Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvordan man gjør det? Har knotet lenge nå, men kommer meg ingen vei. Har tydeligvis en gammel versjon av office, hjelper det å laste ned den nye versjonen?

Anonymous poster hash: e5347...1ce
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt sikker på hva det er du ønsker nå, men slik jeg forstår det ønsker du å gjøre et dokument med docx format om til odt format? I såfall mener jeg at man kunne åpne dokumentet i word på vanlig måte, for så å bare lagre det i odt. format(ikke brukt word på år og dag). Om det ikke går i word kan du bruke Libre office. Et gratis skriveprogram som er veldig likt word, jeg gjør dette hele tiden. Du kan laste ned libreoffice fra f.eks. filehippo:)

Anonymous poster hash: 67dec...b8e
AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt sikker på hva det er du ønsker nå, men slik jeg forstår det ønsker du å gjøre et dokument med docx format om til odt format? I såfall mener jeg at man kunne åpne dokumentet i word på vanlig måte, for så å bare lagre det i odt. format(ikke brukt word på år og dag). Om det ikke går i word kan du bruke Libre office. Et gratis skriveprogram som er veldig likt word, jeg gjør dette hele tiden. Du kan laste ned libreoffice fra f.eks. filehippo:)

Anonymous poster hash: 67dec...b8e

Det er openoffice jeg har, ikke word. har prøvd å åpne dokumentet i openoffice og "eksportere" det men kom meg ingen vei med det. :P ikke kan jeg laste ned nyeste versjonen av OO heller for macen min er for gammel.

Anonymous poster hash: e5347...1ce

Skrevet

Åpne det i OO, velg lagre som, velg ODT i drop-down menyen under der du skriver filnavn.

post-81874-0-07383400-1400977012_thumb.p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...