Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre som har kjæreste med Adhd? Legger dere merke til det, og på hvilken måte i så fall?

Anonymous poster hash: 9b9df...bcd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det selv, og han jeg holder på med har hvert fall fått merke det.. Roter bort tingene mine, blir lett hissig, alltid urolig i kroppen, må alltid fikle med noe, klarer ikke å sitte i ro, blir småbesatt av detaljer, er sta som et esel, kan være veldig opp og ned humørmessig, osv.

Alle med AD/HD er forskjellig, men det er som regel ikke å legge skjul på at en person har det eller evt. ADD :) Er det noe spesielt du tenker på?

AnonymBruker
Skrevet

Har det selv, og han jeg holder på med har hvert fall fått merke det.. Roter bort tingene mine, blir lett hissig, alltid urolig i kroppen, må alltid fikle med noe, klarer ikke å sitte i ro, blir småbesatt av detaljer, er sta som et esel, kan være veldig opp og ned humørmessig, osv.

Alle med AD/HD er forskjellig, men det er som regel ikke å legge skjul på at en person har det eller evt. ADD :) Er det noe spesielt du tenker på?

Stakkars deg og stakkars han. Klassisk! Du skal redde han?

Anonymous poster hash: 8b619...083

Skrevet (endret)

Stakkars deg og stakkars han. Klassisk! Du skal redde han?

Anonymous poster hash: 8b619...083

Haha, okei? :P Redde han fra meg selv? :P

Edit: jeg skjønte den nå, og nei.

Endret av Imsdal!
Skrevet

Hvilke symptomer som er fremtredende, og hvordan personen selv regulerer det, har mye å si. Tror ingen med ADHD er like, på samme måte som at ingen andre er like heller. Også viktig å ikke sammenblande personlighetstrekk med ADHD-symptomer. Mener ikke at hvordan ADHD i praksis arter seg for den enkelte ikke er av betydning, men at personligheten personen har er mye viktigere! Synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...