Gå til innhold

Disney klassikere - hvilke er dine favoritter?

Anbefalte innlegg

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Løvensens Konge

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Skjønnheten og Udyret er min absolutte favoritt.

Er også veldig glad i Løvenes konge og Oliver og gjengen :)

Skrevet

Tangled, Bambi, Skjønnheten og udyret, Peter Pan (men var aldri så glad i tegnefilm versjonen). Og Bernard og Bianca, selv om jeg så vidt husker den - jeg så den masse som barn, men har aldri sett den siden. Men jeg får sånn god barndomsfølelse når jeg tenker på den, haha ;)

Skrevet (endret)

Sjørøverplaneten. Og Atlantis.

Endret av Silfen
Skrevet

Skjønnheten og udyret, Løvenes Konge og Bambi.

Skrevet

Løvens konge. Har selv vært i Afrika, og får tårer i øynene når jeg ser filmen. Det er så vakkert.

Skrevet

Den lille havfruen

Skjønnheten og udyret

Tangled

Askepott

Frost

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Løvens konge. Har selv vært i Afrika, og får tårer i øynene når jeg ser filmen. Det er så vakkert.

Samme her jeg gråter vær gang jeg ser Scar bli drept av hyenene.

Skrevet

Pocahontas var nok favoritten som barn, har ikke telling på hvor mange ganger jeg har sett den. Ringeren i notre dame, Mulan, Aladdin, Snøhvit og de syv dvergene, Løvenes Konge, Den lille havfruen, Lady og landstrykeren, 101 dalmatinere og to gode venner var også store favoritter.

Skrevet

Tornerose og Pocahontas! Var blodfan av Pocahontas da jeg var liten, hadde Pocahontasbarbie og kasetten med soundtracket på :)

AnonymBruker
Skrevet

Løvenes Konge, Mulan, Tarzan, Tangled, Frozen. Hvorfor er ikke Brave der? Den liker jeg også veldig godt. Dette er mine absolutt favoritter, men det er også flere jeg liker veldig godt, slik som Sjørøverplaneten, The princess and the frog og Atlantis. Jeg elsker disneyfilmer. Jeg håper ikke jeg er sær som synes det i en alder av 19 år. Jeg og søsteren min (som er 21 år), pleier ofte å se på disneyfilmer sammen. Det er så koselig!

Anonymous poster hash: d311d...b88
AnonymBruker
Skrevet

Snehvit og de syv dvergene, skjønnheten og udyret, askepott, løvenes konge, lady og landstrykeren, aristokattene, mesterdetektiven basil mus og to på rømmen.

Anonymous poster hash: f5114...ea1

AnonymBruker
Skrevet

Fantasia, Snehvit, Askepott, Peter Pan. Det slår meg når jeg leser lista at kvaliteten har sunket i årenes løp, de eldste var absolutt best.

Anonymous poster hash: 84a11...1fe
  • Liker 2
Skrevet

Løvenes Konge

Pochahontas

Ringeren i Notre Dame

Min bror bjørnen

:) :)

Skrevet

Vanskelig å velge én favoritt av Disney klassikerne....

The Fox and the Hound

The Lion King

Pocahontas

Mulan

Oliver and company

Aladdin

The Rescuers
Snow White and the seven dwarfs

Engelske titler fordi jeg kun har de på engelsk, de fleste har jeg heller ikke sett med norsk tale.

Skrevet

Den morsomste er uten tvil The Emperor's New Groove. Ellers er jeg glad i Askepott og Løvenes Konge.

Skrevet (endret)

Mine favoritter:

- Lion King

- Mulan

- Min bror bjørnen

- Frozen

- The fox and the hound

- Tarzan

- Pocahontas

EDIT: glemte pocahontas

Endret av Blådiamant
Skrevet

Aristokattene
Bernard og Bianca
Den Lille Havfruen
Skjønnheten og Udyret
Løvenes Konge
Lilo og Stitch
Frost

Skrevet

åh elsker disney!

De jeg liker best er Løvenes Konge, Frozen, Tangled og To gode venner! Sistnevnte tror jeg har sett 1000 ganger igjennom oppveksten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...