tannturisten Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 (endret) Jeg mener at norske tannleger er alt for dyre. Hvorfor har vi ikke de samme refusjonsordningene her tillands som ellers i skandinavia. Det eneste som vil påvirke norsk tannlege mafia og politikere er at vi drar utenlands og ordner tennene der. Du får en opplevelse, reise, ferie på kjøpet. Det finnes veldig mange bra klinikker I poeln og Ungarn. For å nå ut til fok har jeg flere blogger om dette tema,med hensikt og dele erfaringer og råd. Jeg anbefaler ingen spesiell klinikk, men ca tre stykker foreløpig som jeg selv har vært på og kan gå god for. Ta med hele familien på sommereferie elelr dra en gjeng venner til sentrale Szcezin, bare to timer fra Berlin. Nyt billig mat, spa,shopping og se en annen kultur som var kommunsistisk fram til 1990 !!! Jeg lover, det er spennende !!! http://tannturistpolen.blogg.no/m_052014.html søk i google på tannturistpolen og du vil finne min blogg med lenker til flere klinikker. bare spør meg om flybiletter, transport,hoteller, shopping,spa og opplevelser. Og selve tannklinikkene selvfølgelig !!! Vi snakkes !!! Endret 25. mai 2014 av tannturisten
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Hva er for dyrt da? Anonymous poster hash: 65874...d93
tannturisten Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2014 Jeg betaler en tredje del av prisen. Så da synes jeg at norske tannleger er penge griske. Skryter av at de er best,men bruker alle pengene på hytter, reiser og biler i stedet for å investere i kursing, spesialisering og moderne utstyr 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 Jeg mener at norske tannleger er alt for dyre. Hvorfor har vi ikke de samme refusjonsordningene her tillands som ellers i skandinavia. Det eneste som vil påvirke norsk tannlege mafia og politikere er at vi drar utenlands og ordner tennene der. Du får en opplevelse, reise, ferie på kjøpet. Det finnes veldig mange bra klinikker I poeln og Ungarn. For å nå ut til fok har jeg flere blogger om dette tema,med hensikt og dele erfaringer og råd. Jeg anbefaler ingen spesiell klinikk, men ca tre stykker foreløpig som jeg selv har vært på og kan gå god for. Ta med hele familien på sommereferie elelr dra en gjeng venner til sentrale Szcezin, bare to timer fra Berlin. Nyt billig mat, spa,shopping og se en annen kultur som var kommunsistisk fram til 1990 !!! Jeg lover, det er spennende !!! http://tannturistpolen.blogg.no/m_052014.html søk i google på tannturistpolen og du vil finne min blogg med lenker til flere klinikker. bare spør meg om flybiletter, transport,hoteller, shopping,spa og opplevelser. Og selve tannklinikkene selvfølgelig !!! Vi snakkes !!! Da får du begynne å ta vare på tennene dine da så slipper du de store utgiftene.Anonymous poster hash: a10d6...cf5 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 En tredjedel av prisen, jaha. Og når man reise til utlandet, så koster jo det også, eller hva? Selv synes jeg på ingen måter at 800 kr. for en sjekk av tenner, puss av tannstein, et par bilder og sjekk at det ikke er noe hull er spesielt dyrt. Anonymous poster hash: 65874...d93 3
tannturisten Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2014 Tennene mine er tatt vare på!!! Litt vanskelig å ta vare på de 4 fortenna som forsvant i bilkollisjon. Tusen takk for rådet. PS hvor får jeg kjøpt tannbørste ??? 2
tannturisten Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2014 (endret) En tredjedel av prisen, jaha. Og når man reise til utlandet, så koster jo det også, eller hva? Selv synes jeg på ingen måter at 800 kr. for en sjekk av tenner, puss av tannstein, et par bilder og sjekk at det ikke er noe hull er spesielt dyrt. Anonymous poster hash: 65874...d93 Nå er flybillettene så rimelige.Hotell kan du få fra 350 pr. natt. Ja seff det koster å reise.men jeg tar det som en ferie- et kulturstudium..og jeg koser meg og slapper av. Samtidig som jeg hevner meg på norske tannleger. Det er jo tre ønsker i ett det, for ikke å si fire!! Har du hørt om kinderegg ???? Endret 25. mai 2014 av tannturisten 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #8 Skrevet 25. mai 2014 Du må gjerne hevne deg. Men tannleger i Norge er ikke så dyrt som du skal ha det til. På meg virker det som om din blogg kun er opprettet som hevn på grunn av uheldig behandling. For folk generelt koster ikke tannlegebehandling skjorta. Så lenge man har normal tannhygiene vil en sjekk 1 gang i året være nok. Og det koster fint lite. Er man som deg, uheldig, så kan det koste mer. Men det gjelder mye her i livet, ikke bare tennene våre. Og så er det jo store forskjell i lønn generelt mellom Norge og f.eks. Polen. Anonymous poster hash: 65874...d93 3
tannturisten Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #9 Skrevet 25. mai 2014 Du må gjerne hevne deg. Men tannleger i Norge er ikke så dyrt som du skal ha det til. På meg virker det som om din blogg kun er opprettet som hevn på grunn av uheldig behandling. For folk generelt koster ikke tannlegebehandling skjorta. Så lenge man har normal tannhygiene vil en sjekk 1 gang i året være nok. Og det koster fint lite. Er man som deg, uheldig, så kan det koste mer. Men det gjelder mye her i livet, ikke bare tennene våre. Og så er det jo store forskjell i lønn generelt mellom Norge og f.eks. Polen. Anonymous poster hash: 65874...d93 Du kan mene og tro hva du vil.Om både min munnhygiene og mine motiv. Les og lær. Enjoy.
tannturisten Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #10 Skrevet 25. mai 2014 Du kan mene og tro hva du vil.Om både min munnhygiene og mine motiv. Les og lær. Enjoy.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #11 Skrevet 25. mai 2014 Les selv. Jeg har ikke nevnt noe som helst om din tannhygiene. Det står GENERELT! At du vil hevne deg, det skriver du selv, og du har vært i en bilulykke og du møtte tydeligvis en dårlig tannlege. Synd for deg, men det betyr ikke at alle tannleger er like dårlige. Enkelte ser ikke ut til å forstå at man i Norge GENERELT har høyere lønn, og da blir priser GENERELT på ulike tjenester høyere. For den vanlige polakk er det ikke billig å gå til tannlegen, for dem er det dyrt. Men da er det jo godt at man har bitre nordmenn som reiser ned dit og bidrar til at polske polakker får litt ekstra cash, eller hva? Anonymous poster hash: 65874...d93
tannturisten Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #12 Skrevet 25. mai 2014 Les selv. Jeg har ikke nevnt noe som helst om din tannhygiene. Det står GENERELT! At du vil hevne deg, det skriver du selv, og du har vært i en bilulykke og du møtte tydeligvis en dårlig tannlege. Synd for deg, men det betyr ikke at alle tannleger er like dårlige. Enkelte ser ikke ut til å forstå at man i Norge GENERELT har høyere lønn, og da blir priser GENERELT på ulike tjenester høyere. For den vanlige polakk er det ikke billig å gå til tannlegen, for dem er det dyrt. Men da er det jo godt at man har bitre nordmenn som reiser ned dit og bidrar til at polske polakker får litt ekstra cash, eller hva? Anonymous poster hash: 65874...d93 Ja da er det godt at nordmennene, svenskene, danskene og tyskerne kommer. For de er alle idioter,ikke sant, hva??
tannturisten Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #13 Skrevet 25. mai 2014 Ja da er det godt at nordmennene, svenskene, danskene og tyskerne kommer. For de er alle idioter,ikke sant, hva??
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #14 Skrevet 25. mai 2014 Jøss, kan du peke på hvor i mine innlegg det står at noen er idioter? Anonymous poster hash: 65874...d93
tannturisten Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #15 Skrevet 25. mai 2014 (endret) Jøss, kan du peke på hvor i mine innlegg det står at noen er idioter? Anonymous poster hash: 65874...d93 Noe står vel mellom linjene av og til...Det var bare ett spørsmål til deg.. fordi du virker meget kritisk. Og snakker GENERELLT om dårlig munnhygiene og polske polakker. Tolker der slik at du ikke virkelig er interessert i temaet. Du er kanskje mer interessert i å diskutere for diskusjonens skyld, noe jeg ikke gidder bruke tid på. Endret 25. mai 2014 av tannturisten
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #16 Skrevet 25. mai 2014 Det skrives Szczecin. Anonymous poster hash: 6a572...dc5 1
tannturisten Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #17 Skrevet 25. mai 2014 Det skrives Szczecin.Anonymous poster hash: 6a572...dc5 Takk for korrigering.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #18 Skrevet 25. mai 2014 Nå viser du igjen at du ikke leser det som står. Det står ikke noe om generell dårlig munnhygiene. Det står om munnhygiene generelt (ikke om den er god eller dårlig). Polakker kjenner jeg forøvrig ganske godt til selv, siden jeg sysselsetter flere av dem årlig her til lands. De forteller selv at behandling som f.eks. tannlege er dyrt for dem. Og det er klart det, fordi de har dårligere lønninger enn oss. Og det er klart, at for oss nordmenn som har litt mer penger mellom hendene, er det fint og flott å kunne reise til utlandet å få billigere tannbehandling. Men det er ikke dermed sagt at norske tannleger er forferdelig dyrere, om man da evner å se på lønnsnivå i Norge sammenliknet med f.eks. Polen. Anonymous poster hash: 65874...d93 1
Odin-Den-Enøyde Skrevet 25. mai 2014 #19 Skrevet 25. mai 2014 Jeg må si meg enig med TS, tannlege her til lands er dyrt. I alle fall om man ikke har en fet lønning som matcher tannlege utgifter. Har ikke mye hull eller noe, men bare en vanlig time med sjekk, fjerning av tannstein og noen bilder koster fort opp i tusen lappen. Med det sagt, jeg betaler det gjerne med tanke på at jeg nå har en svært god tannlege Men må innrømme jeg har vurdert å få fikset mer enn bare det nødvendige når jeg drar til Polen, hadde jo vært okey å kunne smile uten å være flau 4
tannturisten Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #20 Skrevet 25. mai 2014 Tenner=Kropp=Helse=Tygge mat=Utseende=Selvfølelse=Kommunikasjon Tannbehandling er dyrt i Norge. bare noen få kommer inn under stønadsorningene. Vi ber ikke om en unødvendig plastisk operasjon, kun hjelp så vi kan tygge maten og sosialisere oss med folk uten at gebisset detter ut. http://tannturistpolen.blogg.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå