Gå til innhold

Hvordan tilgi svik og klare å være venner med den som sviket seg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tilgi svik og klare å være venner med den som sviket seg? Noen som har tips. Dette gjelder barnas far. Hvordan skal jeg klare å bli venner med han etter ganske intense svik?

Forstår dere at det er vanskelig?

Anonymous poster hash: 9de89...2e2
Videoannonse
Annonse
Gjest Cartman
Skrevet

Du trenger ikke være venn med han, men du bør la barna dine være stolt av faren sin. Barn er glad i både far og mor. Ofte kan det være vondt for barn at far og mor krangler og slenger dritt om hverandre.

AnonymBruker
Skrevet

Signerer det Cartman sier. Å være mellom far og mor og drittslening er ødeleggende, jeg hadde en kjæreste som nesten hadde traumer av det. Å høre fra far at mor gjorde ditt og datt og omvendt er helt forferdelig. Du trenger ikke å være venn med han, men la de være stolt av faren sin. Hev deg over det og vær heller nøytral. Men behold frede for barnas skyld :)

Anonymous poster hash: cfa62...487
AnonymBruker
Skrevet

Signerer det Cartman sier. Å være mellom far og mor og drittslening er ødeleggende, jeg hadde en kjæreste som nesten hadde traumer av det. Å høre fra far at mor gjorde ditt og datt og omvendt er helt forferdelig. Du trenger ikke å være venn med han, men la de være stolt av faren sin. Hev deg over det og vær heller nøytral. Men behold frede for barnas skyld :)

Anonymous poster hash: cfa62...487

Vi slenger ikke drit om hveandre mens barna hører på. Men jeg har fått beskjed om at det er lurt at jeg blir en venn med eksen selv om vi ikke kjærester, for barnas del, men hvordan skal det gå seg til når han har en sjalu samboer som ikke vil at vi skal ha kontakt i det hele tatt egentlig. Jeg har spurt han før, men han sier at det går ikke pga henne.

Anonymous poster hash: 9de89...2e2

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du trenger ikke være mer venn med eksen enn at dere kan sammarbeide om barna. Det vil si henting, levering og at dere begge er tilstede ved offesielle arrangement. Skole, idrett o.l. Dere trenger ikke feire bursdager, jul og lignende sammen. Det er jo en bonus om det fungerer, men det er alt for mye forlangt fra en sveket person å stille opp på og å akseptere slike sammenkomster.

AnonymBruker
Skrevet

Sviket seg?

Anonymous poster hash: 1c506...2be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...