AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Venninna mi og jeg hadde i detalj ,planlagt en lenge etterlengtet tur på fredagen for torsdagen er det jo meldt høljregn men strålende vær på fredag da, så da gikk vi for den dagen. Vi gledet oss,tilsynelatende hun også, men på torsdagskvelden får jeg en kryptisk melding i fra henne hvor hun lurer på om vi ikke skal utsette turen for, som hun påpeker ,det er jo så bløtt ute. Men jeg må bestemme jeg altså... Så da sier jeg ,ok da,tenker hun virker ikke så veldig lysten på tur, så jeg samtykker i, ingen tur allikevel.Tenker det var da veldig fort den iveren svant hen, Fredagen våkner jeg og kikker ut på det strålende vindstille været. Sender henne en melding og spør om hun har tenkt å sitte inne i hele dag i det fine været?? Nei hun skal på tur med Mona, og jeg merker at hun har en annen måte å formulere seg på, som alltid etter at hun har vært ilag med henne. Slik man også merker på barn når de har vært ilag med andre barn. de blir litt slik som dem i væremåte. Hun er liksom ikke henne selv lenger. Jeg ble helt satt ut men tenkte,å nei nå igjen, at jeg ikke lærer, tenkte at det får være en påminnelse om hvem jeg IKKE skal omgås i fremtiden. Vi har nemlig hatt lignende scenarier tidligere, hvor jeg har sagt ifra men hun synes allikevel å være blottet for selvinnsikt.Her forleden fikk jeg en ny melding fra henne hvor hun spurte om vi ikke skulle på tur og plukke liljekonvaller?Da svarte jeg henne det samme,minnet henne på, "Som hun selv påpekte sist vi planla tur om hun ikke synes det var litt bløtt ute??? (solen skinte i den beste dagen som hadde vært på lenge) hvorpå jeg ønsket henne en riktig god 17.Mai og sommer. Samme venninne dette som aldri betaler for seg og ber meg kjøre henne hit og dit uten å betale.For som hun sier ,jeg er jo så snill. Har nok vært litt for snill. Glemte å si at hun etterpå dette sendte meg melding og lurte på om jeg hadde det bra. Les ;Jeg tok jo igjen og det var uvanlig for en som vanligvis var så velvillig, så da kunne jeg jo ikke ha det bra,mente nok hun.. Føles GODT å kunne ta igjen! Anonymous poster hash: ef30a...0c9
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Og hun er "venninna" din hvorfor? Anonymous poster hash: a09b3...38a 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 Kan det ha noe med hvordan du framstår TS? Å sende en mld med ' har du tenkt å sitte inne i hele dag i det fine været??' er ikke så koselig. Og når du sier hun forandrer seg etter å ha vært med andre venninner høres du sjalu ut. Jeg vet ikke jeg, men av og til tolkes meldinger feil, og det er ikke sikkert du mener å være negativ, men jeg hadde tolket deg sånn. Anonymous poster hash: eeb0e...149 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Kan det ha noe med hvordan du framstår TS? Å sende en mld med ' har du tenkt å sitte inne i hele dag i det fine været??' er ikke så koselig.Og når du sier hun forandrer seg etter å ha vært med andre venninner høres du sjalu ut. Jeg vet ikke jeg, men av og til tolkes meldinger feil, og det er ikke sikkert du mener å være negativ, men jeg hadde tolket deg sånn.Anonymous poster hash: eeb0e...149 Det er jo fakta, jeg merker ofte at venner tar etter måten jeg snakker på og jeg tar selv etter måten de snakker på 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Kan det ha noe med hvordan du framstår TS? Å sende en mld med ' har du tenkt å sitte inne i hele dag i det fine været??' er ikke så koselig. Og når du sier hun forandrer seg etter å ha vært med andre venninner høres du sjalu ut. Jeg vet ikke jeg, men av og til tolkes meldinger feil, og det er ikke sikkert du mener å være negativ, men jeg hadde tolket deg sånn.Anonymous poster hash: eeb0e...149 Ja det var jo hun som hentydet at hun allikevel ikke hadde så lyst til å dra på tur så da synes jeg ikke det var så rart, og siden det ikke lenger var bløtt ute synes jeg det ville rart om hun skulle sitte inne, så måtte jeg jo spørre slik, så fikk neste utspill være hennes. Hun kunne jo heller vært ærlig sagt hun heller ville på tur med hun andre, men det gjorde hun altså ikke. Og jeg fikk jo rett i mine bange anelser, om at hun hadde andre planer og da er jeg kryptisk nok til å spørre slik, og jeg fikk jo rett. Ja ja hun er dumpet forlengst og siden hun har utnyttet meg så mye kjennes det litt bra at det var jeg som gjorde det. Ts Anonymous poster hash: d8a92...72b 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #7 Skrevet 25. mai 2014 Jeg synes du høres litt sår ut TS, kan ikke dette bare være misforståelse? Jeg synes det virker som om venninnen din bryr seg, hun sender mld hvordan har du det osv. Dere avlyste tur pga dårlig/vått vær, da kan hun vel finne på noe annet med andre om hun vil det? Du må huske at man ikke eier vennene sine! Er du ikke litt kjapp med å kutte henne ut? Uten å ha snakket med henne om hva du føler?Anonymous poster hash: eeb0e...149
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2014 #8 Skrevet 25. mai 2014 Vel, men hva skrev du som gjorde at du "tok igjen?" 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #9 Skrevet 25. mai 2014 Herregud, hva slags vennskap bygger på at man skal konkurrere om å avvise hverandre? Om så venninnen til TS kanskje ikke var helt ærlig, så synes jeg TS' oppførsel er minst like barnslig. Og med en så barnslig oppførsel som TS', skjønner jeg faktisk godt at venner nedprioriterer henne. Anonymous poster hash: e3304...762 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #10 Skrevet 25. mai 2014 Vel, men hva skrev du som gjorde at du "tok igjen?" Hun avlyste fordi det var litt bløtt ute,bare at det var ikke litt bløtt ute,det var meldt strålende vær.Saken var at hun ville heller noe annet og kunne snakket åpent ut om det, og jeg hadde godtatt det. Derfor gjorde jeg det samme mot henne ,spurte om det ikke var litt bløtt ute,deretter dro jeg ut med en annen venninne. Jeg har nok av andre venninner,som har verdier likere mine, som ikke utnytter meg,så da vil jeg heller tilbringe tid med dem. Vi har heller aldri intriger siden vi respekterer hverandre. Hun smisket(spurte om jeg hadde det bra) med meg for å oppnå fordeler. Kjent melodi. Og når hun ikke kan holde seg til avtaler er løpet kjørt ifra min side. En annen episode. Vi hadde kjørt innom butikken på vei hjem og handlet noe å spise. Jeg hadde kjøpt meg Sushi og gledet meg til det. Men hun hadde bare kjøpt en banan og er rundstykke,for hun synes Sushi var for dyrt. Hun lurte på om hun ikke kunne få smake og endte med å spise opp halve Sushien min.Og hun klager på dårlig råd men reiser på dyre utenlandsreiser hvert år. Og en annen ting jeg er dugelig lei av å kjøre rundt på det kvinnemennesket. Som dere forstår var dette dråpen og jeg tror at grunnen at hun dro med hun andre var at der slapp hun kanskje å betale noe for bensinen siden jeg har sagt tydelig ifra om at vi må spleise på drivstoffet. Ts Anonymous poster hash: d8a92...72b 1
Polly Ester Skrevet 25. mai 2014 #11 Skrevet 25. mai 2014 Hun har vel dårlig råd fordi hun sparer til dyre utenlandsreiser da. Prioriteringer.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #12 Skrevet 25. mai 2014 Hun har vel dårlig råd fordi hun sparer til dyre utenlandsreiser da. Prioriteringer. Mulig, og nå får hun enda litt dårligere råd når det en taxisjåfør mindre til kjøre på henne. Prioriteringer. Anonymous poster hash: d8a92...72b 1
Polly Ester Skrevet 25. mai 2014 #13 Skrevet 25. mai 2014 Så fint. Så slipper du å irritere deg over at hun bruker deg til å kjøre og spiser opp halve sushien din osv. Så få du en fin sommer sammen med andre venner. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #14 Skrevet 25. mai 2014 Kan det ha noe med hvordan du framstår TS? Å sende en mld med ' har du tenkt å sitte inne i hele dag i det fine været??' er ikke så koselig. Og når du sier hun forandrer seg etter å ha vært med andre venninner høres du sjalu ut. Jeg vet ikke jeg, men av og til tolkes meldinger feil, og det er ikke sikkert du mener å være negativ, men jeg hadde tolket deg sånn.Anonymous poster hash: eeb0e...149 Les den andre tråden du. Ts har gjort alt riktig denne gangen. Venninna er en dust! Anonymous poster hash: e592d...d85 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #15 Skrevet 25. mai 2014 Så godt at du må nevne det på hele KG, dette er TREDJE GANG og tredje tråd jeg leser om dette i. Get over it. Anonymous poster hash: 95334...077 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #16 Skrevet 25. mai 2014 Les den andre tråden du. Ts har gjort alt riktig denne gangen. Venninna er en dust!Anonymous poster hash: e592d...d85 Andre tråden? Mener du jeg skal sitte å lete igjennom alle anonyme innlegg? HahaAnonymous poster hash: eeb0e...149 1
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2014 #17 Skrevet 25. mai 2014 Så godt at du må nevne det på hele KG, dette er TREDJE GANG og tredje tråd jeg leser om dette i. Get over it.Anonymous poster hash: 95334...077 Skulle til å skrive det samme. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå