AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Kan gjerne være jeg er utakknemelig, det er bare at jeg føler at mine to forlovere ikke har tenkt igjennom utdrikkningslaget i det hele. Vi satt i fra kl var 1 til halv 5 å spiste fingermat og hadde smalltalk, her var det to leker som gikk ut på gjette historien bak bilder og sant eller usant ( påstander om meg som brud). Halv 5 reiste vi til en plass de har sumobryting. Dette varte i en halvtime, deretter reiste vi på en buger resturang så var alt opplegg ferig kl 7. Da fikk jeg som brud beskjed om å bestemme hvor vi skulle gå videre. Siden gjestene var så å si edru valgte jeg å reise hjem å spandere vin på gjestene der.. Jeg er gjerne utakknemelig, men det er så lite gjennomtenkt ifra forloverne sin side. Det hadde vært bedre bare å startet på buger resturangen å avsluttet kvelden med fingermat. Jeg vet ikke hvor jeg vil med dette, men jeg er så skuffet over at jeg en gang i livet skal få være bruden å ha utdrikkningslag å så få jeg dette. Huff føler meg fæl nå meeen måtte bare få det ut. Våknet kl 8 idag morrs, fn i formen føler ikke jeg var ute igår... Anonymous poster hash: 0e9ee...c14 7
Crobern Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Men spurte ikke forloverne deg hva du kunne tenke deg? 6
Gjest chisandra Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Du har sannsynligvis dannet deg et bilde på forhånd av hvordan utdrikningslaget skulle bli, samt hørt om forskjellige varianter - og så ble det noe annet. Vær fornøyd!
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 Jeg skjønner godt du er skuffet. Et utdrikningslag burde være full av overraskelser, og noe du og venninnene dine kan se tilbake til om 30 år! Gratulerer med forlovelse og snart bryllup, forresten! Anonymous poster hash: 89670...172 10
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Men spurte ikke forloverne deg hva du kunne tenke deg? Jo, sa at jeg kunne være med på alt. De hadde helt frie tøyler, fortalte var jeg synes var kjekt i utdrikkningslag, hva jeg synes hadde vært veldig kjekt men sa at jeg ble glad uannsett... Du har sannsynligvis dannet deg et bilde på forhånd av hvordan utdrikningslaget skulle bli, samt hørt om forskjellige varianter - og så ble det noe annet. Vær fornøyd! Det var nettopp det jeg ikke hadde, hadde holdningen at det blir kjekt uannsett. Hadde ingen forventninger over hva som skulle skje , ingenting.... Jeg skjønner godt du er skuffet. Et utdrikningslag burde være full av overraskelser, og noe du og venninnene dine kan se tilbake til om 30 år! Gratulerer med forlovelse og snart bryllup, forresten! Anonymous poster hash: 89670...172 Jeg vilhelst glemme dagen igår... Takk takk Anonymous poster hash: 0e9ee...c14
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Jo, sa at jeg kunne være med på alt. De hadde helt frie tøyler, fortalte var jeg synes var kjekt i utdrikkningslag, hva jeg synes hadde vært veldig kjekt men sa at jeg ble glad uannsett... Det var nettopp det jeg ikke hadde, hadde holdningen at det blir kjekt uannsett. Hadde ingen forventninger over hva som skulle skje , ingenting.... Jeg vilhelst glemme dagen igår... Takk takk Anonymous poster hash: 0e9ee...c14 Du må jo ha forestilt deg noe ellers hadd du jo vært fornøyd uansett. Og det er jo forsåvidt helt greit å ha noen tanker og forhåpninger. Hvordan har de andre utdrikningslagene vært i venninnegjengen? Ble ditt veldig annerledes enn disse? Må jo være deilig å være i fin form dagen derpå tenker nå jeg Anonymous poster hash: 6151c...144 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #7 Skrevet 25. mai 2014 Mannen min fikk ikke utdrikkingslag engang. det er JEG skuffa over. flere helger de hadde det planlagt og til slutt så ble det ingenting, da forlover plutselig ikke hadde råd...!!! Mulig ass... Anonymous poster hash: f4b76...170 4
Gjest Jørild Skrevet 25. mai 2014 #8 Skrevet 25. mai 2014 Det er litt motstridende at du sier du ville blitt glad uansett, men at du likevel er misfornøyd med dagen i går. Du må jo hatt noen forventninger ellers ville du ikke blitt skuffet. Gjort er gjort, spist er spist, gled deg over at vennene dine faktisk ville komme å feire deg! 27
Gjest Skrevet 25. mai 2014 #9 Skrevet 25. mai 2014 Jeg ville vært sjeleglad om det var mitt utdrikningslag. Da ei (ikke veldig nær) venninne av meg skulle gifte seg ble jeg rett og slett satt ut av alt det hun måtte finne på og bli tvunget til. Gå bort til fremmede menn på gata som tydelig gikk sammen med en kjæreste å kysse han/ta han på skrittet og takke for natten før, legge kondomer med håndkrem i i vesker til gamle damer, orientere seg gjennom et stappfullt kjøpesenter med bind for øynene i bare BH og stringtuse, stjele ballonger/iskrem/godteri fra barn.. Og gruppepress og buing dersom hun prøvde seg på å si at hun ikke ville og at det var for drøyt. Jeg måtte bare trekke meg tilbake for jeg klarte ikke å se noe av humoren i det. Jeg har mange av de samme, og mest ivrige, venninnene i min omgangskrets og vennegjeng. Jeg har rett og slett angst for å finne meg en kjæreste og gifte meg på grunn av at de kommer til å stelle i gang et utdritningslag. 48
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #10 Skrevet 25. mai 2014 Jeg ville vært sjeleglad om det var mitt utdrikningslag. Da ei (ikke veldig nær) venninne av meg skulle gifte seg ble jeg rett og slett satt ut av alt det hun måtte finne på og bli tvunget til. Gå bort til fremmede menn på gata som tydelig gikk sammen med en kjæreste å kysse han/ta han på skrittet og takke for natten før, legge kondomer med håndkrem i i vesker til gamle damer, orientere seg gjennom et stappfullt kjøpesenter med bind for øynene i bare BH og stringtuse, stjele ballonger/iskrem/godteri fra barn.. Og gruppepress og buing dersom hun prøvde seg på å si at hun ikke ville og at det var for drøyt. Jeg måtte bare trekke meg tilbake for jeg klarte ikke å se noe av humoren i det. Jeg har mange av de samme, og mest ivrige, venninnene i min omgangskrets og vennegjeng. Jeg har rett og slett angst for å finne meg en kjæreste og gifte meg på grunn av at de kommer til å stelle i gang et utdritningslag. Det der hørtes ekstremt drøyt ut, ja. Jeg ser heller ikke humoren i det. Hvor gamle er dere i vennegjengen? Hva synes forresten bruden om dette utdrikkningslaget? Anonymous poster hash: 2bb44...ed2 6
Gjest Skrevet 25. mai 2014 #11 Skrevet 25. mai 2014 Det der hørtes ekstremt drøyt ut, ja. Jeg ser heller ikke humoren i det. Hvor gamle er dere i vennegjengen? Hva synes forresten bruden om dette utdrikkningslaget? Anonymous poster hash: 2bb44...ed2 Vi var i alderen 23-27. Ikke akkurat kjempemodne, men ikke ekstremt unge heller. Bruden ble sjenket ganske kraftig og ofte gjennom hele seansen. Det ble i allefall godt dokumentert om hun skulle ha glemt noen detaljer og hun liker ikke om noen nevner det. Tror hun også ble litt skuffa over det som skulle være en dag med moro sammen med venner.
SiMa Skrevet 25. mai 2014 #12 Skrevet 25. mai 2014 Jeg skjønner at du er skuffet, det er jo ikke akkurat et typisk utdrikningslag du har hatt. Kanskje du vil se annerledes på det om en stund, tenke mindre på det.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #13 Skrevet 25. mai 2014 hadde blitt skuffet jeg også må jeg si ja. trenger ikke vere full tjohei hele tiden, men jeg forventer faktisk at det er jeg som blir planlagt for når det er min tur, og at vi gjør ting som JEG vil sette pris på! Er i hvert fall slik jeg planla til min beste venninne. Anonymous poster hash: 302fd...8fb 1
kaffemor Skrevet 25. mai 2014 #14 Skrevet 25. mai 2014 Vi var i alderen 23-27. Ikke akkurat kjempemodne, men ikke ekstremt unge heller. Bruden ble sjenket ganske kraftig og ofte gjennom hele seansen. Det ble i allefall godt dokumentert om hun skulle ha glemt noen detaljer og hun liker ikke om noen nevner det. Tror hun også ble litt skuffa over det som skulle være en dag med moro sammen med venner. det skjønner jeg. Hørtes helt grusomt ut. 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #15 Skrevet 25. mai 2014 Jeg skjønner godt at du er skuffet jeg. Arrangerte akkurat et utdrikningslag selv, og hele tiden tenkte jeg på: hva vil bruden like? Hva syns hun er moro, hvordan kan jeg presse grensene hennes litt, men ikke for mye? Vi hadde null utdriting, men mye moro for alle, litt utfordringer, god mat og selvfølgelig en god del alkohol. Hadde det utrolig gøy og bruden selv strålte gjennom hele utdrikningslaget. Det mener jeg skal være målet: et stort smil om munnen på bruden hele tiden Anonymous poster hash: 80160...b95 6
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #16 Skrevet 25. mai 2014 For meg er utl helt harry. Ditt va sikkert dårlig planlagt. Følte de seg presset til å ha noe? Virker sånn, siden det ble avsluttet. Slike greier passet for 100 år sien, for når man giftet seg så var det liksom slutt på alt. Slik er det ikke i dag, og helt unødvendig med slike greier. Hva er greia med å drikke mye å gjøre tullete ting? Anonymous poster hash: 1634a...a2f 6
Påfugl Skrevet 25. mai 2014 #17 Skrevet 25. mai 2014 Jeg skjønner godt at du er skuffet. Hørtes veldig halvveis og dårlig planlagt ut. Samtidig kunne du jo snudd litt på det når de spurte hvor du ville, selv om det egentlig ikke er din jobb. Du får ta deg en bytur med de nærmeste og bare ta den helt ut, så får du en skikkelig byen-opplevelse før bryllupet hvertfall. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #18 Skrevet 25. mai 2014 Utdrikkningslag er jo så oppskrytt. Hvvorfor ikke bare se på det som en hyggelig kveld med dine beste venner? Dere spiste og kosa dere, hvorfor holder ikke det? Anonymous poster hash: c7bd7...dd5 10
kaffemor Skrevet 25. mai 2014 #19 Skrevet 25. mai 2014 For meg er utl helt harry. Ditt va sikkert dårlig planlagt. Følte de seg presset til å ha noe?Virker sånn, siden det ble avsluttet. Slike greier passet for 100 år sien, for når man giftet seg så var det liksom slutt på alt. Slik er det ikke i dag, og helt unødvendig med slike greier.Hva er greia med å drikke mye å gjøre tullete ting? Anonymous poster hash: 1634a...a2f for å ha det gøy vel? Trenger jo ikke å drikke masse, der må man se an bruden tenker jeg 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #20 Skrevet 25. mai 2014 Utdrikkningslag er jo så oppskrytt. Hvvorfor ikke bare se på det som en hyggelig kveld med dine beste venner? Dere spiste og kosa dere, hvorfor holder ikke det? Anonymous poster hash: c7bd7...dd5 Enig, bortsett fra sumobrytingen hørtes det ut som en helt fin kveld. Hvis man ønsker noe annerledes og spesifikt må man nesten si fra om det på forhånd. Anonymous poster hash: 094ce...3e1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå