Oslojente99 Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 hei jeg er en jente på 15 år som har litt fett på magen , jeg trenger tips på hvordan jeg kan få den bort . Assa øvelser. Jeg har røket korsbåndet i venstre kne.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 hei jeg er en jente på 15 år som har litt fett på magen , jeg trenger tips på hvordan jeg kan få den bort . Assa øvelser. Jeg har røket korsbåndet i venstre kne. Assa, drit i litt fett på magen -> DET ER NORMALT OG LIVSNØDVENDIG -> du er 15år og skal ikke ha slik tankegang. Anonymous poster hash: 5ba1a...ff3 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 Slutt å se ned. Rett opp ryggen og fokuser blikket fremover, så ser du ikke snurten av magefettet. Spis normalt sunn mat og ikke sitt foran pcn 24 timer i døgnet. Anonymous poster hash: bc5c8...64d 1
Gjest lillelarve Skrevet 24. mai 2014 #4 Skrevet 24. mai 2014 Du er fortsatt veldig ung. Når man er i puberteten får man som regel litt ekstra fett rundt magen har jeg hørt. Jeg fikk det jeg også, men det er normalt. Er det derimot grunnet ditt kosthold bør du endre på det ved å spise sunnere og renere. Velg mat som er så lite behandlet som mulig, bland det gjerne, og spis variert. En "ren" matvare er f.eks. en banan. Den har ingen andre andre stoffer eller ingredienser i seg enn det naturlige. Mens f.eks. loff eller pizza inneholder flere forskjellige ting, altså, behandlet matvare. Hold deg i aktivitet regelmessig. Du kan om så gå en time hver dag eller noe. Du kan ikke punkt-slanke; det er ikke mulig. Når du trener, forbrennes fett over hele kroppen, ikke bare fra det ene punktet. Du kan derimot forbedre musklene på punktet du trener. Søk deg litt rundt på YouTube, der får du sikkert gode tips til alternativ trening for deg med skadet kne. Du trenger ikke trene mye og hele tiden; ta det med ro. Men vær fornøyd med deg selv! Litt fett på magen er ikke farlig. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #5 Skrevet 24. mai 2014 Punktslanking er ikke mulig, så skal du få mindre fett må du generelt ned i fettprosent. Når det er sagt så er du 15 år og dersom du vurderer å slanke deg selv om du er normalvektig vil jeg råde deg til å tenke litt gjennom det. Det er veldig mye kroppspress i dagens samfunn, og du er ikke ferdig utviklet. Det er ikke noe i veien for å ønske å leve sunt, så jeg ville startet med å ha gode, sunne matvaner, og spise nok. Hold deg i aktivitet daglig, ved å gå i stedet for å ta buss, og gjerne tren litt også. Styrkeøvelser for kjernemuskulaturen er gull verdt, både mtp. å forebygge ryggskader og for å stramme opp kroppen. Husk å trene ryggen også dersom du trenger mage, og omvendt. Jeg er sikker på at du ser flott ut, så prøv å bli komfertabel i egen kropp og vær fornøyd med det selv. Det er ikke lett som 15 åring (eller i noen alder egentlig), men jeg blir litt bekymret når du sier du har litt magefett og går rundt og tenker på dette, når det er helt vanlig å ha fett på magen. Anonymous poster hash: fc0d2...cf0 2
Gjest Runforit Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Du er 15 år og midt i puberteten. Det kalles valpefett og det vokser du av av deg så lenge du er en normal og frisk jente som spiser sunt og variert og er i aktivtet. Jeg hadde også valpefett på magen da jeg var 15. Er ikke mye igjen av det i dag. Hold deg unna sukker, junk og brus i hverdagen og spis godt med kylling, karbonadedeig, fet fisk, havregryn, grove knekke og brødmat, fullkornsris/pasta, nøtter, frukt og grønnsaker etc og vær aktiv med en treningsform minst 3 ganger i uka så får du en sterk og sunn kropp som varer resten av livet. Du skal IKKE slanke deg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå