Gå til innhold

Angelina Jordan - "Visste jeg kom til å vinne"

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/rampelys/media/angelina-vant-norske-talenter-jeg-vil-hjelpe-barn-som-ikke-har-det-bra/a/10131430/

Ja, mange vil vel si at det er typisk norsk jantelov, MEN er det bare meg som synes dette er trist?

Synes liksom at uttalelsene hennes fra første stund har vært arrogante og "regisserte", det er unaturlig (i mitt hode) at en 8 åring bruker sånt språk som hun har gjort, og gjør, å uttrykke seg med, av seg selv.

Det var andre som fortjente seieren mer.

Hva tenker dere?

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det var vanvittig at hun vant. Er litt redd for å kritisere et barn, så jeg sier heller at det her er foreldene som feiler totalt.

Anonymous poster hash: 44e6a...7d5

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har felles bekjent med denne familien og det er visstnok slik jenta er i virkeligheten, altså måten hun snakker på og oppfører seg, hun er rett og slett ikke som andre 7-8 åringer. Det er ikke et spill men hennes personlighet. Jeg synes hun fortjente seieren, hun er et talent av de sjeldne og har klart det største potentialet av de alle. (Når det er sagt, jeg selv ville nok ikke tillatt min datter å delta i en slik konkurranse når hun var på samme alder og jeg personlig synes det burde vært en aldersgrense på slike talentshow.)

Anonymous poster hash: 0f2f2...042

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg er litt lei den jenta allerede. Hun visste hun kom til å vinne? Snakk om å være kjepphøy! Og hvilke 8-åringer bruker ord som "overveldet"? Det er noe som ikke stemmer der. Håper hun får lov til å være litt barn også oppe i dette sirkuset. Synd hun lærer seg å være så høy på pæra. Og hvorfor i helvete går hun alltid Barbent? Hun hjelper ikke andre barn på den måten, det eneste hun får er træler under beina! Jeg liker stemmen hennes altså bortsett fra til tider litt vel mye vibrator, men syns det er skummelt at et barn skal eksponeres på den måten og lære seg å være så kjepphøy.

Anonymous poster hash: a9991...c36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg er litt lei den jenta allerede. Hun visste hun kom til å vinne? Snakk om å være kjepphøy! Og hvilke 8-åringer bruker ord som "overveldet"? Det er noe som ikke stemmer der. Håper hun får lov til å være litt barn også oppe i dette sirkuset. Synd hun lærer seg å være så høy på pæra. Og hvorfor i helvete går hun alltid Barbent? Hun hjelper ikke andre barn på den måten, det eneste hun får er træler under beina! Jeg liker stemmen hennes altså bortsett fra til tider litt vel mye vibrator, men syns det er skummelt at et barn skal eksponeres på den måten og lære seg å være så kjepphøy.

Vibrator :fnise:

Anonymous poster hash: bb065...22f

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes faktisk ikke noe særlig om syngingen hennes jeg. Stemmen hennes er ikke noe særlig. Så klippet fra finalen, men måtte bare slå av.

Er vel som å banne i kjerka å si noe sånt om denne jenta som alle skryter oppi skyene.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Vibrator :fnise:Anonymous poster hash: bb065...22f

Heter det ikke det da? Når stemmen dirrer og vibrerende liksom. Mener ikke dildo assa. :P

Gjest brutal_mann
Skrevet

En skal bruke innsiden av hodet og tenke over hva en sier og skriver når vi snakker om et barn på 8 år. Konstruktiv og positivt vinklet kritikk er oppbyggende. En del kommentarer over her passer ikke i diskusjonen rundt barn.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Heter det ikke det da? Når stemmen dirrer og vibrerende liksom. Mener ikke dildo assa. :P

Det heter vibrato, uten R.

Anonymous poster hash: 190d9...6ee

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det heter vibrato, uten R. Anonymous poster hash: 190d9...6ee

Åja. *knegg*

Skrevet

Synes jenten er kjempeflink jeg! Kunne ikke brydd meg mindre om hvordan hun uttaler seg som 8åring. Da er man et barn og forstår nok ikke helt i hvilke situasjoner det er passende å si ditt og datt. Hadde hun derimot vært ungdom og hadde sagt dette, da ville jeg reagert mer. Måten hun snakker/uttaler seg på kan jo også ha noe å gjøre med foreldre, venner, familiemedlemer osv snakker på og hvordan de snakker om hennes talent til henne på. En 8åring plukker ofte opp måter å si ting på ut i fra hvordan andre voksne snakker.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Syns hun er kjempeflink og absolutt fortjente å vinne! At hun er veldig voksen for alderen virker ikke påtatt for min del. Når det kommer til uttalelsen hennes om at hun visste at hun kom til å vinne, er den ganske uheldig.

Ikke på grunn av jantelov og at man ikke skal anse seg selv som flink. Det er heller mangel på respekt for de andre som deltok som ikke er greit med en slik uttalelse. Man skal få lov til å syns at man er kjempegod i noe selv, men syns ikke man skal hevde at man er den beste i noe. Det blir noe annet mener jeg. Men igjen: hun er jo bare 8 år, så det er foreldrene som burde snakket med henne om hva hun burde si eller ikke si om hun skulle vinne. Noe sånt som "jeg ble ikke overrasket over at jeg vant" eller "jeg forstod at jeg lå an til å kunne vinne" ville vært heldigere uttalelser overfor de andre deltakerne.

Anonymous poster hash: b0583...a2a
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal ikke talentfulle barn ha samme rett til å vinne en konkurranse som voksne? Hvorfor skal det være aldersgrense på suksess? Hvordan er det feil at hun får gjøre mer av det hun liker aller best?

Mozart skrev sin første symfoni da han var åtte. Jeg tror ikke noen tenkte at han burde holdes tilbake fordi han var for ung, på den tiden ble vidunderbarna skolert videre og pushet til å utnytte talentet sitt.

Det er kanskje derfor den flotteste musikken ble skrevet for flere hundre år siden. Vi skal jo være så jævla A4.

Anonymous poster hash: b4918...f95
  • Liker 2
Skrevet

Jeg sier bare: Jenta er 8 år.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

VIBRATO heter det :) Uten r til slutt :)

Anonymous poster hash: 6c453...211

Skrevet

Jenta er 8 år!! Folkens skjerp dere!

Problemet i dag er at de som ikke er helt A4 blir kritisert. Tenk så kjedelig om alle var helt like.

Ja til mangfold!!

Skrevet

Jenta er 8 år. Selv om hun virker voksen i måten å svare på i intervju, så er hun kun 8 år!! Uttalesen om at hun visste at hun kom til å vinne, er det samme som at mitt barn skulle si at jeg visste at jeg kom til å vinne i ett sekkeløp.

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg reagerer på at at "alle" skryter av hennes formidlingsevne. Hun vet jo ikke hva hun synger om en gang. Og hun ser ikke ut til å leve seg inn i sangene mens hun synger. Står jo å flakker med øynene og sånt. Virker som hun bare kopierer originalene.

Jenta synger fint, ingen tvil om det, og jeg visste hun kom til å vinne, men formidlingsevne, det har hun ikke.

Anonymous poster hash: ec616...6bc

Skrevet

Synes det blir rart å kritisere ordvalget til en 8-åring...

Til AB over her: Er ikke moren hennes amerikansk? Det kan godt hende at hun snakker både engelsk og norsk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...