AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 Jeg fant en sofa jeg liker godt på Bohus. Hadde i utgangspunktet ikke planer om å bruke mer enn rundt 7000 kroner, men den jeg fant koster selvfølgelig 13,000. Kommer nok til å kjøpe den uansett, er tross alt den første sofaen jeg har likt (og jeg har sett mange steder). Allikevel hender det jo at det at de har salg fra tid til annen. Noen som har anelse om det pleier å skje rundt en spesiell tid? Hadde ikke gjort noe med litt avslag. Anonymous poster hash: e7d7f...d1b
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 Jeg fant en sofa jeg liker godt på Bohus. Hadde i utgangspunktet ikke planer om å bruke mer enn rundt 7000 kroner, men den jeg fant koster selvfølgelig 13,000. Kommer nok til å kjøpe den uansett, er tross alt den første sofaen jeg har likt (og jeg har sett mange steder). Allikevel hender det jo at det at de har salg fra tid til annen. Noen som har anelse om det pleier å skje rundt en spesiell tid? Hadde ikke gjort noe med litt avslag. Anonymous poster hash: e7d7f...d1b Januarsalg er vanlig på Bohus og mange andre butikker. Men det er også salg på utvalgte varer i løpet av året. Anonymous poster hash: 537df...293
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Takk for svar. Januar er litt lenge å vente, men jeg får bare følge med. Anonymous poster hash: e7d7f...d1b
Gjest Blubbs Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 Jeg har hørt at det pleier å være noe sommersalg når folk får skattepengene. Liten kamp mellom butikkene om hvem som får skattepengene dine (eller kanskje feriepenger). Hvorvidt det er sant, eller ei, vet jeg ingenting om. Bare noe jeg har hørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå