Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2004 #1 Del Skrevet 15. juni 2004 Dette innlegget passer kanskje best under kropp, men det er mest beregnet på gutta,tenkte det var flere gutter innom her.. Så til saken..Hva syns dere er penest:1)Tynne jenter, uten et gram fett på kroppen,smal midje, slanke lår.2)Litt trente jenter med litt kjøtt på kroppen, og litt mer kraftigere lår med muskler..Litt nysgjerrig. Er selv av type nr 2, og føler at det er tynnest mulig som er sexy..Skulle gjerne vært litt slankere selv, selvom jeg ikke er tykk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 15. juni 2004 #2 Del Skrevet 15. juni 2004 Nr 2. Syns veltrente damer med former er deiligst . Liker ikke markerte muskler av typen bodybuilder da men.. Tynn er ikke sexy syns jeg. Ikke noe mer å si om det, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 15. juni 2004 #3 Del Skrevet 15. juni 2004 Nr 2. Syns veltrente damer med former er deiligst . Liker ikke markerte muskler av typen bodybuilder da men.. Tynn er ikke sexy syns jeg. Ikke noe mer å si om det, Hva??? Så Paris Hilton er ikke en lekkerbisken for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. juni 2004 #4 Del Skrevet 15. juni 2004 Hva??? Så Paris Hilton er ikke en lekkerbisken for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 15. juni 2004 #5 Del Skrevet 15. juni 2004 D e t t e e r i n d i v i d u e l t. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 15. juni 2004 #6 Del Skrevet 15. juni 2004 Hva??? Så Paris Hilton er ikke en lekkerbisken for deg? Er vel ikke kroppen til Paris Hilton som gjør at jeg ikke tiltrekkes av henne først og fremst...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icy Skrevet 15. juni 2004 #7 Del Skrevet 15. juni 2004 Spinkel, tynn eller litt lubben har ingenting å si. Så lenge hun kan gå på gaten og virke "slank" så er det helt supert. Dette sier egentlig ingenting om utseende på kvinnen. Og det er utseende man egentlig diskuterer her slik jeg ser det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penetrator Skrevet 16. juni 2004 #8 Del Skrevet 16. juni 2004 Alle jentene jeg har vært sammen med har frydet seg over kroppen min! De har tent sinnsykt på musklene mine og min evne til å være maskulin og virkelig knulle dem! Trente jenter er det ultimate for meg. Vi "connecter" umiddelbart og har fantastisk sex! Mao så elsker jeg slanke jenter med muskler, det finnes ikke noe mer sexy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruud van Nistelroy Skrevet 16. juni 2004 #9 Del Skrevet 16. juni 2004 Jenter skal ha tydelige kvinnelige former. En tydelig rompe, en sånn som mange jenter selv syns er for stor, er sexy hvis jenta ikke er direkte tjukk ellers. Når jeg ser ei jente med rund og gjerne litt bredere rompe enn "normalt", så tenker jeg at hun hadde vært deilig å ta bakfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 16. juni 2004 #10 Del Skrevet 16. juni 2004 Mannen min synes at jenter med litt muskler er flott! Tynne jenter synes han ikke er pent, det er bare skinn og bein, som han sier. Selv er jeg nok en blanding mellom type 1 og 2, som du beskriver. Kunne nok vært litt mer muskuløs! Har forresten lagt på meg 4-5 kilo siden vi møttes, men han synes jeg er flottere nå enn da. "Du var for tynn da", sier han....selv synes jeg ikke det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kakehue Skrevet 16. juni 2004 #11 Del Skrevet 16. juni 2004 Mannen min synes at jenter med litt muskler er flott! Tynne jenter synes han ikke er pent, det er bare skinn og bein, som han sier. Selv er jeg nok en blanding mellom type 1 og 2, som du beskriver. Kunne nok vært litt mer muskuløs! Har forresten lagt på meg 4-5 kilo siden vi møttes, men han synes jeg er flottere nå enn da. "Du var for tynn da", sier han....selv synes jeg ikke det! Alltid hyggelig med slike kommentarer, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bitte Skrevet 16. juni 2004 #12 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg er jo jente selv,men klarer jo å se om andre jenter er attraktive. Jeg synes det er flottest med jenter som ser ut som JENTER. Skal ha litt rumpe og pupper... Selv er jeg akuratt passe....ser ut som en kvinne,og er happy med det. Hvis ikke andre er det,er det deres problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå