Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 18 år. Jeg har aldri hatt en kjæreste, rett og slett bare fordi jeg ikke har funnet en jeg kunne tengt meg å være kjæreste med. Jeg stresser ikke noe med det og trives vel egentlig som singel.
Men for ca. en uke siden møtte jeg en gutt som jeg liker veldig godt. Jeg har vært med han en gang, og har aldri ført klart å være meg selv med en gutt så fort. Vi har en veldig god kjemi allerede og jeg trives godt med han.
Det er bare et problem, kjæresten til søskenbarnet mitt er onkelen hans. Jeg vet vi ikke er i slekt, men likevel virker det nesten sånn. Nå har jeg ikke så mye med søskenbarnet mitt å gjøre, men det er bare tanken på at han er søskenbarnet til barnet til søskenbarnet mitt. Er dette galt? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg har som sakt aldri blitt så fort knyttet til en gutt, og han sier selv at han merket kemien vår med en gang. Jeg vil jo se hvordan dette kan gå, men aner ikke hvordan familien hadde reagert og føler det på den måten kan bli litt feil.
Nei, jeg aner ikke! hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: f07ce...ecc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke noe problem i det.

Skrevet

Hvorfor skulle det være et problem?

Gjest fotballflue
Skrevet

Syes ikke det er rart i det hele tatt. Er enig med apocalypse; ser ikke noe problem i det

Skrevet

Ser ikke noe problem med det jeg heller. :)

AnonymBruker
Skrevet

Så hvis dere og de gifter dere, så blir søskenbarnet ditt og kjæresten tanten og onkelen til mannen din? Funny.

Anonymous poster hash: bab2e...ba7

AnonymBruker
Skrevet

Så hvis dere og de gifter dere, så blir søskenbarnet ditt og kjæresten tanten og onkelen til mannen din? Funny.

de gifter seg* mente jeg naturligvis.

AnonymBruker
Skrevet

Hehe... blir litt sånn "Jeg er min egen bestefar" av Øystein Sunde

Moren min har en bror som var gift med kusinen til min far. Så min onkels barn er både søskenbarn og tremenninger...

Anonymous poster hash: 3fe63...82e
Gjest fotballflue
Skrevet

Hehe... blir litt sånn "Jeg er min egen bestefar" av Øystein Sunde

Moren min har en bror som var gift med kusinen til min far. Så min onkels barn er både søskenbarn og tremenninger...

Anonymous poster hash: 3fe63...82e

Hehe, den sangen er fryktelig forvirrende. Måtte tenke lenge før jeg skjønte alt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...