Gjest Vilde23 Skrevet 15. juni 2004 #1 Skrevet 15. juni 2004 Jeg har prøvd selvbruningskremen fra Lòreal og den virket veldig god. Men nå et par dager etter så "skreller" den liksom av huden. Er det normalt at det blir slik. At den liksom flasser av huden? Kan det være fordi jeg har solt meg eller er det den som er dårlig? Skal selvbruningskremer være slik?
Gjest Lea Skrevet 15. juni 2004 #2 Skrevet 15. juni 2004 Gjorde du skikkelig "grunnarbeide" da? Hvis du ikke fjerne døde hudceller, så vil disse flasse av og det blir mer synlig når du har brukt selvbruning. Ta en skikkelig peeling og smør deg inn med fuktighetskrem før du bruker selvbruningskrem.
Gjest Vilde23 Skrevet 15. juni 2004 #3 Skrevet 15. juni 2004 Joda jeg brukte peeling først. Og mye krem før jeg smurte meg inn med selvbruningskremen.
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2004 #4 Skrevet 15. juni 2004 Smør ofte med bodylotion, så holder fargen seg bedre. Men, tror den vil flasse litt på slutten uansett.
Gjest Ylajavi Skrevet 16. juni 2004 #5 Skrevet 16. juni 2004 Ser at du sier at du har peelet og brukt fuktighetslotion, men det er faktisk ikke nok å gjøre det like før du bruker selvbruneren. Helst skal du forberede huden din over lengre tid, gjerne tørrbørste kroppen med en naturbust badebørste før hver dusj en periode, og selvfølgelig bruke fuktighetskrem etterpå. Bedre resultat og silkemyk hud, garantert! Lykke til!
Rio Skrevet 16. juni 2004 #6 Skrevet 16. juni 2004 jeg gjør aldri det man "bør" gjøre.. skrubbe og styre.. og jeg har aldri hatt problemer.. kanskje det er kombinasjonen hudtypen din og selvbrunern som gjør at den ikke vil sitte.. her er forsåvidt en test på selvbrunere http://www.dagbladet.no/dinside/2004/06/15/400559.html
Gjest Vilde23 Skrevet 16. juni 2004 #7 Skrevet 16. juni 2004 Takk for svar. Skal prøve en annen selvbruningskrem og se om det samme skjer. Får også kjøpe slike hansker som man skrubber seg med i tillegg til peeling og fuktighetskrem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå