AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 Bare flytt innlegget om den ikke passer helt inn her. Jeg har aldri kunnet gå i spagaten før. Jeg er "sånn passelig" myk; nok til å kunne legge hendene flatt på gulvet uten å bøye beina eller stå i bru. Men det er alt. Jeg lurer på en ting... Kan en person som meg (altså, ikke så myk) klare å gå i spagaten etter en god del strekking og øving? Hvor lang tid kan det i så fall gå før man klarer det? Måneder? Jeg har hørt at minst 10 minutter strekking hver dag skal være bra, men er dette for folk som er myk fra før av eller kan hvem som helst klare det i hvilken som helst alder, bare at det tar lengre tid? Jeg er 18 og trener regelmessig, både pilates, styrke og kardio. Så vet dere det! Anonymous poster hash: 16c05...2cb
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 Selvfølgelig er det mulig! Jeg vet ikke hvor lang tid dette tar, men hvis du tøyer jevnlig og "piner" deg litt tror jeg ikke det skal ta så lang tid før du er nede. Anonymous poster hash: 6ca86...c9e
Mermaid Blues Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Jeg fant en ganske fin guide til tøying her: http://www.sparkpeople.com/resource/fitness_articles.asp?id=1034 - kanskje den kan komme til nytte På siste side av artikkelen er det linker til forskjellige øvelser og hvordan du kan legge opp et tøyingsprogram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå