AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 Jeg tippet på oddaen i dag, at real madrid vant over atletico madrid. De vant 4-1 etter ekstraomganger, men unibet sier at jeg tapte, og jeg har ikke fått gevinsten. Så, jeg lurer på, telles det ikke når det er ekstraomganger, eller har det skjedd noe rart i systemet?Anonymous poster hash: 7303d...1c4
Ananas. Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 Det vanlige i tipping er at man tipper på resultat ved full tid (altså ordinær tid), derfor stemmer det nok at du ikke har vunnet. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 Det er nok resultatet etter 90 minutter som teller, ja. Ellers hadde det ikke vært noen vits i å tippe uavgjort i cupfinaler etc. Mulig det går an å tippe på endelig resultat også, da. Anonymous poster hash: c15d0...232 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #4 Skrevet 24. mai 2014 Æsj, jeg trodde det var sluttresultatet.. Jau jau Anonymous poster hash: 7303d...1c4
Despicable Me Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Dersom det ikke er angitt noe i kolonnen for tilleggsspill, er det tippetegnet 1, X eller 2 etter full tid som teller. Resultat etter ekstraomganger, straffespark med mer teller ikke med.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #6 Skrevet 26. mai 2014 Da må det ha blitt uavgjort ved fulltid da? Jeg fulgte ikke med på kampen, men hadde satt penger på at Athletico ville vinne. De da de ledet 0-1 mot Real så jeg at oddsen på Real var gått opp til 4 og noe, og etterpå angret jeg på at jeg ikke satte penger på dem også (slik at jeg i verste fall ville gått i null). Dette var også på Unibet. Nå er jeg glad for at jeg ikke satte penger på dem likevel, for da ville jeg vel tapt alt... Anonymous poster hash: ea33a...d71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå