Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har verdens snilleste mann, en mann som setter himmel og jord i bevegelse for at jeg skal ha det bra. Jeg har en tidligere bakgrunn med psykiatri og da i den forbindelse en del kontakt med politiet, de har hentet meg inn noen ganger for å bringe meg til psyk. avd.

Men saken er den at jeg dro til mamma på besøk, og så dro jeg ut med hunden min på en liten kveldstur/fototur. Jeg ble overfalt av 2 stykker av ukjent opprinnelse, jeg ble truet og jeg gjorde mest mulig motstand, men jeg har ingen kjempeskader i ansiktet, en sprukken leppe og en del småsår., Jeg ble voldtatt og da jeg skulle få hjelp av politiet så fikk jeg slengt i trynet at uansett så kom de ikke til å ta meg seriøs da jeg i ders øyne ble sett på som ustabil.

Jeg er ikke en som tuller med slikt

I morgen reiser jeg hjem til mannen min, og jeg kjenner at jeg gruer meg, jeg er ikke redd for at han ikke skal tro på meg, men jeg kjenner at jeg er redd, redd for at dette skal ta hele knekken på ekteskapet. jeg vil helst ikke si noe til han, da jeg er en som alltid er uheldig

Jeg mistet i det som skjedde, både lommebok, mobil og kamera, og dumme meg tenkte ikke, så jeg ba om hjelp av reiseforsikringen om kontanter til å komme meg hjem, men så kom jeg jo på at han vil forstå at noe har skjedd da alle forsikringer står på han.

Men det jeg ville frem til, er det noen av dere som kjenner til hvordan livet blir etter en slik hendelse.

Anonymous poster hash: 04ccb...9d7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De fleste pleier vel å få psykiske plager og bli totalt ødelagt resten av livet, samt at alle forhold tar slutt relativt kjapt.

Anonymous poster hash: ea43b...118

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste pleier vel å få psykiske plager og bli totalt ødelagt resten av livet, samt at alle forhold tar slutt relativt kjapt.

Anonymous poster hash: ea43b...118

Takk for svar, jeg må spørre, vet du om dette eller er det bare antagelser

AnonymBruker
Skrevet

Snakk med ham om det! Voldtekt er en av de hendelsene som har høyest statistikk for mye ettervirkninger, og det er viktig at du får bearbeidet følelsene.

Gråt ut, vær rasende, deprimert eller helt nummen - alle følelser er valide.

Sender deg en stor cyber-klem! :hug:

Anonymous poster hash: 5a6e4...2fc
  • Liker 2
Gjest Malanthor
Skrevet (endret)

Det er helt opp til deg og mannen din hvordan det kommer til og gå. Med den rette instillingen skal det nok gå bra skal du se.

Og ikke godta sånt piss fra politiet. Dra tilbake med mannen din og evt en advokat og se til at de gjør den jævla jobben sin.

Lykke til!

edit: må også si meg enig med poster over.

Endret av Malanthor
  • Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Har du oppsøkt voldtektsmottaket?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det varierer fra person til person. Jeg har venninner som har så og si ingen ettervirkninger etter voldtekten der forholdet har vært bevart også. To er gift med den mannen de var sammen med da voldtekten skjedde. Så det er nok veldig varierende fra person til person.

Selv opplevde jeg overfallsvoldtekt i en alder av 6-7 år uten at jeg har fått store traumer av det (noen ganger lurer jeg på om det er fordi jeg aldri sa det til noen, og slapp da hauger med behandlinger... )

Anonymous poster hash: 13872...8c3

AnonymBruker
Skrevet

Har du oppsøkt voldtektsmottaket?

Ja det har jeg, her i byen er det sånn at dette teamet må ringes etter, og de var opptatt med en annen, jeg kunne få snakke med en lege på vanlig LV og ta prøver og slik men etter å ha psyket meg opp og klart å komme meg på benken sa legen at du kjenner nok den som voldtok deg, for det er ikke så store skader men at det er skader der. ja det er det. Takk for svar

Gjest brutal_mann
Skrevet

Med andre ord, de har DNA-materiale? I så fall bør du virkelig anmelde.

Dessverre vil nok saken bli henlagt til å begynne med, men å få DNA'et inn i politiets arkiv er viktig for å få stoppet gjerningsmennene til slutt.

Skrevet

Helt forferdelig det som har skjedd og jeg føler med deg.

Du trenger ro og støtte. Sykemeld deg og ta en lang uke hvor du kan bearbeide følelsene dine. Voldtekt oppleves svært tungt for de som blir utsatt for det hvor det eneste du kan gjøre er å ta tiden til hjelp, forhåpentligvis med støtte fra dine nærmeste. Har du noen du kan prate med? Psykolog eller helsearbeider ?

• Liker 1
Skrevet

:hug: Ikke bær på dette selv, fortell det til mannen din. For en forferdelig oppførsel av politiet! Får ondt i hjertet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...