annen jente måtte sitte på fanget til min daværende kjæreste. Jeg så aldri på det som problematisk, tror ikke vi tenkte noe videre over det noen av oss.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarte han å ta henne på rumpen mens hun satt på fanget hans? Jeg ser i hvertfal ikke problemet.

Anonymous poster hash: 8aa68...d26
AnonymBruker
Skrevet

Uskyldig, særlig siden han fortalte om det selv. Det er jo litt unødvendig å klå på andre, men ingen krise så lenge det ikke skjer mer enn det du beskriver nå.

Anonymous poster hash: c7ae6...6dd
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sett på det som veldig uskyldig. I den tiden jeg var mye ute og festen skjedde det støtt og stadig at jeg måtte sitte på fanget til en gutt eller at en annen jente måtte sitte på fanget til min daværende kjæreste. Jeg så aldri på det som problematisk, tror ikke vi tenkte noe videre over det noen av oss.

Jeg reagerer ikke hvis andre par gjør det, men jeg liker ikke at jenter sitter på kjæresten min sitt fang. Og det som er poenget er at han hadde klikket hvis jeg hadde satt meg på en gutt sitt fang, ettersom han er ganske sjalu. At hun satt der en kort stund pga det ikke var sitteplass er for så vidt ok, men det at han tok henne på rumpen.. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal føle om det! Kjempe sårende selv om jeg ser at han angrer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uskyldig, særlig siden han fortalte om det selv. Det er jo litt unødvendig å klå på andre, men ingen krise så lenge det ikke skjer mer enn det du beskriver nå.

Anonymous poster hash: c7ae6...6dd

Det er godt å høre at du sier det er uskyldig! Ja, det er absolutt unødvendig. Jeg er ganske sikker på at det ikke skjedde noe mer, fordi jeg sa til han når han fortalte det at når du likevel skal fortelle meg dette så kan du bare si alt! Og han sverget på at det ikke skjedde noe mer.

Skrevet

Jeg mener det er ganske uskyldig. Jeg mener, du må jo ha et sted å sitte og finnes det ikke flere sitterplasser så tar man et fang. Synes ikke det er pent gjort å la en jente stå.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du fjorten år gammel?

Anonymous poster hash: b45a5...033

AnonymBruker
Skrevet

Du er urimelig.

Anonymous poster hash: ca78b...548
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ganske uskyldig. Men likevel forstår jeg ikke helt hvorfor hun måtte sitte på din kjæreste sitt fang når kompisen skulle hente noe i lomma. Er det snakk om bukselomma? Eller var det en jakke eller noe som var lengre unna? Hvis jenta ikke kan stå i 10 sekunder selv er dette bare teit. Men fortsatt uskyldig.

Anonymous poster hash: fdc00...dac
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ganske uskyldig. Men likevel forstår jeg ikke helt hvorfor hun måtte sitte på din kjæreste sitt fang når kompisen skulle hente noe i lomma. Er det snakk om bukselomma? Eller var det en jakke eller noe som var lengre unna? Hvis jenta ikke kan stå i 10 sekunder selv er dette bare teit. Men fortsatt uskyldig.

Anonymous poster hash: fdc00...dac

Han skulle hente noe i bukselomma. Ja, hun kunne godt stått i de 5-10 sekundene det tok!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener det er ganske uskyldig. Jeg mener, du må jo ha et sted å sitte og finnes det ikke flere sitterplasser så tar man et fang. Synes ikke det er pent gjort å la en jente stå.

Poenget er ikke i hovedsak at hun satt på fanget den korte tiden, det er det at han tok henne på rumpen som plager meg! TS (glemmer å skrive det)

AnonymBruker
Skrevet

Satt han på fanget og holdt på siden av skinka? Eller satt hun oppå hendene hans? :klo:

Anonymous poster hash: 3fdbc...12a
Gjest TheRighteous
Skrevet

Det jeg reagerte på her er hvorfor hun ikke klarte å stå i de få sekundene kompisen skulle ta noe ut av lommen :laugh:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Satt han på fanget og holdt på siden av skinka? Eller satt hun oppå hendene hans? :klo:

Holdt sikkert på skinka, vil jeg tro. TS

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg reagerte på her er hvorfor hun ikke klarte å stå i de få sekundene kompisen skulle ta noe ut av lommen :laugh:

Ja, det kan du si! Han skulle sikkert bare være snill, som han alltid er. TS

AnonymBruker
Skrevet

Holdt sikkert på skinka, vil jeg tro. TS

Hm.. Jeg prøver å se for meg en vanlig sittestil når man har noen på fanget. Hendene faller ganske naturlig på midjen eller hoftene. For å holde på rumpa må han ha "gått inn for det"..

Og hun må ha hatt et desperat behov for oppmerksomhet, siden hun ikke "klarte" å stå den lille stunden..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hm.. Jeg prøver å se for meg en vanlig sittestil når man har noen på fanget. Hendene faller ganske naturlig på midjen eller hoftene. For å holde på rumpa må han ha "gått inn for det"..

Og hun må ha hatt et desperat behov for oppmerksomhet, siden hun ikke "klarte" å stå den lille stunden..

Fikk han til å vise meg hvordan det skjedde, haha. Når hun sitter på fanget, ikke rett oppå, men på ene foten hans slik at ene "skinken" er litt utenfor, så holdt han der. Hun er desperat! Og jeg overreagerer sikkert, men jeg er fryktelig skuffet og såret!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk han til å vise meg hvordan det skjedde, haha. Når hun sitter på fanget, ikke rett oppå, men på ene foten hans slik at ene "skinken" er litt utenfor, så holdt han der. Hun er desperat! Og jeg overreagerer sikkert, men jeg er fryktelig skuffet og såret!

Men sa han hvorfor han holdt der? Var det for å kjenne rumpen hennes eller bare tok han hånden der uten å tenke seg om, for så å fjerne den raskt?

Anonymous poster hash: 02f99...f29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...