Gjest Steamboat Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Har noen i omgangskretsen som skryter svært mye av seg selv. Det je glurer på er hvorfor så mange liker å høre på selvskryt.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 De tør ikke å si hvor lei de er av å høre det. Tør heller ikke si Fuck ooooooff. Så de bare nikker og smiler, og håper klokka går fortere. Anonymous poster hash: 2725e...076 1
Gjest Snuppi Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 Er det mange som liker å høre på selvskryt? Jeg kjenner ingen som liker det. Men folk vil vel ikke være uhøfflige heller tenker jeg... Så da står en der i egne tanker og tenker på hvordan en kan komme seg unna!
Gjest heihade Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Tror kanskje TS har misforstått hva folk liker? Folk liker vel selvsikre venner som er trygge på seg selv og ikke trenger bekreftelse hele tiden. Det er vel ikke synonymt med å være høy på pæra selv om noen tror det.
Gjest Steamboat Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Tror kanskje TS har misforstått hva folk liker? Folk liker vel selvsikre venner som er trygge på seg selv og ikke trenger bekreftelse hele tiden. Det er vel ikke synonymt med å være høy på pæra selv om noen tror det. Ja det er de jeg tenker på, bare jeg vil si det er omvendt, folk som skryter av seg selv som blir oppfattet som selvsikre og trygge på seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå