Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min hud i ansiktet blir fort rød og stram, for tiden bruker jeg en krem fra apoteket som jeg synes fungerer bra.

Før har jeg brukt mye billige produkter fra butikken og en veldig billig fra apoteket.Den måtte jeg bare kaste før den var tom, jeg ble rød og sår i ansiktet av den.

Jeg er 42 år og huden forandrer seg nok med tiden, tenker jeg. Jeg har atopisk hud som har hatt noe forverring i det siste.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du ser etter et par fantastiske produkter for sensitiv hud til en billig pris, så må du se langt. Nærmere bestemt til USA/Canada og Japan.

http://www.ebay.com/itm/CeraVe-Skin-Moisturizing-Cream-16-Oz-/380884372486?pt=US_Skin_Care&hash=item58ae7a4c06

Koster 160 kroner for en halvliter sendt hele veien til Norge.

http://www.ebay.com/itm/Hadalabo-RHOTO-Japan-GOKUJYUN-Hyaluronic-Moisturizing-Lotion-170mL-/221227454475?pt=US_Skin_Care&hash=item33822f100b

170 ML ser ikke ut til å være mye, men du trenger bokstavlig talt bare et par dråper så en sånn en varer minst et halvår.

Ellers så er aderma Exomega verdt pengene du betaler, jaggu ikke billig men er jo ofte på tilbud.

Anonymous poster hash: 85e78...cbf
Skrevet

Jeg syns Matis Delicate sin krem er fantastisk til sensitiv hud.

De aller fleste responderer godt med denne. Ville gitt den ett forsøk hvis jeg var deg.

Ellers er ett annet tips Decleor sine nattbalmer, som er utrolige til å roe ned stressed

hud, men selv foretrekker jeg Neroli balmen fremfor Rose D`orient som egentlig skal

være for sensitiv hud, jeg syns Neroli balmen er helt utrolig, den roer ned huden under

hudkriser og gir fantastisk pleie. Jeg bruker alltid denne når min hud er på sitt mest

sensitive.

Hvis huden din er veldig "stram" kan det være at du ikke får nok fukt, og da er de to

jeg foreslo over veldig gode på daglig fukt. Men ett annet tips kan være å teste ut

Matis Delicate ansiktsmasken som gir fukt, roer huden, og pleier sensitiv og rød hud.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker kremene fra Pai bedre enn Matis. Om sommeren, når jeg ikke trenger like mye fukt som om vinteren, synes jeg Wild Ferns sin (finnes på Feelunique) er fantastisk. Reagerer overhodet ikke på den.

Anonymous poster hash: 0aab1...530

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...