Gå til innhold

Gravid - kjole til bryllup

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jenter, jeg lurer på om jeg kan få deres innspill på noe. Jeg skal i bryllup i sommer, og trenger penkjole. Har bestemt meg for farge, men klarer ikke bestemme meg for lengde.

Det står mellom knelengde eller maxikjole, begge med empireliv. Det jeg er usikker på, er hva som ser best ut med en gravidmage på 25 uker? Jeg er en av dem som fikk tidlig mage, det er ingen tvil om at jeg ser gravid ut liksom..

Jeg er ikke så høy, 1,63, og normalt slank vil jeg si (ca 60 kg, kommer vel til å være enda mer om en mnd..). Har lagt på meg litt over alt pga svangerskapet, og har fått pupper av en annen verden (F-cup..).

Tenker derfor å få sydd etter mine mål, så jeg vet at puppene får plass uten at kjolen blir et sirkustelt. Spørsmålet er bare hva som ser best ut, når jeg er lav og med mage? Knelangt eller maxi? Det er et sommerbryllup med kleskode lys dress, så ingen krav til gallaantrekk eller ballkjole.. Jeg føler alt jeg prøver ser ut som telt eller potetsekker igrunn.

På forhånd takk for innspill! :)

Anonymous poster hash: 26fa7...a0a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

5c48c5d32c3bb7f2565bd4510ab1a253.jpg

Finnes jo så mye fint. Og spesielt masse som blir pent med så fin mage :)
Ville sjekket ut ASOSmaternity for inspirasjon hvertfall. Tror både maxi og midi kan være fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...