AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 Noen som vet hvordan man gjør det? Har knotet lenge nå, men kommer meg ingen vei. Har tydeligvis en gammel versjon av office, hjelper det å laste ned den nye versjonen? Anonymous poster hash: e5347...1ce
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 Ikke helt sikker på hva det er du ønsker nå, men slik jeg forstår det ønsker du å gjøre et dokument med docx format om til odt format? I såfall mener jeg at man kunne åpne dokumentet i word på vanlig måte, for så å bare lagre det i odt. format(ikke brukt word på år og dag). Om det ikke går i word kan du bruke Libre office. Et gratis skriveprogram som er veldig likt word, jeg gjør dette hele tiden. Du kan laste ned libreoffice fra f.eks. filehippo:) Anonymous poster hash: 67dec...b8e
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Ikke helt sikker på hva det er du ønsker nå, men slik jeg forstår det ønsker du å gjøre et dokument med docx format om til odt format? I såfall mener jeg at man kunne åpne dokumentet i word på vanlig måte, for så å bare lagre det i odt. format(ikke brukt word på år og dag). Om det ikke går i word kan du bruke Libre office. Et gratis skriveprogram som er veldig likt word, jeg gjør dette hele tiden. Du kan laste ned libreoffice fra f.eks. filehippo:) Anonymous poster hash: 67dec...b8e Det er openoffice jeg har, ikke word. har prøvd å åpne dokumentet i openoffice og "eksportere" det men kom meg ingen vei med det. ikke kan jeg laste ned nyeste versjonen av OO heller for macen min er for gammel. Anonymous poster hash: e5347...1ce
Spaghetti Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 Åpne det i OO, velg lagre som, velg ODT i drop-down menyen under der du skriver filnavn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå