Gå til innhold

Dater han andre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en fyr i 2 mnd nå. Vi har møttes ganske mye. Eller, var en liten av-periode da jeg var bortreist, men ellers så har vi møttes. Vi har hatt sex, og var veldig enige om at det var helt fantastisk. Vi ler godt sammen, prater mye, og jeg kjenner jeg liker han veldig godt. Men, så begynner jeg å tenke... hva om han dater flere enn bare meg? Hvordan tar jeg opp det med han? Jeg hadde blitt skikkelig lei meg om jeg hadde funnet ut at han datet andre nå. Så derfor er jeg litt redd for å ta det opp med han, for hvis han svarer at han dater andre så vet jeg ikke hvordan jeg reagerer.

Anonymous poster hash: b7148...57e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo umulig for oss utenforstående å vite hvorvidt daten din også dater andre.

Du må nok bare hoppe i det og spørre ham

Eventuelt kan spørre om han vil være eksklusivt med deg fremover, så vet du i alle fall at han ikke dater fler i fremtiden om han sier ja til dette (gjør han det vil han jo i så tilfellet være utro i fremtiden).

Skrevet

Hva er egentlig spørsmålet ditt?

Gjest constance90
Skrevet

Det er bare en som kan svaret. Spør han.

AnonymBruker
Skrevet

Etter to mnd synes jeg du skal ta en prat med han jeg:) Dere har jo ikke en avtale, så kan jo hende han gjør det... Om det er vanskelig for deg så spør, så spør om han dater andre og ta opp det med å være eksklusive:) Du kan ikke bli sint eller legge press på han da! Lykke til:)

Anonymous poster hash: 687d1...93d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...