Gå til innhold

Ba knullekompisen meg ut på en date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Knullekompisen min (jada, ufint utrykk) spurte om jeg ville bli med på kino. Jeg svarte ja, uten helt å tenkte meg om. Han vet jeg er veldig film-interessert (det er vi begge). Vi er begge rundt 30 og har holdt på en god stund. Vi har aldri gått på noen date, dette er en one night stand som utviklet seg til mer sex, ikke vennskap og noe forhold. Jeg er usikker på om dette er lurt og hva hans eventuelle intensjoner er. Han har spurt om lignende ting før og jeg har alltid sagt nei, men jeg tenkte ikke over det nå, siden han foreslo en film jeg har gledet meg veldig til.

Anonymous poster hash: ed8de...e4f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men hva slags sjangs er det snakk om her? :forvirra:

Anonymous poster hash: ed8de...e4f
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som har casual forhold som involverer mer enn sex. Betyr ikke interesse. Hvis du vil se filmen, by all means.

Anonymous poster hash: f381a...7d4
  • Liker 1
Skrevet

Det finnes de som ikke klarer å være strictly sex som fuck buddies. Jeg har vært borti en jente som trengte den biten av "forhold" for å nyte sex delen. Hun syns det var rart å bare kjøre på sex.

Hvis du er bekymret for noe så må du jo bare si rett ut at du ikke er interessert i noe interaksjon mellom dere utenom i senga.

Jeg tror du burde få ting oppklart før du går med på kino. Men husk at the heter friends with benefits, ikke bare benefits og dette kan være litt av den friends biten.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...