AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 Jeg synes maxikjoler ser så fine ut, men når jeg prøver dem, føler jeg alltid at de blir akkurat litt for korte. Jeg er 1,75 m. På andre ser man omtrent ikke skoene, men på meg vises hele, pluss ankelen. Er dette greit, eller må jeg bare innse at de kjolene ikke passer meg? Anonymous poster hash: 8365f...e11
Infinite Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 Jeg har motsatt problem, at de blir akkurat litt for lange, slik at jeg blir gående og tråkke på de. Noen som vet om maxikjoler man kan kjøpe etter lengde?
Gjest fotballflue Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 Er man lav, så går det jo an å legge opp kjolen. Er man høy, så blir det litt vanskeligere. Jeg er 170 og har kjoler som går helt ned til bakken. Jeg ville tro noe sånt er langt nok for deg også, TS? også Gjør det vel ikke noe om man viser ankler og sko
gohege Skrevet 24. mai 2014 #4 Skrevet 24. mai 2014 Asos.com har egne "petite- og tallavdelinger", og selger blant annet sitt eget merke og andre merker fra Storbrittania. Gjort et lite kjapt søk på tall og petite kjoler, og har også andre klær i samme avdeling http://www.asos.com/women/tall/cat/pgecategory.aspx?cid=18984&via=top#state=Rf900%3D1465&parentID=Rf900&pge=0&pgeSize=36&sort=-1 http://www.asos.com/Women/Petite/Dresses/Cat/pgecategory.aspx?cid=8350&WT.ac=CP|WW|petite|head|dresses&CTAref=Cat_Header
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Legger til ett spørsmål jeg. Jeg er 175 høy, og bruker str 42/44 ser det helt for dumt ut å gå i maxikjole? Kommer det til å til å se kjempedigert og teltete ut? Føda for 2uker siden og vet ikke helt hva jeg skal bruke..Anonymous poster hash: 3aa4b...f51
Gjest Lille-pus Skrevet 25. mai 2014 #7 Skrevet 25. mai 2014 Jeg synes maxikjoler ser så fine ut, men når jeg prøver dem, føler jeg alltid at de blir akkurat litt for korte. Jeg er 1,75 m. På andre ser man omtrent ikke skoene, men på meg vises hele, pluss ankelen. Er dette greit, eller må jeg bare innse at de kjolene ikke passer meg? Anonymous poster hash: 8365f...e11 For meg er det du beskriver akkurat den perfekte lengden. Sko og ankel må gjerne vises Når en maxikjole skjuler absolutt alt.... da synes jeg desverre det oftest ser ut som vandrende 'telt' som er ute på tur. Jeg synes dette er en pen lengde: - dette synes jeg ser ut som et vandrende telt: 3
voff_voff Skrevet 25. mai 2014 #8 Skrevet 25. mai 2014 Jeg synes maxikjoler ser så fine ut, men når jeg prøver dem, føler jeg alltid at de blir akkurat litt for korte. Jeg er 1,75 m. På andre ser man omtrent ikke skoene, men på meg vises hele, pluss ankelen. Er dette greit, eller må jeg bare innse at de kjolene ikke passer meg? Anonymous poster hash: 8365f...e11 Det spørs hvor mye av ankelen som vises. Skoene bør vises, og eventuelt litt av ankelen. Synes den blå kjolen i innlegget over var et godt eksempel. Lengden på det ytterste (gjennomsiktige) laget var fint. Det kan også godt være en cm eller to lengre, men ikke noe særlig kortere, synes jeg. Det innerste laget er for kort, styr unna kjoler i den lengden. Jeg er 174 og har flere maxikjoler med riktig lengde for meg. Jeg har kjøpt et par i år fra merket mint&berry (fra Zalando) som det er lang og fin lengde på. Har også noen fra H&M og Even&Odd (også fra Zalando) som passer bra.
zse09 Skrevet 25. mai 2014 #9 Skrevet 25. mai 2014 Jeg er 181 og mine slutter midt på foten.. Syns det så så rart ut, men etter å ha googlet litt fant jeg mange bilder av kjoler som var enda kortere :-P
Nuttery Skrevet 25. mai 2014 #10 Skrevet 25. mai 2014 Har omvendt problem. nettopp bestilt meg maxikjole hvor det står at modellen var 174 høy og brukte strl 34. Bestilte strl 34. Den rakk henne til anklene. Men så er det meg som er 15 cm kortere da.. Må sikkert legge den opp
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #11 Skrevet 25. mai 2014 For meg er det du beskriver akkurat den perfekte lengden. Sko og ankel må gjerne vises Når en maxikjole skjuler absolutt alt.... da synes jeg desverre det oftest ser ut som vandrende 'telt' som er ute på tur. Jeg synes dette er en pen lengde: Åh, ja, det omtrent akkurat sånn det blir seende ut på meg. Det hjelper at andre sier det er ok Det spørs hvor mye av ankelen som vises. Skoene bør vises, og eventuelt litt av ankelen. Synes den blå kjolen i innlegget over var et godt eksempel. Lengden på det ytterste (gjennomsiktige) laget var fint. Det kan også godt være en cm eller to lengre, men ikke noe særlig kortere, synes jeg. Det innerste laget er for kort, styr unna kjoler i den lengden. Jeg er 174 og har flere maxikjoler med riktig lengde for meg. Jeg har kjøpt et par i år fra merket mint&berry (fra Zalando) som det er lang og fin lengde på. Har også noen fra H&M og Even&Odd (også fra Zalando) som passer bra. Supert! Jeg skal sjekke ut Zalando Anonymous poster hash: 8365f...e11
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #12 Skrevet 25. mai 2014 Har omvendt problem. nettopp bestilt meg maxikjole hvor det står at modellen var 174 høy og brukte strl 34. Bestilte strl 34. Den rakk henne til anklene. Men så er det meg som er 15 cm kortere da.. Må sikkert legge den opp Hm, jeg er 165 og har bestilt en maxikjole jeg så på en nettbutikk i går... Har prøvd i fysiske butikker også, men da ble jeg seende så posete og rar ut. Men denne har et markert liv, hjelper det? Og, er en sko med diskret 3.5 cm hæl noe som vil gjøre meg finere i en maxikjole? Er dessverre ikke så glad i høyhælte sko og digre kilehæle-sko. Kjolen ser for øvrig slik ut, men står ikke noe om hvor høy modellen er: Anonymous poster hash: 4dfa7...b87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå