Gå til innhold

Skuffa over mitt eget utdrikkningslag

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vært sjeleglad om det var mitt utdrikningslag. Da ei (ikke veldig nær) venninne av meg skulle gifte seg ble jeg rett og slett satt ut av alt det hun måtte finne på og bli tvunget til. Gå bort til fremmede menn på gata som tydelig gikk sammen med en kjæreste å kysse han/ta han på skrittet og takke for natten før, legge kondomer med håndkrem i i vesker til gamle damer, orientere seg gjennom et stappfullt kjøpesenter med bind for øynene i bare BH og stringtuse, stjele ballonger/iskrem/godteri fra barn.. Og gruppepress og buing dersom hun prøvde seg på å si at hun ikke ville og at det var for drøyt.

Jeg måtte bare trekke meg tilbake for jeg klarte ikke å se noe av humoren i det. Jeg har mange av de samme, og mest ivrige, venninnene i min omgangskrets og vennegjeng. Jeg har rett og slett angst for å finne meg en kjæreste og gifte meg på grunn av at de kommer til å stelle i gang et utdritningslag.

... Hun sa vel i fra etterpå at det var tull? :O

Anonymous poster hash: eb708...e0f

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vel, vel, det blir nu opp til TS å få til et heidundrende bryllup siden de her forloverne ikke er tankelesere og bare visste av seg selv hvilket utdrikkingslag hun ville ha.

• Liker 1
Skrevet

... Hun sa vel i fra etterpå at det var tull? :O

Hun gikk rundt med en krone med et liksom-brudeslør på så jeg tror nok de fleste skjønte at det var på tull. Men hun fikk 3 minutter på å gjøre det på minst 10 par så hun måtte bare løpe videre for å ikke måtte ta 10 shot med jäger.

Jeg ble bare oppgitt og flau over å stå og se på.

Gjest Gjest
Skrevet

Hun gikk rundt med en krone med et liksom-brudeslør på så jeg tror nok de fleste skjønte at det var på tull. Men hun fikk 3 minutter på å gjøre det på minst 10 par så hun måtte bare løpe videre for å ikke måtte ta 10 shot med jäger.

Skjønner jeg godt.

AnonymBruker
Skrevet

Åja, tenkte ikke på det. Haha.. Jøss, det forstår jeg godt at du ble!

AnonymBruker
Skrevet

Kan gjerne være jeg er utakknemelig, det er bare at jeg føler at mine to forlovere ikke har tenkt igjennom utdrikkningslaget i det hele.

Vi satt i fra kl var 1 til halv 5 å spiste fingermat og hadde smalltalk, her var det to leker som gikk ut på gjette historien bak bilder og sant eller usant ( påstander om meg som brud). Halv 5 reiste vi til en plass de har sumobryting. Dette varte i en halvtime, deretter reiste vi på en buger resturang så var alt opplegg ferig kl 7. Da fikk jeg som brud beskjed om å bestemme hvor vi skulle gå videre.

Siden gjestene var så å si edru valgte jeg å reise hjem å spandere vin på gjestene der..

Jeg er gjerne utakknemelig, men det er så lite gjennomtenkt ifra forloverne sin side. Det hadde vært bedre bare å startet på buger resturangen å avsluttet kvelden med fingermat.

Jeg vet ikke hvor jeg vil med dette, men jeg er så skuffet over at jeg en gang i livet skal få være bruden å ha utdrikkningslag å så få jeg dette. Huff føler meg fæl nå meeen måtte bare få det ut. Våknet kl 8 idag morrs, fn i formen føler ikke jeg var ute igår...

Anonymous poster hash: 0e9ee...c14

Skjønner godt at du ble skuffet. Det hadde jo vært kjekt om de hadde lagt opp til noe utover kvelden også.

Hun jeg kommer til å spørre om vil være forlover er så vanvittig dårlig til å planlegge, og alt blir så forbanna halvveis med henne, derfor kommer jeg til å komme med klare ønsker for hva jeg vil dagen skal bestå av. Jeg har vært i et utdrikningslag som var utrolig gøy, så jeg kommer til å bruke det som "mal".

Anonymous poster hash: 59396...4ed

• Liker 1
Skrevet

TS: Hvordan hadde kvelden vært komplett, om du skulle ha laget denne festen for deg selv? Jeg syns du gjorde det ganske vanskelig ved å ikke si noe av hva du ønsket og forventet.

• Liker 5
Skrevet

hørtes da hyggelig ut

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er en stor egoist.

Tenker du over at det koster venninnene dine en god slump penger om du skal få innfridd dine krav?

Kanskje de ikke hadde midler til å gjøre det de ønsket utover å ha to måltid med brud og venninner.

Hadde jeg hatt oppgaven som forlover for deg hadde jeg trukket meg om du viste at du var misfornøyd når jeg hadde samlet venner og lagt opp til kosedag.

Anonymous poster hash: 94303...78c
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kan gjerne være jeg er utakknemelig, det er bare at jeg føler at mine to forlovere ikke har tenkt igjennom utdrikkningslaget i det hele.

Vi satt i fra kl var 1 til halv 5 å spiste fingermat og hadde smalltalk, her var det to leker som gikk ut på gjette historien bak bilder og sant eller usant ( påstander om meg som brud). Halv 5 reiste vi til en plass de har sumobryting. Dette varte i en halvtime, deretter reiste vi på en buger resturang så var alt opplegg ferig kl 7. Da fikk jeg som brud beskjed om å bestemme hvor vi skulle gå videre.

Siden gjestene var så å si edru valgte jeg å reise hjem å spandere vin på gjestene der..

Jeg er gjerne utakknemelig, men det er så lite gjennomtenkt ifra forloverne sin side. Det hadde vært bedre bare å startet på buger resturangen å avsluttet kvelden med fingermat.

Jeg vet ikke hvor jeg vil med dette, men jeg er så skuffet over at jeg en gang i livet skal få være bruden å ha utdrikkningslag å så få jeg dette. Huff føler meg fæl nå meeen måtte bare få det ut. Våknet kl 8 idag morrs, fn i formen føler ikke jeg var ute igår...

Det virker som om du burde sagt til dem: Samma faen bare jeg blir drita.

Anonymous poster hash: f71cc...bdc

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje forloverne dine hadde tatt litt lettvint på det med planlegging, men det viktigste er jo å spise sammen og prate sammen, en dag med venninner! Og det at det ikke tok av om kvelden var vel din egen skyld - du fikk jo bestemme hvor dere skulle? Hadde jeg fått dette tilbudet ville jeg sagt at nå går vi på favorittpuben min og drikker øl og kikker på menn/skravler/spiller brettspill gjennom resten av kvelden. Burgerrestaurant, sumobryting, det er ikke helt det store, men å ha jentene mine for meg selv på pub en hel kveld er toppers! :)

Anonymous poster hash: c14b6...568
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er en stor egoist.

Tenker du over at det koster venninnene dine en god slump penger om du skal få innfridd dine krav?

Kanskje de ikke hadde midler til å gjøre det de ønsket utover å ha to måltid med brud og venninner.

Hadde jeg hatt oppgaven som forlover for deg hadde jeg trukket meg om du viste at du var misfornøyd når jeg hadde samlet venner og lagt opp til kosedag.

Tull. Det hadde ikke trengt å koste noe å lage et opplegg resten av kvelden!

Alle tror at ting de finner på må koste så forbanna mye penger, men om man gidder å legge litt innsats i det, er det utrolig mye morro man kan finne på.

Dårlig råd er en fryktelig dårlig unnskyldning!

Jeg skjønner godt at du er skuffet TS. Desverre kommer det ikke noe godt ut av å henge seg opp i det. Gå videre i livet med hodet hevet og kos deg så mye du bare klarer i bryllupet!!

Desverre er det et vanlig råd her på KG å si at man skal dumpe vennene sine i slike tilfeller. Men ikke gjør det. Ikke la 1 dårlig dag ødelegge vennskap. Alle gjør feil! :)

Anonymous poster hash: 8d5d5...1ea

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tull. Det hadde ikke trengt å koste noe å lage et opplegg resten av kvelden!

Alle tror at ting de finner på må koste så forbanna mye penger, men om man gidder å legge litt innsats i det, er det utrolig mye morro man kan finne på.

Dårlig råd er en fryktelig dårlig unnskyldning!

Jeg skjønner godt at du er skuffet TS. Desverre kommer det ikke noe godt ut av å henge seg opp i det. Gå videre i livet med hodet hevet og kos deg så mye du bare klarer i bryllupet!!

Desverre er det et vanlig råd her på KG å si at man skal dumpe vennene sine i slike tilfeller. Men ikke gjør det. Ikke la 1 dårlig dag ødelegge vennskap. Alle gjør feil! :)

Anonymous poster hash: 8d5d5...1ea

Ok, uten å ta hensyn til penger da, syntes jeg fortsatt TS fremstår som en sutrekopp.

Hva er poenget? Vennskap eller å bli så drita at man er dårlig neste morgen.

Vennene hadde samlet seg for kos og mat, det er vel viktigst?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vært sjeleglad om det var mitt utdrikningslag. Da ei (ikke veldig nær) venninne av meg skulle gifte seg ble jeg rett og slett satt ut av alt det hun måtte finne på og bli tvunget til. Gå bort til fremmede menn på gata som tydelig gikk sammen med en kjæreste å kysse han/ta han på skrittet og takke for natten før, legge kondomer med håndkrem i i vesker til gamle damer, orientere seg gjennom et stappfullt kjøpesenter med bind for øynene i bare BH og stringtuse, stjele ballonger/iskrem/godteri fra barn.. Og gruppepress og buing dersom hun prøvde seg på å si at hun ikke ville og at det var for drøyt.

Jeg måtte bare trekke meg tilbake for jeg klarte ikke å se noe av humoren i det. Jeg har mange av de samme, og mest ivrige, venninnene i min omgangskrets og vennegjeng. Jeg har rett og slett angst for å finne meg en kjæreste og gifte meg på grunn av at de kommer til å stelle i gang et utdritningslag.

Ungene fikk vel ballongen, isen eller godteriet tilbake håper jeg? Huff, skjønner godt at du trakk deg.

Anonymous poster hash: 11cf6...b04

Skrevet

Det er selvfølgelig ikke alle forlovere som har et hav av tid og penger eller som bobler over av kreativitet når det gjelder å planlegge og arrangere utdrikningslag, men et utdrikningslag som ender med at bruden tar med gjestene hjem til seg 19.00 for å spandere vin hørtes litt trist ut og jeg kan skjønne at du er litt skuffet..

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det kostet 400kr pr menneske i utdrikkningslaget. Jeg hadde sagt til forlovere at jeg hadde satt pris på dersom kvelden ble avsluttet hjemme hos en av dem slik det ikke ble så dyrt samt vi kunne hatt en venninekveld...

AnonymBruker
Skrevet

Vær glad du i det minste har venninner som ville ha utdrikningslag for deg, ikke alle som har det.

Men ok, det hørtes ikke akkurat ut som det morsomste utdrikningslaget i historien.

Anonymous poster hash: 82c71...fae
  • Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner kjempegodt at du er skuffet jeg! I min omgangskrets følger i alle fall utdrikningslag ganske standard "regler". Man begynner på morgenen med å hente bruden hjemme (evt. bare forlover), helst uten at hun vet at dette er dagen for utdrikningslaget. Bruden får gjerne et glass champagne eller lignende på sengen. Dagen begynner gjerne med en utfordringsaktivitet. De som ikke er komfortable med typisk utdritningslag får gjerne gjøre noe som utfordrer de litt i en annen retning - klatring, fallskjermhopping, paint ball, skyting, magedans - et eller annet som passer til bruden og som gjør at hun må litt ut av komfortsonen. Så spiser man gjerne lunsj, før man tar fatt på dagens andre aktivitet. Den er gjerne litt billigere, det kan være rebusløp eller lignende, kanskje massasje eller spa-behandling for den bruden som er typen til det. På kvelden er det middag og fest, gjerne med noen leker underveis - for eksempel pakkeleken hvor alle tar med en pakke uten avsenderlapp, og så skal bruden gjette.

Altså, jeg mener ikke å gni inn at ditt utdrikningslag var kjedelig, men jeg vil bare poengtere at det hverken trenger å være noe særlig dyrere eller innebære hverken harry utdritning eller hardfyll for å være en bra dag! Det handler jo om å gi bruden en dag sammen med venninnene sine som hun kan huske LENGE!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er selvfølgelig ikke alle forlovere som har et hav av tid og penger eller som bobler over av kreativitet når det gjelder å planlegge og arrangere utdrikningslag, men et utdrikningslag som ender med at bruden tar med gjestene hjem til seg 19.00 for å spandere vin hørtes litt trist ut og jeg kan skjønne at du er litt skuffet..

Da syntes jeg man skulle si nei jeg... Hvis man ser at man ikke har tiden eller pengene... Jeg var forlover nå og jeg skal tenke meg godt om hvis jeg blir spurt igjen, for fy søren så masse jobb! Det ble veldig bra til slutt, men krevde masse masse tid og planlegging...

Anonymous poster hash: 907c9...298

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...