AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 At folk kanskje velger seg favoritter her og kanskje dømmer litt? Nå er jeg ikke her for å sutre,tvert imot, da hadde jeg jo holdt meg unna nettet selvfølgelig. Men jeg er f.eks en passe aktiv bruker her inne som jeg tror folk "vet av", når jeg skriver noe svar på en tråd uten anonym så blir det ofte ignorert, men når jeg er anonym er det både likes og at folk skriver vennlige kommentarer under om at de er enige osv. Og det har ikke noe med svarene mine å gjøre, jeg er ikke frekk, prøver alltid bare å hjelpe og er selvfølgelig ærlig. Da jeg la ut bilde av meg på post et bilde av segselv-tråden, ingen kommentarer eller likes. Men de rett under og over kommenterte folk på samme tid da. Er litt som å komme inn i en klasse som allerede er dannet! Det er jo litt morsomt. At det er gjenger, og du er ikke velkommen inn i gjengen! Er vel sånn kvinner er kanskje.. Jeg er ikke vant med å være så mye med eget kjønn.. Menmen, jeg overlever vel. Kanskje jeg bare skal bytte navn på brukeren ellernoe og se hva som skjer Anonymous poster hash: 68af9...536 2
Fame Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 At folk kanskje velger seg favoritter her og kanskje dømmer litt? Nå er jeg ikke her for å sutre,tvert imot, da hadde jeg jo holdt meg unna nettet selvfølgelig. Men jeg er f.eks en passe aktiv bruker her inne som jeg tror folk "vet av", når jeg skriver noe svar på en tråd uten anonym så blir det ofte ignorert, men når jeg er anonym er det både likes og at folk skriver vennlige kommentarer under om at de er enige osv. Og det har ikke noe med svarene mine å gjøre, jeg er ikke frekk, prøver alltid bare å hjelpe og er selvfølgelig ærlig. Da jeg la ut bilde av meg på post et bilde av segselv-tråden, ingen kommentarer eller likes. Men de rett under og over kommenterte folk på samme tid da. Er litt som å komme inn i en klasse som allerede er dannet! Det er jo litt morsomt. At det er gjenger, og du er ikke velkommen inn i gjengen! Er vel sånn kvinner er kanskje.. Jeg er ikke vant med å være så mye med eget kjønn.. Menmen, jeg overlever vel. Kanskje jeg bare skal bytte navn på brukeren ellernoe og se hva som skjer Anonymous poster hash: 68af9...536 Hvem er du?
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Postet du bilde i dag? Har du fjernet det? Jeg vil like det Anonymous poster hash: 85bb7...486
dillyduzit Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 Tror alle føler det slik innimellom, så du er nok ikke alene Enten så skriver man noe som sjokkerer og folk får øynene opp for deg. Enten liker de deg eller så misliker de deg.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Fjernet du bildet veldig raskt? Jeg har nemlig trykt liker på bilder av alle som har lagt ut og som jeg har fått med meg- uansett om jeg kjenner til nicket eller ei. Anonymous poster hash: b485c...ddd
debattanten Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Like funksjonen er jo bare vås. Noen ganger virker det som om de som gir f.eks de dårligste rådene og kommer med feilaktig informasjon får mer likes.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #7 Skrevet 25. mai 2014 Søte dere er! Var ikke nå nylig jeg la ut det bildet altså, er lenge siden, men man glemmer jo ikke sånt, selv om det selvfølgelig ikke betyr verden. Er vel riktig at det er fort gjort å føle det litt sånn. Anonymous poster hash: 68af9...536
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå