Gå til innhold

Personlig Trening 30- eller 60-minuttersøkter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på hva du vil ha ut av økten og hvor god råd du har.

Du får ta din egen beslutning på hva du mener er best for deg.

Anonymous poster hash: 8a36d...4b9

Skrevet

Folk sier man ikke får NOE ut av 30 minutter, da 15 min går til oppvarming, og 5 minutter går til nedvarming, og da har du betalt 500 kroner for 10 minutter med trening = 50 kroner pr. minutt.

Folk sier man ikke får noe ut av 60 minutter, da halvparten vil gå til chatting.

La oss si man har ubegrenset med penger, og whatever mål med treningen.

Gjest bustyvel
Skrevet

Jeg liker best 60minutter. Har aldri kjøpt PT-timer, men har prøvd/vunnet endel av dem.

Gjest bustyvel
Skrevet

Folk sier man ikke får NOE ut av 30 minutter, da 15 min går til oppvarming, og 5 minutter går til nedvarming, og da har du betalt 500 kroner for 10 minutter med trening = 50 kroner pr. minutt.

Folk sier man ikke får noe ut av 60 minutter, da halvparten vil gå til chatting.

La oss si man har ubegrenset med penger, og whatever mål med treningen.

Oppvarming og nedtrapping kan man da gjøre før timen ;)

Skrevet

Da blir det 30 min med trening

men med 60 min der du også gjør opp og nedvarming selv, får du 60 min trening/chatting..?

Gjest bustyvel
Skrevet

Skjønner ikke hva du mener med chatting? Når jeg har 60min-time er jeg oppvarmet når jeg kommer, og har 60 minutter steinhard styrke… Vi småprater ja, men det er når jeg har pause og hiver etter pusten.

Skrevet

Du er ferdig oppvarmet når timen begynner enten det er 30 eller 60 min time du har. Jeg synes 30 min har vært mest effektiv. Jeg hadde ulik PT på 30 og 60 min timene mine, så det kan også spille inn.

Med 30 min time kunne jeg ta to effektive økter i uken, så jeg synes det var perfekt.

Hvis du føler det blir for mye utenomsnakk er det bare å si fra til treneren og be om å få en ny. Du betaler såpass mye for det at du skal være fornøyd.

AnonymBruker
Skrevet

har bare prøve 60 min (eller 55 som det er), varmer opp/ned selv. Det er effektivt, og vi prater mellom pausene - da om relevante ting. 30 min hadde ikke jeg fått noe særlig ut av tror jeg, jeg orker ikke stresse med å trene fort ;)

Anonymous poster hash: dcc2f...191
Skrevet

Du vil altså slappe av? Hørt om effektivitet?

Mine personlige trenere gir alltid ekstra service, de går alltid OVER avtalt tid.

60 min blir ikke 55 min, de blir minimum 65 min...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...