AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Del Skrevet 25. mai 2014 Skal reise i midten av juni. Hvor ville du dratt om du kunne velge? Hvor er det varmest? Er ute etter fine plasser der det kanskje er litt å se på, strand, bad og litt fest (ikke party ferie). Vi er forøvrig to jenter om det har noe å si :-D Anonymous poster hash: 33002...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 25. mai 2014 #2 Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg sier det igjen: Kreta Jeg skal teste Rhodos om to uker og gleder meg veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sement Skrevet 25. mai 2014 #3 Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg sier det igjen: Kreta Jeg skal teste Rhodos om to uker og gleder meg veldig. Hvordan er temperatur og badevannet der i juni montro? Hørt mye bra om Kreta tidligere. Kanskje man skulle prøvd det hva et det å se der? Altså skal ikke gå rundt å se på så masse. Men om det er noe som virkelig er verdt å få med seg så er jo det spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aviale Skrevet 25. mai 2014 #4 Del Skrevet 25. mai 2014 Barcelona kanskje? Har ikke vært der selv, men det ligger en/flere strender i eller rett ved byen. Barcelona har mye å se på + shopping, og sikkert bra liv der om kveldene også. Tror det er ganske varmt der i juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaylee Skrevet 25. mai 2014 #5 Del Skrevet 25. mai 2014 Puh, der er det dritvarmt i Juni. Anbefaler å dra til slike "varmeland" på våren/høsten, så du ihvertfall kan puste på stranda. :is: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 25. mai 2014 #6 Del Skrevet 25. mai 2014 (endret) Jeg har ikke vært på Kreta i juni før, men i følge yr er det godt og varmt der, hehe.. Jeg syns det var veldig koselig i Chania, og fra havnen der er det masse utflukter man kan være med på. Jeg dro på båttur med snorkling, og fikk blant annet se vrakrestene etter et fly som styrtet i havet under krigen. Jeg tok også en tretimers busstur over hele øya for å få med meg den fantastiske stranden Elafonissi og på veien dit stoppet bussen et par ganger slik at guiden kunne vise frem enda noen "severdigheter". Endret 25. mai 2014 av Hecubaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå