AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Vi er to forlovere som liksom skal samarbeide om å arrangere utdrikningslag. Utdrikningslaget skal ikke være før i slutten av juni, så vi har fremdeles litt tid, men jeg kjenner at jeg blir veldig oppgitt over hun som er forlover sammen med meg. Vi kjenner ikke hverandre så veldig godt, men da vi snakket sammen tidligere virket det som om vi hadde noenlunde samme tankegang om hva, hvordan og når ting skulle gjøres. Nå sitter jeg her med hele ansvaret føler jeg. Jeg kommer med forslag, og når jeg spør henne hva hun tenker så er svaret "samme for meg", eller "det høres bra ut". De andre venninnene begynner å etterlyse informasjon for å kunne planlegge sommeren sin, men hun svarer ikke, og om hun svarer så får man ikke klare svar. Jeg har derfor måttet påta meg å gi svar og organisere, samtidig som jeg hele tiden prøver å inkludere henne, høre hva hun mener, ber om forslag til endringer, osv.. men ingenting hjelper. Noen forslag til hvordan jeg kan ta dette opp med henne? Jeg har en travel hverdag, og synes det er tungt å ha fullstendig ansvar for dette også.. Anonymous poster hash: c1f1b...de4
Luckiness Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Dersom det er det samme for henne, så kan jo du utarbeide et forslag til hvordan utdrikningslaget skal være? Og om hun er enig kan du gi henne oppgaver i forhold til det...f.eks booke spa, booke aktivitet, lage og sende ut invitasjoner e.l. Eller du kan legge frem alle oppgaver dere har og så velger dere annenhver oppgave dere ønsker å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Dersom det er det samme for henne, så kan jo du utarbeide et forslag til hvordan utdrikningslaget skal være? Og om hun er enig kan du gi henne oppgaver i forhold til det...f.eks booke spa, booke aktivitet, lage og sende ut invitasjoner e.l. Eller du kan legge frem alle oppgaver dere har og så velger dere annenhver oppgave dere ønsker å gjøre. Jeg har gjort dette. Jeg har også gitt henne oppgave i forhold til å organisere diverse aktiviteter. Jeg har bedt brudens andre venninner å komme med forslag til henne, noe de har gjort. Men da stopper det opp, hun planlegger ingenting, og svarer heller ikke (vi har facebook-gruppe). Jeg har også fordelt oppgaver utover resten av gruppen, og folk har vært villige til å stille opp, men denne forlovereren gjør virkelig ingenting Anonymous poster hash: c1f1b...de4
Luckiness Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 Jeg har gjort dette. Jeg har også gitt henne oppgave i forhold til å organisere diverse aktiviteter. Jeg har bedt brudens andre venninner å komme med forslag til henne, noe de har gjort. Men da stopper det opp, hun planlegger ingenting, og svarer heller ikke (vi har facebook-gruppe). Jeg har også fordelt oppgaver utover resten av gruppen, og folk har vært villige til å stille opp, men denne forlovereren gjør virkelig ingenting Anonymous poster hash: c1f1b...de4 På en måte ville det fristet, i følge meg, å lage ett opplegg og invitere vennene hennes inkl denne andre forloveren uten å fortelle henne noe på forhånd. Rett og slett for å vise at jeg måtte ordne opp selv og ingenting ville skjedd dersom du skulle latt henne ordne ting. Men på en annen side kan jo dette gi dårlig stemning. Hva med at du lager et forslag og dersom hun er enig så booker du steder og lager invitasjoner. Så gir du halve bunken med invitasjoner hun skal sende og du sender halvparten selv. Da står jo hun ansvarlig for å sende av gårde halvparten og dersom noen klager på at de "enda" ikke har fått invitasjon, så er det jo hennes ansvar og du kan fortelle at hun skulle sende ut resten av invitasjonene... 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 Huff, jeg har vært i akkurat samme situasjon ( eller kanskje værre?) med-forloveden hadde ingen egne forslag men stemte ned alle mine forslag. Hun tok sjeldent telefonen og svarte ikke på meldinger, men ble dritsur da jegtok beslutninger på egenhånd.... Det gjelder bare å ha fokus på bruden og tenke at du må gjøre det som er best for henne...Anonymous poster hash: 5708f...b4f
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #6 Skrevet 27. mai 2014 Har også hatt samme problem. Fatter ikke hvorfor folk skal ha 2 forlovere. For noe unødvendig tull.Anonymous poster hash: 3dd94...e50
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #7 Skrevet 27. mai 2014 Har også hatt samme problem. Fatter ikke hvorfor folk skal ha 2 forlovere. For noe unødvendig tull.Anonymous poster hash: 3dd94...e50 Helt enig! Jeg tenkte også jeg skulle ha to forlovede helt frem til jeg var i situasjonen selv... Utrolig slitsomt!Anonymous poster hash: 5708f...b4f
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #8 Skrevet 27. mai 2014 Helt enig! Jeg tenkte også jeg skulle ha to forlovede helt frem til jeg var i situasjonen selv... Utrolig slitsomt!Anonymous poster hash: 5708f...b4f Anonymous poster hash: ba6e6...6c2 3
Gjest Bryllupsjenta2015 Skrevet 28. mai 2014 #9 Skrevet 28. mai 2014 Det er da ikke noe problem å ha to forlovere, bare velg to som kjenner hverandre
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #10 Skrevet 28. mai 2014 Man kan da ikke ha mer enn en forlover på papiret. Anonymous poster hash: c6b34...031
Gjest Jørild Skrevet 28. mai 2014 #11 Skrevet 28. mai 2014 Da hadde jeg tatt over styringen, planlagt et heidundrete bra utdrikningslag og invitert den andre forloveren på lik linje med de andre gjestene. Det er ofte lettere å bare få ting gjort en å gå å irritere seg. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #12 Skrevet 28. mai 2014 Man kan da ikke ha mer enn en forlover på papiret. Anonymous poster hash: c6b34...031 Det stemmer, men det var da heller ikke poenget med tråden. Anonymous poster hash: c1f1b...de4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #13 Skrevet 29. mai 2014 Jeg kan gi deg det beste tipset: Lag til aktiviteter som ALLE får være med på. Ikke bare spa og sånt til bruden. Kan du alliere deg med noen av de andre venninnene som du er fortrolig med? Fortelle ærlig hvordan det føles og be henne hjelpe deg? Anonymous poster hash: c926b...cd7
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #14 Skrevet 29. mai 2014 Jeg kan gi deg det beste tipset: Lag til aktiviteter som ALLE får være med på. Ikke bare spa og sånt til bruden. Kan du alliere deg med noen av de andre venninnene som du er fortrolig med? Fortelle ærlig hvordan det føles og be henne hjelpe deg? Anonymous poster hash: c926b...cd7 Det som er planlagt er laget for alle. Bruden har fått et gavekort på spabehandling. Jeg kjenner ingen av de andre. Den andre forloveren er den jeg kjenner best.. Anonymous poster hash: c1f1b...de4
Jade Skrevet 30. mai 2014 #15 Skrevet 30. mai 2014 Jeg tror det blir mindre slitsomt for deg å planlegge uten henne, enn å planlegge sammen med henne hvor hun likevel gjør ingenting. Det første du må gjøre (hvis du ikke allerede har gjort det), er å finne en dato, siden det snart er sommer, og jentene skal legge ferieplaner! Så bra at dere har en facebookgruppe, da er det lettere å organisere og planlegge og få flere til å hjelpe til. Forloveren er den som arrangerer utdrikningslaget, men det er ikke dermed sagt at det er NØDT til å være slik at du må gjøre alt alene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå