Gå til innhold

Microsoft Mathematics vs Geogebra - 2P eksamen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg skal opp i 2P i morgen, og jeg skjønner egentlig ikke hva som er forskjellen mellom Microsoft Mathematics og Geogebra i forhold til del 2 når noe skal leveres inn/forklaring på oppgaver.

Min lærer kommenterer stadig "bruk Microsoft Mathematics" isteden på mine prøver i 2P når jeg har brukt geogebra... Har dette noen praktisk betydning i forhold til karakteren man får? Jeg syntes det er vanskelig nok å måtte bruke ett dataprogram jeg ikke skjønner stort av, om jeg ikke må bruke to.

Hvordan viser man løsningen på MM? Tar man screenshot og limer inn i et dokument (slik jeg foreløbig gjør med GG...)?

Føler meg skikkelig dum som kommer med dette dagen før eksamen, men bedre sent enn aldri.

Anonymous poster hash: 80948...b60
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter

AnonymBruker
Skrevet

Vet jeg maser altså, men virkelig ingen andre som skal opp i 2P i morgen som har noen peiling på dette?

Skrevet (endret)

Har aldri hørt om noen som har brukt Microsoft Mathematics. Bruk GeoGebra om det er det du er mest kjent med. Jeg skal opp i R1 på fredag, og jeg bruker GeoGebra. Kopierer og limer inn i Word og skriver forklaringen der.

Det har absolutt ingen praktisk betydning for hvilken karakter du får. De aller, aller fleste bruker GeoGebra. Fortsett med det du :)

Vet ikke om du har sett denne, men jeg ville absolutt printet ut og tatt med meg på eksamen, det skal ihvertfall jeg:

http://sinus.cappelendamm.no/binfil/download.php?did=77669

Endret av drue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...