AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #61 Skrevet 30. mai 2014 Jeg skulle en gang være med å arrangere et utdrikningslag der bruden kom med følgende regler: - Ingen alkohol - Ingen usunn mat - Ville ikke ut på byen/noe utested (logisk siden hun ikke ville ha alkohol da) - Ikke noe dyrt (da ville ikke alle kunne komme) - Ikke noe man måtte reise langt for - Ingen røyking på samme eiendom som utdrikningslaget - Hun ville bruke hele dagen Vi begynte dagen med noe fingermat/grønnsaker og dip før vi dro til et klatresenter. Etter klatresenteret dro vi på aumobryting med sånne svære drakter. Deretter dro vi til den av oss som har størat hus. Vi laget en god middag, hørte på musikk, snakket, viste bilder av bruden fra opp igjennom årene og delte historier. Dagen ble avsluttet i boblebad på terrassen, med alkoholfri champagne og oppskåret frukt/jordbær osv. Ang røykinga avtalte vi med en nabo at de som trengte en sigg kunne gå over på hans eiendom for å røyke. Brudens føringer tatt i betraktning syns jeg vi hadde en fin dag. Dagen etter la hun ut status etter status på FB om hvor dårlige venninner hun hadde, at det var historiens kjipeste utdrikningslag og at hun var såå skuffet. Jeg var utrolig såret, og fikk i grunnen følelsen av at uansett hva vi hadde gjort så hadde hun ikke blitt fornøyd. Men jeg ser ikke helt hva vi kunne gjort annerledes heller, med de reglene hun hadde satt for dagen.Anonymous poster hash: 18681...93e 5
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #62 Skrevet 30. mai 2014 Jeg skulle en gang være med å arrangere et utdrikningslag der bruden kom med følgende regler: - Ingen alkohol - Ingen usunn mat - Ville ikke ut på byen/noe utested (logisk siden hun ikke ville ha alkohol da) - Ikke noe dyrt (da ville ikke alle kunne komme) - Ikke noe man måtte reise langt for - Ingen røyking på samme eiendom som utdrikningslaget - Hun ville bruke hele dagen Vi begynte dagen med noe fingermat/grønnsaker og dip før vi dro til et klatresenter. Etter klatresenteret dro vi på aumobryting med sånne svære drakter. Deretter dro vi til den av oss som har størat hus. Vi laget en god middag, hørte på musikk, snakket, viste bilder av bruden fra opp igjennom årene og delte historier. Dagen ble avsluttet i boblebad på terrassen, med alkoholfri champagne og oppskåret frukt/jordbær osv. Ang røykinga avtalte vi med en nabo at de som trengte en sigg kunne gå over på hans eiendom for å røyke. Brudens føringer tatt i betraktning syns jeg vi hadde en fin dag. Dagen etter la hun ut status etter status på FB om hvor dårlige venninner hun hadde, at det var historiens kjipeste utdrikningslag og at hun var såå skuffet. Jeg var utrolig såret, og fikk i grunnen følelsen av at uansett hva vi hadde gjort så hadde hun ikke blitt fornøyd. Men jeg ser ikke helt hva vi kunne gjort annerledes heller, med de reglene hun hadde satt for dagen.Anonymous poster hash: 18681...93e Da ville jeg nok revurdert vennskapet. Folk som så til de grader dolker deg i ryggen og attpåtil i offentligheten hadde jeg totalklikket på i etterkant. Sannsynligvis er hun en av den typen som klager uansett, så ville ikke lagt så mye i det. Syntes det er to flotte aktiviteter, pluss middag og "fest etterpå". Hva klaget hun egentlig på, når hun selv sa at hun ikke ville ut eller at det skulle koste mye? Anonymous poster hash: 0af84...b92 5
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #63 Skrevet 30. mai 2014 Men herregud. Du ser vel at det TS opplevde var stusselig? Det å si at det "aldri blir bra nok uansett" er en furten måte å legge skylden på alle andre på. Arranger noe hyggelig, gi det litt effort så blir det bra. Anonymous poster hash: b3c78...9a2 Vel, når man "blir med på alt" så er det ikke så lett å vite for den som skal arrangere heller. Det er ikke alle som liker fallskjermhopping og 10 andre aktiviteter på en og samme dag så om man ellers er kjent for å ikke ønske det litt mer utfordrende så kan en skylde litt på seg selv hvis en ikke formidler det man virkelig ønsker og som er viktig for seg. Generelt er det irriterende med personer som ikke vet hva de vil eller sier at de gjerne blir med på alt når de i etterkant blir sure. Anonymous poster hash: 0af84...b92
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #64 Skrevet 30. mai 2014 Jeg skulle en gang være med å arrangere et utdrikningslag der bruden kom med følgende regler: - Ingen alkohol - Ingen usunn mat - Ville ikke ut på byen/noe utested (logisk siden hun ikke ville ha alkohol da) - Ikke noe dyrt (da ville ikke alle kunne komme) - Ikke noe man måtte reise langt for - Ingen røyking på samme eiendom som utdrikningslaget - Hun ville bruke hele dagen Vi begynte dagen med noe fingermat/grønnsaker og dip før vi dro til et klatresenter. Etter klatresenteret dro vi på aumobryting med sånne svære drakter. Deretter dro vi til den av oss som har størat hus. Vi laget en god middag, hørte på musikk, snakket, viste bilder av bruden fra opp igjennom årene og delte historier. Dagen ble avsluttet i boblebad på terrassen, med alkoholfri champagne og oppskåret frukt/jordbær osv. Ang røykinga avtalte vi med en nabo at de som trengte en sigg kunne gå over på hans eiendom for å røyke. Brudens føringer tatt i betraktning syns jeg vi hadde en fin dag. Dagen etter la hun ut status etter status på FB om hvor dårlige venninner hun hadde, at det var historiens kjipeste utdrikningslag og at hun var såå skuffet. Jeg var utrolig såret, og fikk i grunnen følelsen av at uansett hva vi hadde gjort så hadde hun ikke blitt fornøyd. Men jeg ser ikke helt hva vi kunne gjort annerledes heller, med de reglene hun hadde satt for dagen.Anonymous poster hash: 18681...93e Jeg synes dere strakk dere langt og fikk til mye med de føringene. Bare røykeforbudet hennes utelukket jo ca alt av aktiviteter, fordi det vil ofte være andre enn utdrikningslaget hennes til stede der det er noe moro å gjøre. For meg virker det som om man legger så harde føringer nesten i håp om at de som arrangerer skal mislykkes, og så må man klage selv om det ikke var noe å klage på. Anonymous poster hash: 86005...a56 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #65 Skrevet 30. mai 2014 Da ville jeg nok revurdert vennskapet. Folk som så til de grader dolker deg i ryggen og attpåtil i offentligheten hadde jeg totalklikket på i etterkant. Sannsynligvis er hun en av den typen som klager uansett, så ville ikke lagt så mye i det. Syntes det er to flotte aktiviteter, pluss middag og "fest etterpå". Hva klaget hun egentlig på, når hun selv sa at hun ikke ville ut eller at det skulle koste mye?Anonymous poster hash: 0af84...b92 Det var for hverdagslig og kjedelig mente hun. Klatring var kjedelig. Sumobryting var harry. Boblebad kunne hun jo hoppe oppi hver gang hun var hos hun vi endte med å være hos. Det var dårlig gjort at noen forlot festen for å gå over til naboen og røyke. Alt var galt i grunnen. Hun er ikke en venninne nå lenger nei.Anonymous poster hash: 18681...93e 6
Tarsan97 Skrevet 30. mai 2014 #66 Skrevet 30. mai 2014 Utdrikningslag er i utgangspunktet ett idiotisk påfunn spør du meg. Det er ikke noe Norsk og det er i alle fall ikke i kirkens ånd, med tanke på om en gifter seg i kirken da. Hadde jeg giftet meg igjen, noe jeg ikke skal under noen omstendigheter og samma hva som skjer, så hadde det ikke blitt noe sånt dustete som ett utdrikningslag. Heller en opplevelsestur på alle vennene da. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #67 Skrevet 30. mai 2014 Ser ikke poenget med utdrikkningslag, ser ikke sammenhengen mellom det å bryllup. Enkelte sier at ''det er siste dagen av frihet'', men hallo, du er og har hele tiden vært i et forhold, ikke singel, og skal ikke gjøre noe du ikke ville gjort om du allerede er gift. Og hvis det ikke handler om ''siste dag av frihet'', så er det jo bare en livlig jentekveld uansett, og det kan man ta når som helst. Syns det er dumt at en forlover må påta seg å være ansvarlig for noe slikt, desutten betale. Jeg vil ikke ha et utdrikkningslag når jeg gifter meg, og det håper jeg egentlig ikke mannen min vil heller (ettersom kameratene er en hel del mer umoden enn ham). Da vil jeg heller ha champange-frokost, og en liten jentekveld :-) Anonymous poster hash: d57b8...23d 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #68 Skrevet 30. mai 2014 Det var for hverdagslig og kjedelig mente hun. Klatring var kjedelig. Sumobryting var harry. Boblebad kunne hun jo hoppe oppi hver gang hun var hos hun vi endte med å være hos. Det var dårlig gjort at noen forlot festen for å gå over til naboen og røyke. Alt var galt i grunnen. Hun er ikke en venninne nå lenger nei.Anonymous poster hash: 18681...93e Tok dere det opp med henne? Fy faen for ei bedriten kjerring!! Var du i bryllupet hennes? Anonymous poster hash: 59396...4ed 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #69 Skrevet 30. mai 2014 Jeg heller drikker ikke mye, føler meg absolutt ikke komfortabel med å måtte utdrites og liker meg generelt ikke rundt overstadig berusede mennesker. Jeg kommer til å gi klar beskjed til min forlover om at jeg vil bare ha en rolig kveld med de nærmeste venninnene som kjenner meg nok til å vite at dette er det jeg vil! Jeg har aldri danset etter andre sin pipe, har aldri røyka "fordi alle andre gjorde det" aldri drukket fordi andre sier jeg må gjøre det og generelt har jeg fulgt mine egne instinkter og gjort det jeg vil, ikke hva andre ber meg om å gjøre. Det har fungert fint i 34 år, så jeg ser ikke grunnen til å skulle måtte legge vekk alt jeg er, til mitt eget utdrikkingslag...? Det er vel ingen som har sagt at du skal det heller? Anonymous poster hash: 59396...4ed 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #70 Skrevet 30. mai 2014 Tok dere det opp med henne? Fy faen for ei bedriten kjerring!! Var du i bryllupet hennes?Anonymous poster hash: 59396...4ed Jeg og ei an ei tok det opp med henne. Det gikk ikke bra. Vi to endte med å få invitasjonene våre "inndratt". Det spilte for så vidt ingen rolle, for bryllupet ble avlyst uansett. Nå hilser hun ikke om vi treffes på butikken en gang. Anonymous poster hash: 18681...93e 1
brud 2015 Skrevet 30. mai 2014 #71 Skrevet 30. mai 2014 Det er vel ingen som har sagt at du skal det heller? Anonymous poster hash: 59396...4ed Jo, om min forlover bukker under for presset fra gjengen, og heller lager til et klassisk utdritingslag der jeg skal skjenkes, må drikke for hver oppgave en gjør rett eller feil, og må gjennom tullete oppgaver, DA er det jo noen som sier jeg skal det, og da er det kanskje kommet så langt at jeg bare biter tenna sammen og gjennomfører. Jeg hadde vert utrolig skuffet, flau og lei meg rett og slett. Men min forlover kjenner meg godt, så jeg stoler på at hun får til en fin dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå