Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt bekymret for venninnen min. Hun og samboeren har vært sammen i 7 år og har 2 barn sammen. En på 2 år og en på 5 mnd.

Før de fikk barn var de noen festløver begge to. Drakk mye og ofte.. Men etter at barna kom til er mor blitt så og si avholds, hun ELSKER å være med barna og vier hele seg selv til dem, alltid.

Far derimot er et kapittel for seg selv. Han drikker HVER HELG, og gjerne fredag og lørdag. Jeg vet dette fordi jeg er sammen med bestekameraten hans og fordi venninna mi har snakket om det til meg.

Vi har ikke barn og fester når det skulle passe oss og ofte er samboeren hennes her.

Hva synes dere om at denne faren drikker såpass ofte? Venninnen min synes dette er vanskelig og det synes egentlig jeg også for jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si..

Jeg vet at hun har tatt det opp med han flere ganger, han lover bot og bedring men så er det på'n igjen......

Jeg synes jo det er aller mest trist at han prioriterer festningen fremfor barna. Han er ofte hjemme hos oss hele dagen derpå for å komme seg iform igjen før han reiser hjem eller bare tar en 2 dagers......

Anonymous poster hash: bae63...700

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva jeg synes spiller liten rolle. Hvis venninnen din ikke liker at han er ute og drikker hver helg, så må hun sette foten ned.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel venninnen din som må sette ned foten her.

Anonymous poster hash: 94565...4dc

AnonymBruker
Skrevet

Trist! Som sagt så er det venninnen din som må si i fra, men jeg skjønner ikke hvordan barnefar har lyst til å dra på fester hver helg når han har små barn. Nå og da, greit! Men ikke hver helg, og i allefall ikke todagers.

Anonymous poster hash: adf8c...b96

Gjest ashanti
Skrevet

Det er jo bra du bryr deg om venninnen din, men dette er jo hennes problem. Hun må selv ta tak i dette.. Du skriver at hun har tatt det opp med han, men at han bare fortsetter i samme duren. Det sier jo litt om han. Men uansett hva vi syntes om det, er det hun som er sammen med han, som har to barn sammen med han.. Hun må nesten selv ta en avgjørelse på om hun vil fortsette å være sammen med han selv om han ikke forandrer seg, eller om hun vil forlate han..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...