Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble veldig skuffet i dag. Har to venninner som jeg er mye sammen med. De fortalte meg at de ikke hadde planer og ville ta det rolig hjemme. Jeg uttrykket et sterkt ønske om å finne på noe og at jeg trenger en tur ut. Da jeg fetteren min og meg kjørte to av hans venner på byen ser jeg mine to venninner pyntet og på tur inn på utestedet. Ble veldig skuffet!

Anonymous poster hash: 601eb...1ae

Videoannonse
Annonse
Gjest fotballflue
Skrevet

Skjønner at du ble skuffet. Hadde blitt det selv. Dårlig gjort av de som liksom skal være venninnene dine.

Så de deg da?

• Liker 1
Skrevet

Hadde sendt en melding "Åja, det ble en tur ut ja?"

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, de så ikke meg.

Anonymous poster hash: 601eb...1ae

Gjest fotballflue
Skrevet

Jeg hadde spurt de i morgen hva de gjorde på lørdagskvelden, og sett om de svarte ærlig

• Liker 11
Gjest snoopy_93
Skrevet

Ville også skrevet melding i morgen og hvis de svarer "var bare hjemme" eller noe i den duren hadde jeg svart noe som "åjaa, derfor jeg så dere på *navn på utested* da? "

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Enig med fotballflue, sjekk om de svarer ærlig når du sender melding og spør hva de gjorde lørdag. Å lyver de så kan du jo si noe ala "Åja, har dere tvillinger? For jeg så nemlig noen kliss like dere ute på lørdag" bare litt bedre formulert, jeg er trøtt :P

AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo være de ombestemte seg.

At de satt hjemme og drakk noen glass vin, og plutselig fikk lyst å dra ut.

Send de en sms og fortell noe dagligdags, og spør i samme slengen hva de gjorde. Svarer de at de satt hjemme, så vet du jo at de lyver, og da ser jeg ikke helt hvorfor du skal ha sånne venner.

Anonymous poster hash: 039f2...7ad

• Liker 4
Gjest Snuppi
Skrevet

Jeg skjønner veldig godt at du ble skuffet!

Jeg tror jeg ville sagt som det var. At du var ute å kjørte med fetteren din. Å gjett hvem du så som kom trippende og dollet opp fra topp til tå....

Gjest fotballflue
Skrevet

Har du fått snakket med de, TS? :)

Skrevet (endret)

Jeg har vært den venninnen en gang, hadde virkelig ikke lyst å gå ut og sa dette til venninnen min som gjerne ville ut.

Ble sittende hjemme med samboeren og hadde planlagt en rolig kveld. plutselig kom søsteren hans og hennes samboer på besøk, vi drakk vin og koset oss og etter noen glass vin ville svigerinnen min gjerne ut og det ble til at vi dro ut alle 4.

Møtte på min venninne på et utested, som hadde gått ut med noen andre - hun var ikke blid :(

Skjønner jo reaksjonen hennes, men da hun spurte meg tidligere på kvelden hadde jeg 0 motivasjon for å gå ut, hadde planer om sofa og filmkveld.. Men plutselig ble det til at jeg tok turen ut. Hun snakket ikke med meg den kvelden, men vi fikk snakket ut senere. Kan jo være at venninnene dine plutselig endret mening, hender man er litt spontan uten at man mener å såre andre.

Håper du får snakket ut med de :)

Endret av Leanne
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært den venninnen en gang, hadde virkelig ikke lyst å gå ut og sa dette til venninnen min som gjerne ville ut.

Ble sittende hjemme med samboeren og hadde planlagt en rolig kveld. plutselig kom søsteren hans og hennes samboer på besøk, vi drakk vin og koset oss og etter noen glass vin ville svigerinnen min gjerne ut og det ble til at vi dro ut alle 4.

Møtte på min venninne på et utested, som hadde gått ut med noen andre - hun var ikke blid :(

Skjønner jo reaksjonen hennes, men da hun spurte meg tidligere på kvelden hadde jeg 0 motivasjon for å gå ut, hadde planer om sofa og filmkveld.. Men plutselig ble det til at jeg tok turen ut. Hun snakket ikke med meg den kvelden, men vi fikk snakket ut senere. Kan jo være at venninnene dine plutselig endret mening, hender man er litt spontan uten at man mener å såre andre.

Håper du får snakket ut med de :)

Men om man er nære venner så gir man en lyd i det minste. Enkelt og greit "Det ble ut likevel for Hanne kom innom. Møt oss der og der".

Spesielt med tanke på at både din venninne og ts hadde spurt ettertrykkelig om å gå ut. Synes sånn er så dårlig. Noen mennesker tenker bare ikke lenger enn sin egen nese. Tragisk.

Anonymous poster hash: a5a62...ae5

• Liker 3
Skrevet

Men om man er nære venner så gir man en lyd i det minste. Enkelt og greit "Det ble ut likevel for Hanne kom innom. Møt oss der og der".

Spesielt med tanke på at både din venninne og ts hadde spurt ettertrykkelig om å gå ut. Synes sånn er så dårlig. Noen mennesker tenker bare ikke lenger enn sin egen nese. Tragisk.

Anonymous poster hash: a5a62...ae5

Joda, men vi dro ut halv 2... Så var igrunn litt sent å gi beskjed da.. Hvis hun ikke var ute alt ville hun vel ha sovet på det tidspunktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...