AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Jeg har datet en fyr en stund. Men kuttet å date han siste to månedene. Jeg trengte en tenkepause. Og har sagt til han at jeg er usikker på han, og at jeg føler at det er for mye som skurrer med inntrykket jeg får. Jeg hadde også private vanskelige situasjoner selv, så jeg sa at jeg trengte litt pusterom. Han har fortsatt å mase og mase og mase. Og virker veldig kontrollerende type ut. Jeg likte ikke blikket hans, for i blikket var det som om jeg leste eksen min. Han ser på meg med et surt blikk og kontrollerende et... og dette bare under datefasen. Jeg har ikke høy selvtillit, og håpet jeg slapp å date mer for å finne den rette. Men ville dere ha kuttet dette helt selv om jeg må lete med blanke ark igjen? Hva synes dere om at en mann maser om kontakt og syter hele tiden....? Anonymous poster hash: 92e11...51c
blondien Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 jeg har vært den masete selv, betyr bare at han virkelig liker deg! gi han en sjanse, funker det ikke så funker det ikke! :-)
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 jeg har vært den masete selv, betyr bare at han virkelig liker deg! gi han en sjanse, funker det ikke så funker det ikke! :-) Mulig det er meg som er fullstendig kaotisk i skeptiske tanker om mannfolk . jeg er veldig ute etter at alle er luringer Men jeg får mulig gi han en sjanse, må kjenne litt på det først. Og jeg trenger tid for å få tiltro til noen, og det må han akseptere. Anonymous poster hash: 92e11...51c
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 Stol på magefølelsen din! Hvis du ser eksen din i ham, og det forholdet ikke var noe særlig, ville jeg ha droppet ham. Anonymous poster hash: 04556...b67 2
Zouk Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Hvis du har sagt du trenger en pause og han maser er det et dårlig tegn. Han respekterer ikke dine grenser. Hvis noe skurrer skal du høre på deg selv. Sur og kontrollerende, ligner på eksen din.... Ja ja, ønsker du en repetisjon av din eks? 1
Gjest Leo Nardo Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Men ville dere ha kuttet dette helt selv om jeg må lete med blanke ark igjen? Selvsagt! Synes det er absurd at du i det hele tatt vurderer å bli sammen med en mann du mer eller mindre skriver svart på hvitt at du ikke liker? At kjærlighetslivet har sine oppturer og nedturer er greit, men å innlede et forhold til noen man ikke virkelig ønsker å bli sammen med i utgangspunktet er i hvert fall for meg helt utenkelig. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #7 Skrevet 26. mai 2014 Hvis du har sagt du trenger en pause og han maser er det et dårlig tegn. Han respekterer ikke dine grenser. Hvis noe skurrer skal du høre på deg selv. Sur og kontrollerende, ligner på eksen din.... Ja ja, ønsker du en repetisjon av din eks? trådstarter: jeg har ikke datet han på to måneder nå, men jeg tror ikke jeg skal møte han igjen. For jeg har så dårlig magefølelse pga måten han opptrådde på anngående enkelte ting. Det virker ut som om han var så dominerende, og eiesyk at jeg ble skeptisk. Vil ikke føle meg "kvalt" i et forhold. Anonymous poster hash: 92e11...51c
Gjest Svampebob1 Skrevet 26. mai 2014 #8 Skrevet 26. mai 2014 Jeg har datet en fyr en stund. Men kuttet å date han siste to månedene. Jeg trengte en tenkepause. Og har sagt til han at jeg er usikker på han, og at jeg føler at det er for mye som skurrer med inntrykket jeg får. Jeg hadde også private vanskelige situasjoner selv, så jeg sa at jeg trengte litt pusterom. Han har fortsatt å mase og mase og mase. Og virker veldig kontrollerende type ut. Jeg likte ikke blikket hans, for i blikket var det som om jeg leste eksen min. Han ser på meg med et surt blikk og kontrollerende et... og dette bare under datefasen. Jeg har ikke høy selvtillit, og håpet jeg slapp å date mer for å finne den rette. Men ville dere ha kuttet dette helt selv om jeg må lete med blanke ark igjen? Hva synes dere om at en mann maser om kontakt og syter hele tiden....? Anonymous poster hash: 92e11...51c Om det er noe som skurrer sterkt, så blir jeg mer forsiktig til jeg vet hva det er som ikke stemmer. Av og til opplever jeg at inntrykket forandrer seg, fordi ting ikke er slik som det virker eller fordi det dukker opp noe som veier opp for noe annet igjen ;-). Hvis det er små ting som skurrer litt, så gir jeg blanke og går videre. Det vil dukke opp før eller siden uansett, tenker jeg. Det blir aldri noe heller med mindre man gir det en sjanse. Hvis jeg var deg, så ville jeg ha gått i meg selv og funnet ut om det faktisk er noe med han, og hva det er i såfall, eller om det er noe med meg og mine tidligere erfaringer som skaper mistillit. Sett deg ned og skriv ned tankene og følelsene dine. Det er som regel lettere å sile ut det uviktige og på å bli bevisst på hva det er som er greia når man skriver. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #9 Skrevet 26. mai 2014 Viktig å høre på magefølelsen, og hvis den sier at han kan være kontrollerende så er det nok best å holde seg unna. Det kan jo hende han er godt kjærestemateriale, men når du ser dette allerede i datingfasen så hadde jeg turt. Kanskje han maser fordi han liker deg, men det spiller jo ingen rolle når du blir creeped out. Har en masete "frier" jeg også, jeg hadde et crush på han i mange år og han liker meg, men jeg vet at vi ikke ville passet sammen i et forhold. Derfor holder jeg meg unna, om det så betyr at jeg er singel i et halvt år til Anonymous poster hash: 82186...72b
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #10 Skrevet 26. mai 2014 men når du ser dette allerede i datingfasen så hadde jeg ikke turt.* Anonymous poster hash: 82186...72b 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #12 Skrevet 26. mai 2014 Bedre alene enn med en kontrollerende sjalu fyr. Det vil bare gjøre meg ulykkelig. Men jeg tenkte å si til han at vi kan gå en tur som venner. Han vil kysse hver gang jeg går tur med han, men for min del er det for tidlig, for jeg vil finne ut mer først. Synes det er så feil å kysse når en ikke vet helt og er usikker. Anonymous poster hash: 92e11...51c
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #13 Skrevet 26. mai 2014 Alle jenter bør holde seg unna kontrollerende menn. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 7a12f...249 1
niccoline Skrevet 27. mai 2014 #14 Skrevet 27. mai 2014 Gir han deg en dårlig magefølelse så kutter du han. Og en kontrollerende mann, særlig allerede såpass tidlig, det skal man alvorlig passe seg for. Og hva så om du må begynne.med blanke ark? Du fortjener garantert myyyye bedre enn som så 😊😊 <3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå