Gå til innhold

20 årige jenter som bare liker 10 år eldre gutter.

Anbefalte innlegg

Gjest Steamboat
Skrevet (endret)

Hva er egentlig greia med jenter på rundt 20 år som tar omtrent hva som helst av 30 åringer, men aldri noen på sin egen alder?

Sukk!

Endret av Steamboat
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi gutter på 20 veldig ofte oppfører seg som gutter på 12. Pluss at de sikkert liker noen med litt erfaring.

• Liker 15
Skrevet

Jeg er 21 og kjæresten er 27, teller det?

AnonymBruker
Skrevet

Fordi gutter i 20årene er ofte umodne og fortsatt "ungdom" i hodet.

Anonymous poster hash: 948ff...415
  • Liker 11
Skrevet

Forskjellige modningprosesser rett og slett. Det jevner seg ut etter hvert. :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Fordi jeg liker menn som er

a) ferdig med den "party party" fasen

b) som klarer å tenke litt lenger enn nesetippen med tanke på barn, hus, bolig, personlig økonomi, utdanning/jobb

c) som er selvstendige og har bodd litt for seg selv en stund (altså klarer å administrere en husstand selv og vet hva som må gjøres, ikke bare forventer at noen andre gjør det)

Dessverre er det mange menn i begynnelsen av tyveårene som ikke er helt der enda.

• Liker 9
Gjest alegria
Skrevet

Fordi gutter i 20årene er ofte umodne og fortsatt "ungdom" i hodet.

Anonymous poster hash: 948ff...415

Dette
  • Liker 3
Gjest Steamboat
Skrevet

Fordi gutter på 20 veldig ofte oppfører seg som gutter på 12. Pluss at de sikkert liker noen med litt erfaring.

Oppfører seg som 20 åringer.

b) som klarer å tenke litt lenger enn nesetippen med tanke på barn, hus, bolig, personlig økonomi, utdanning/jobb

c) som er selvstendige og har bodd litt for seg selv en stund (altså klarer å administrere en husstand selv og vet hva som må gjøres, ikke bare forventer at noen andre gjør det)

Dessverre er det mange menn i begynnelsen av tyveårene som ikke er helt der enda.

a) Man ser det jo byen også, jenter som går etter eldre menn.

b) En tyvårig studentjente tenker vel ikke mer på barn og hus enn en gutt.

c) Er begrenset hvor mye man kan styre på et studiestipend

Jeg er 21 og kjæresten er 27, teller det?

Om du bare gikk etter slike så teller det, om du tenkte "han var litt gammel for meg" da du møtte fyren er du ikke en av de jeg sikter til.

Forskjellige modningprosesser rett og slett. Det jevner seg ut etter hvert. :laugh:

Trodde det jevnet seg ut etter man var ferdig med VGS.

• Liker 2
Skrevet

Om du bare gikk etter slike så teller det, om du tenkte "han var litt gammel for meg" da du møtte fyren er du ikke en av de jeg sikter til.

Gjorde det, ja.

Skrevet

a) hva?

b) jo, mange gjør faktisk det.

c) ja, men når 100% går til fest, fyll, teite ting fra ebay de egentlig ikke trenger osv..???

• Liker 2
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Hva er egentlig greia med guttunger som registrer seg på Kvinneguiden og lager frustrerte tråder klokken halv tre om natten?

Du kommer ALDRI til å få pult om du fortsetter sånn.

I mellomtiden er det både 10, 20 og 30-åringer som puler disse jentene og ikke en gang vet at Kvinneguiden eksisterer.

• Liker 7
Gjest Steamboat
Skrevet

Hva er egentlig greia med guttunger som registrer seg på Kvinneguiden og lager frustrerte tråder klokken halv tre om natten?

Kjip dørvakt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, hva betyr disse tingene når det er snakk om et ONS?

Anonymous poster hash: 87380...8d7

Gjest Steamboat
Skrevet

Hehe, hva betyr disse tingene når det er snakk om et ONS?

Tråden handlet om flørting på byen, men ikke ONS.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tråden handlet om flørting på byen, men ikke ONS.

Flørting på byen ender ofte med ONS.

Gjest Steamboat
Skrevet

Flørting på byen ender ofte med ONS.

Ofte er å dra det langt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg forstår ikke at 30 år gamle menn vil ha noe som helst interesse av jenter på 20 år, med mindre det utelukkende er fordi de vil ha seg noe å leke med.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke at 30 år gamle menn vil ha noe som helst interesse av jenter på 20 år, med mindre det utelukkende er fordi de vil ha seg noe å leke med.

Det kalles sex. Noen menn er interessert i dette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg synes at 20 år gamle gutter er ja, nettopp gutter. Jeg er ute etter en mann. Jeg tenner på intelligens, erfaring og modenhet. Dette er ofte noe en finner hos litt eldre menn. Jeg går ikke bevisst etter 30-åringer, men det er de jeg foretrekker. Det kan godt hende at det er en gutt på 20 år som kan ta meg med storm, men majoriteten av 20 år gamle gutter er utrolig umodne. Det er utrolig avtennende.

Anonymous poster hash: fc15b...2e5
  • Liker 3
Skrevet

Det kalles sex. Noen menn er interessert i dette.

Ja, og det var jo nettopp det jeg sa? At jeg kan forstå det om de utelukkende er ute etter noen å leke seg med/ha sex med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...