Gå til innhold

Gjestebok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen a dere som har tenkt å ha gjestebok i bryllupet deres? Er det vanlig? Er jo sikkert litt koselig med en hilsen fra den store dagen kanskje?

Skrevet

Vi skal også ha det. Har kjøpt ei litt fin bok med tykke ark som jeg har dekorert utenpå med gjennomgangstemaet vårt og skrevet med gullpenn.

Denne skal brukes som gjestebok. Og så skal jeg sette av plass der jeg skal sette inn bilder av dem som skriver...

Skrevet

Vi hadde gjestebok, og det kan anbefales på det sterkeste! Utrolig hyggelig minne i ettertid! :-)

Skrevet

vi hadde gjeste bok det anbefales,mange flotte hilsner i den nå..Artig å lese...jeg kjøpte min på bryllupsbutikken her i oslo..

Skrevet

Vi hadde også det! Fikk så mange koselig hilsner og jeg ble veldig rørt :cry:

Anbefales på det sterkeste!

Skrevet

Vi skal også ha gjestebok.

Jeg ksal lage den selv men vet ikke helt hvordan ennå.. :roll:

Men skal lage den med plass til bilde og få det til slik at vi får bilde av alle etterhvert som gjestene kommer.

...det er iallefall planen i teori :hoho:

Skrevet

Meg også... Tror jeg... Litt bomull i toppen for tida, begynner å bli kort tid igjen :tunge1:

Skrevet

Tips!

Ordne deg med polaroidkamera, og en god hjelper som liker å ta bilder.

Få denne hjelperen til å ta bilder av alle gjestene i løpet av kvelden, lime dem inn i ett album, og sende rundt albumet.

Kjempesuksess hos oss iallefall, og et veldig arti minne å ha fra bryllupsdagen :-)

Skrevet

Vi hadde gjestebok. Kjempekoselig!

Men det var langt fra alle som fikk ut fingeren og skrev i den dessverre...... :cry:

Skrevet

Ja, vi skal ha gjestebok. Har funnet en bok med litt tykke, sorte ark, og gjestene skal skrive med tynn sølvpenn. Jeg har skrevet en liten oppfordring til gjestene på første siden inni boka. Håper så mange som mulig skriver litt i løpet av kvelden! :-)

Skrevet

vi sendte booken rundt under middagen så alle fikk skrevet i den... :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet
vi sendte booken rundt under middagen så alle fikk skrevet i den... :sjarmor:

Det var lurt!

Skrevet

Ja, vi skal ha gjestebok, håper de fleste skriver i den da! :-)

Skrevet

Vi skal og ha gjestebok. Gledeer meg til å lese i den når alt har roet seg!

Skrevet

Noen som har noen linker til hvor man kan kjøpe en pen gjestebok?

Skrevet

Fin side, men nærmere 300 kroner i porto for en gjestebok er uaktuelt... Får lete i en bokhandel tror jeg...

Skrevet

Vi skal ha en litt annerledes "gjestebok". I forkant av bryllupet skal vi ta litt tøffe portrettbilder, antagelig i sort-hvitt. Så forstørrer vi ett av dem og kjøper et litt bredt passepartout (eller hvordan det skrives) som alle gjestene kan skrive en liten hilsen på. Og setter det i en tøff ramme.

Broren til min forlovede har dette på veggen selv, fra han og kona giftet seg, og det er ganske stilig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...