AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Skilt og har to barn med min eksmann. Nå har jeg gått videre og er i et nytt men seriøst forhold. Skal jeg fortelle typen min at min eksmann vil gi forholdet en ny sjangs? Uaktuelt for meg, noe jeg fortalte han.Anonymous poster hash: b442c...14f
Gjest Faerunpedia Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Hvorfor skal du fortelle det når du ikke vil tilbake? Det kommer det ikke noe godt ut av.
blondien Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Ja, jeg synes absolutt du bør være åpen om det! så lenge ikke typen din lager noe scene av det :-) syns det er viktig og kunne fortelle hverandre sånne ting. hva om han finner det ut på en annen måte, da hadde han vel begynt å lure på hvorfor ikke du sa noe :-)
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 Er redd typen får vite det gjennom noen andre. Vil jo være ærlig med han, men ikke såre. Av og til kommer det opp dilemmaer... hva sårer mest av å fortelle eller holde ting skjult...Anonymous poster hash: b442c...14f
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Hvorfor i all verden skal du det?Anonymous poster hash: f4780...c74
Story Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 (endret) Ville du likt og vite om din nåværende kjærestes eks ville ha han tilbake? Hvis ja, forteller du han det Hvis nei, forteller du han det ikke. Endret 25. mai 2014 av Story 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #8 Skrevet 25. mai 2014 Menn er ikke interessert i slik info om din eks. Anonymous poster hash: f4780...c74 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #9 Skrevet 25. mai 2014 Ja jeg syns du skal det, og jeg ser vel egentlig ikke en grunn til å la vær? Greia er at hvis han finner ut dette på en annen måte kan han fort tro det er noe mellom dere som det i virkeligheten ikke er. Anonymous poster hash: 06052...c13
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #10 Skrevet 25. mai 2014 Spurte samboeren min hva han ville jeg skulle gjort og han var klar på at han ville vite om eksen min hadde villet ha meg tilbake. Anonymous poster hash: 9b629...e9c
Gjest Makemeloveit Skrevet 25. mai 2014 #11 Skrevet 25. mai 2014 Jeg opplevde det samme, ikke med eksmann jeg har barn med, men en tidligere kjæreste. Jeg fortalte min nåværende kjæreste om det fordi jeg følte at han fortjente å vite det og fordi jeg ville visst det hvis det var han det gjaldt. Han satt veldig pris på at jeg fortalte det, men synes selvfølgelig at det var vanskelig og trist å høre.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #12 Skrevet 25. mai 2014 Jeg ville vite det. Jeg hadde hatt behov for å vite sånne ting fra typen min for å stole på han, ville følt det som et svik å høre det fra noen andre. Typen min er ikke en sjalu person. Han har aldri stilt spørsmål om kontakt med eksen min, og er fult klar over at han alltid kommer til å være en del av mine barn liv derfor også mitt. Vi har snakket om at han nå skal få bli kjent med barna, siden vi nå er seriøse og kjente hverandre lenge før vi ble sammen. Typen min ville aldri laget noe drama av dette, men redd det skal såre han unødvendig. Anonymous poster hash: b442c...14f
Gorgonzola Skrevet 25. mai 2014 #13 Skrevet 25. mai 2014 Hvis det er uaktuelt for deg og "case closed"- hvorfor involvere ny kjæreste? Med mindre X'en ikke gir seg. 4
Ferny Skrevet 25. mai 2014 #14 Skrevet 25. mai 2014 Hvis det er uaktuelt for deg og "case closed"- hvorfor involvere ny kjæreste? Med mindre X'en ikke gir seg. Enig i dette. Blir det derimot sånn at han tar uønsket mye kontakt med deg, så kan det være greit å fortelle det til den nye kjæresten. Bare sånn at det ikke foregår ting bak hans rygg. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #16 Skrevet 25. mai 2014 Det jeg vil unngå er å såre typen. At han ikke skal få vite det fra noen andre, at om eksen skulle si noe til han... han ville aldri laget drama, og han er ikke sjalu av seg. Tenker kanskje det er en opplysning som kan ha litt å si på tilliten, og jeg vet ikke om det sårer han mer om han finner ut enn om han får vite... TsAnonymous poster hash: b442c...14f
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #17 Skrevet 25. mai 2014 Det jeg vil unngå er å såre typen. At han ikke skal få vite det fra noen andre, at om eksen skulle si noe til han... han ville aldri laget drama, og han er ikke sjalu av seg. Tenker kanskje det er en opplysning som kan ha litt å si på tilliten, og jeg vet ikke om det sårer han mer om han finner ut enn om han får vite... TsAnonymous poster hash: b442c...14f Er dere veldig unge? Klarer ikke helt å se at dette er en problemstilling for voksne mennesker..Anonymous poster hash: f4780...c74 2
Gjest alegria Skrevet 25. mai 2014 #18 Skrevet 25. mai 2014 Hvis det er uaktuelt for deg og "case closed"- hvorfor involvere ny kjæreste? Med mindre X'en ikke gir seg. Enig i dette.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #19 Skrevet 25. mai 2014 Er ikke veldig unge, men var eksen slet med depresjoner og angst. Han var veldig sjalu og usikker, så jeg er veldig usikker når jeg kommer i situasjoner som dette. Ts Anonymous poster hash: b442c...14f
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #20 Skrevet 27. mai 2014 Det jeg vil unngå er å såre typen. At han ikke skal få vite det fra noen andre, at om eksen skulle si noe til han... han ville aldri laget drama, og han er ikke sjalu av seg. Tenker kanskje det er en opplysning som kan ha litt å si på tilliten, og jeg vet ikke om det sårer han mer om han finner ut enn om han får vite... TsAnonymous poster hash: b442c...14f Jeg tror det er større sjanse for å såre typen ved å høylydt erklære at eksen fortsatt vil være sammen med deg. Anonymous poster hash: 0492d...513
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå